Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    pff martijn ging ff weg en nog steeds niet thuis nou ik ga zo toch mijn bedje opzoeken hoor

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ìk ben er vantussen tot morgen weer waarschijnlijk dan maar eventjes want heb morgen avond een verjaardag

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    doei doei

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Kom nog even trusten zeggen en duimen voor Anoek. Hoop echt dat Sarah gaat drinken!

Heb geen House gekeken, hele avond gebeld. Ook leuk maar baal wel dat ik House gemist heb haha!

Trusten meiden!
    xx

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Anouk, ik hoop dat ze goed gaat drinken en dat ze het brood e.d. binnen kan houden.
    Ze is goed ziek of niet?
    Dikke knuffel!

Oh, zoooooo leuk! Keek de post net door en zag een verjaardagskaart voor Tess....maak het open.....van de kraamverzorgster!
    Zo lief! Een hele mooie kaart, met een nog mooiere tekst:

"Lieve Tess,

hieperdepiep hoeraaaaa alweer 1 jaar! Ik kan me als de dag van gisteren herinneren dat je zo liefdevol werd ontvangen door jouw papa en mama. Tess, ik hoop dat je een fijne dag hebt, met veel taart, kadootjes en allemaal lieve mensen om je heen.
    Maar in ieder geval heb je jouw lieve papa en mama bij jou, en geloof mij maar......de liefste papa en mama van de wereld heb jij!

Ik ben jullie nog echt niet vergeten, want jullie gastvrijheid, openhartigheid, liefdevol en hartelijkheid staan me nog helder voor de geest. Kan gerust zeggen dat ik een geweldige tijd binnen jullie nieuwe gezin heb gehad. Door mensen zoals jullie ga ik elke dag weer met plezier naar mijn werk.

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat jullie nog elke dag genieten van jullie mooie, lieve dochter.

Een dikke knuffel van jouw kraamverzorgster .........
    En geef je er ook eentje van mij aan jouw papa en mama?"

Is dat niet ontzettend lief? Ik heb gelijk wat foto's gezocht en even een flinke lap tekst terug geschreven.

Nu ga ik mijn bedje in. Allemaal een goede nachtrust!

Koes koes

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Zo en daar lig ik dan... Geen Finn aan het voeteneind :( Wat gek zeg en dan is Marc er ook niet...
    Finn net flesje gegeven, zo gek in die grote kamer, die nog niet helemaal aangekleed en gezellig is. Ben benieuwd hoe het gaat vannacht!

7. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ooh wat geweldig Suus! Super kraamverzorgster heb jij gehad!

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    trusten dames.....

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen

suus; wat een ontzettend lief kaartje.

vivi grappig, ik ken van onze school wel bryan's maar die zijn wat ouder.

Ilse is bijna 300 keer genoemd, nog best veel, wij hadden een eis, mocht niet een top naam zijn, zie zo vaak in de klas dat je een naam 2 of 3 keer hebt en dan wordt je kind steeds met achternaam dof letter genoemd, vind ik niet leuk. dit terwijl ik sofie ook een geweldige naam vond of iris. en echt heb zitten twijfelen, wel leuk zo'n namenlijst

10. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

Tess heeft vanochtend uitgeslapen en is nu net uit bed....heeeeerlijk.
    Nu zit ze even lekker op een cracker te knabbelen.

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Dank jullie voor het duimen. Vanochtend sinds dinsdag weer een plasluier en ze greep meteen naar haar flesje en heeft 30 cc gedronken, uit zichzelf dus we hoeven in ieder geval niet naar het ziekenhuis. Man wat ben ik blij zeg, kreeg gewoon tranen in mijn ogen van blijdschap om een plasluier.

En Suus, wat ontzettend lief van jullie kraamhulp en een mooie tekst, kan me voorstellen dat het je raakt.

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

Zo ben weer helemaal bijgelezen.

Kussen met vrouwen uhhhmm nee niet echt interesse in.

Suus, wat super van je kraamverzorgster!Echt heel attent!

Debie fijne vakantie alvast!En is Ilse nu vandaag echt jarig?

Ik heb om 10.50 een afspraak bij de VK, ik ben nu op het werk :) twee uurtjes werken en dan ben ik alweer klaar.
    Ik krijg helaas geen echo vandaag, denk pas met 12 weken, maar ik ga er zelf eentje regelen want ik kan niet meer wachten, ben zo benieuwd of alles goed is.

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAA!
    ILSE IS 1 JAAR!
    Hele fijne verjaardag vandaag met allemaal kadootjes en lieve mensen om je heen.

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    HOERA HOERA ILSE IS JARIG!GEFELICITEERD!!!

Een hele fijne dag vandaag, ook voor je papa en mama!

15. supermummy

:({|= :) :)
    ILSE GEFELICITEERD MET JE 1e VERJAARDAG!!! HOERAAAAAAAAAAAAAAA :) :) :)

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Hier ook een prima nachtje. Beter dan de ochtend in elk geval... Lune is echt opgestaan met een ochtendhumeur ofzo want ze is superchagrijnig.
    Ze wil niks zelf, niet spelen, niet in de box, niet op de grond de kamer door schuiven, alleen bij mama en dan nog jengelen. Dus ik heb haar weer in bed geknikkerd en ze ligt nu een beetje te keten en te mopperen. Beter dan dat gechagrijn hier :)
    Ben vannacht trouwens nog wel behoorlijk misselijk geweest, heb toen medicijnen genomen en daarna werd het wel beter. Rare onvoorspelbare misselijkheid..

Suus, wat een superlief kaartje. Ik krijg er bijna tranen van in m'n ogen. Begint al goed haha! Maar echt heeel lief! Ook fijn om te lezen dat ze het zo naar haar zin heeft gehad bij jullie he? Mijn kraamverzorgster heb ik op hyves en we hebben nog steeds contact, ook al zo'n leuke meid.

Anoek, joepie je kleine meid heeft gedronken! Wat voelt dat heerlijk he? Ow, wat kan je je dan zorgen maken.. Ben blij voor jullie! En Sarah, nu lekker door blijven drinken meisje!

SM, oe spannend en leuk naar de VK. Ik ben stiekem best een beetje jaloers. Mag ik mee? :) En groot gelijk dat je een echo gaat vragen. Pff, vind het sowieso stom dat ze je als onzekere zwangere door laten lopen tot 12 weken. Ik had toen het 'geluk' dat ze het steeds niet goed zagen en heb voor die 12 weken al 4 echo's gehad. Maar pas met 8 weken een duidelijke en die van 12 weken.. *zucht* dat was de mooiste..

Ik heb net met mijn werk gebeld. Heb gezegd dat ze voor mijn clienten eerst maar iemand anders moeten zoeken omdat ik er nerveus van word dat er op mij gewacht wordt (ik kan daar echt niet tegen, minpuntje van mij). Ze zei dat voor de meeste clienten al iemand anders is maar voor een jongen die ik begeleid niet want die willen persé mij houden :| Heel leuk en aardig maar laat dat nou net het gezin zijn wat ik geen hol aan vind. Ow wat erg om te zeggen.. Die jongen in dat gezin is verstandelijk beperkt en het gezin was direct tevreden over me en het contact met die jongen. Ik merkte natuurlijk ook wel dat het goed ging maar ik heb er heel andere gevoelens bij, dat hoeven zij niet te weten.
    En een ander meisje hoeft ook geen vervanging maar die is niet erg want die redt zich wel.
    Naja, ze zoeken het ook maar uit.

Hmm, Lune vindt het bed ook niet zo leuk. Maar als ze niks leuk vindt wat moet je dan? Gelukkig komt mijn mama ons straks halen, gaan we daar even heen. Heeft Lune ook wat afleiding en is hopelijk vrolijker.

17. supermummy

Maja, schijt eraan aan je werk en je clienten. Eerst moet JIJ maar weer eens helemaal beter worden, en als dat niet kan met dit werk en met deze druk, dan gewoon er helemaal mee ophouden als jullie je dit kunnen permiteren.

18. supermummy

Ik ga zo effe de 'abortuskliniek'mailen om een afspraak te maken
    voor een echo. Ik kan voor de rest geen klinieken vinden die echos maken, ja alleen voor 180euro en dat vind ik een beetje te veel van het goede.
    Vanaf wanneer kan je een buikecho maken bij iemand met een redelijk zwemband?

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Volgens mij 12 weken.

20. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Die zwemband maakt niet zo heel veel uit volgens mij. Zover ik weet doen ze buikecho's vanaf ongever 12 weken en daarvoor inwendig.

En ik moet idd schijt hebben aan mn werk. Maar ook weer niet. Voel me (te) snel verantwoordelijk. Ach, komt allemaal heus wel goed.
    Ik heb een mail gestuurd naar Talenter BV. Of daar mogelijkheden voor me zijn of niet. Site is talenter.nl
    Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina