Balen Debie! Ik heb de foto weer weggehaald. Ga zo naar school, maar eerst langs de fietsenwinkel om een fiets te betalen die ik vanochtend voor Eva's verjaardag heb gekocht. Tot later!
Oh niet alleen voor Boney, maar ook voor mij Meiske. Ik had de foto laatst ook gemist. Wat een snoezige foto....lekker bij papa snurken. En die Piet van jou mag er ook wezen! Maja, getsie...Lune chaggie. Daar wordt je zelf ook chaggie van. Hopelijk slaapt ze straks even en daar wordt ze wel vrolijk van. Debie, waar gaan jullie heen? Heel veel plezier alvast! Mom, succes met sol. en cv. Elena, werk eens mee meissie. Mama moet zich even concentreren. Bones, goed idee van "wie is de mol" ..... ik heb het gister gemist. Ook zo even kijken. Maar eerst even opruimen, wassen en keuken poetsen.
Eet smakelijk Luuk! Lekker op vakantie Debie, ikke is een beetje jaloers. Balen dat je ongi bent geworden.... Heb je een regelmatige cyclus?
fijne vakantie DEBIE balen dat je ongi bent geworden.... mmm volgende ronde is het raak! ik voel het! suus wat een prachtige brief.. ik heb dat ook gehad met NICK toen prachtig he.. ik voel me altijd erg verbonden met de VKS en en kraammensen...
Debie, fijne vakantie meid! Wel balen van je ongi, ik had gehoopt dat ie helemaal weg zou blijven Ik ga ook voor volgende ronde! Mom, succes met solliciteren. Ik ben ook aan het rondkijken maar heb nog niet echt een geschikte vacature gevonden. Maar desnoods ga ik eerst in een callcenter ofzo, ook prima. Suus, succes met opruimen en poetsen. En als beloning zo 'wie is de mol' kijken. Ik vind dat programma geen hol aan, snap het niet want veel mensen vinden het zo leuk. Meiske, Eva bijna jarig? Wanneer? (of had je dat al verteld.. ) Mijn papa heeft Lune net opgehaald, ze zijn een stukje fietsen. Prima Ik ga straks met de auto naar mijn ouders en dan haal ik Lune weer op. Maar nu even rust en leuke afleiding voor Lunepunepoepchinees.
Kijken of Luuk me laat reageren. Hij kruipt en stapt rond en komt net aan de dingen waar hij niet aan mag komen. Suus, inderdaad een prachtige brief zeg! Ik moest er wel even een traantje om laten . Ik heb nog steeds contact met mijn vk, heel leuk! Ze komt volgende week langs, gezellig. We mailen regelmatig en wisselen foto's uit. Ik van Luuk en zij van haar paarden en andere dieren. Euhm, even denken (tussendoor moet ik steeds Luuk bij van alles weghalen).... Ik ben de rest alweer vergeten..... Ooh ja, balen Debie, dat je toch ongi bent geworden. Hopenlijk is het de volgende ronde raak. Meiske, mannen lijken niks te snappen van de vrouwelijke emoties. Als ik tegen Olaf zeg dat ik ergens moeite mee heb dan zegt hij alleen: ooh.... Daar kan ik niet veel mee maar hij kan waarschijnlijk niks met mijn emoties. Jaydee is dus duidelijk opgeknapt van de ingreep. Dat is dan wel fijn, is het niet voorniks geweest. Oeps, Luuk probeert een kat te pakken en dat is net de enige die niet altijd vriendelijk is....
Er zijn er zo wel een hoop aan het solliciteren he? Hopen dat we allemaal een leuke baan vinden. Poeh, Luuk is nogal ondeugend en actief. Hij gaat het hele huis gillend door achter Haja aan. Haja vindt het niet leuk en rent weg waardoor Luuk nog gekker wordt Ik heb trouwens de kast helemaal opnieuw ingedeeld en de onderste 2 rijen zijn nu voor Luuk. Hij vindt het helemaal geweldig! Trekt de bakken open en schuift ze weer dicht. Strakjes alvast macaroni koken voor vanavond. Ik maak meteen een grote pan zodat we morgen ook hebben of ik vries het in. Yes, begint er 1 te piepen, slaap waarschijnlijk. Eindelijk even tijd voor mezelf hoop ik.
Hello Ladies! Zoo heb eindelijk weer Internet! Lag er 2 dagen uit ! Heb gister een echo gehad, ze kon alleen geen goeie beeldvorming krijgen, dus geen goede meting doen. Wel het hartje zien/horen kloppen! Dus het is nu ineens allemaal wel heel echt geworden! Het enige voordeel van de slechte beeldvorming is dat ik 3 maart weer een echo krijg om de juiste termijn te bepalen. Ze kon gister alleen zeggen dat ik tussen de 9 en 10 weken zwanger ben! Dus wel ietsje minder ver dan de berekening! Maar dat wist ik eigenlijk zelf ook wel.... Rosalie heeft 1 nacht bijna niet geslapen en afgelopen nacht is ze 1 x wakker geworden voor dr speen! Dus dat viel dan weer mee!
Leuk Ariel, dat is al een goed teken. De kans dat er iets misgaat is meteen een stuk kleiner. Ooh, Luuk wil eerst de was even doen geloof ik. Ik zal hem eens leren opvouwen
Sjonge jonge, hij is wel heel erg vandaag. Nu is hij aan de wandel met de kinderstoel. Daar zitten viltjes onder en dat glijdt lekker....
Even lachen.. ik had via de mail gevraagd met welke doelgroep(en) ik ga werken bij de functie waar ik op solliciteer, antwoord de personeelsfunctionaris: alle doelgroepen..
dwaas en maja hoop dat jullie gelijk krijgen en het de volgende ronde raak is. Mijn cyclus schommeld tussen de 28 en de 35 dagen, denk dat ik maar ovulatietesten ga kopen voor aankomende maand. Hier geen contact met kraamhulp, maar had echt een oude miep die al met pensioen moest maar het zo leuk vond, bij ons dan even niet want wij wilde alles zelf doen en zij heeft ilse eigenlijk nooit in bad e.d gedaan en dat vond ze niet leuk. Ik heb ook alleen wijk gehad, 21 uur, is misschien toch anders. dees; heerlijkzo'n actief ventje ariel das dan idd een voordeel dat je nog een extra echo krijgt, en het hartje heb je vast gezien en gehoord, dus dat zit goed, leuk hoor. paul begrijpt mij ook vaak niet, wel troost hij me meestal lief al begrijpt hij er geen donder van waarom ik iets erg vind
Wie is de mol van vorige week gekeken. Tessa slaapt nog steeds. Ga die van gisteren niet meer opstarten. Zul je zien dat ze wakker word. Ik ga maar vast boterhammen smeren. Kan ze gelijk aanvallen als ze wakker is. Dees: over de 10.000 berichtjes. Thjeesus, wat ben jij sieluuug!
Poffer, hij wil niet gaan slapen. Hij pleurt alles uit bed en staat te springen. Ik ga hem weer neerleggen hoor, hij moet even slapen.....