Zo ff pauze ILSE VAN HARTE MET JE 1E VERJAARDAG EN PAPA En MAMA OOK VAN HARTE EN EEN FIJNE VAKANTIE lekker hoor naar de sneeuw...
Ik hoor me toch een gebons boven, er is er eentje flink de kamer aan het verbouwen....ha ha ha. Hopelijk heeft ze gelijk even haar kamer opgeruimd, moet toch kunnen met 1 jaar?
Vind ik wel hoor! Rosalie doet ik ook wel is speelgoed terug in dr bak, dus vind wel dat ze kan opruimen!
ik hoorde roepen.... @ILSE.. vandaag jarig dus.. GEFEELICIIITEERD! dat je maar een superdag mag hebben..... hier gaat ie zijn gangetje.. geen bijzonderheden..
@dees.. als ie m niet krijgt met zijn verjaardag wel ja... marijn wilde geen papfles en ook geeen gewone melk..dan maar alleen een boterham..ook goed.. ligt nu weer in bed. weet niet of ie gaat slapen..vast wel.. ik moet eigenlijk met de stofzuiger rond, maar heb geen zin.. moet nog een knuffel van Lisa repareren.. ook geen zin... gewoon geen zin vandaag... straks jur ophalen van school.. lekker er ff uit.. tis echt super weer.. de was buiten gehangen.. en heb koffie buiten gedronken in het zonnetje vanmorgen.. echt wel lekker..
Hier regent het Oke, dan hoor ik het nog wel van je. Geen zin ergens in is niet zo erg toch? Als ik zo'n dag heb doe ik ook bijna niks, jammer dan hoor. Vandaag wel weer een hoop gedaan en dat merk ik nu wel. Mgoe, ik kan nu blijven zitten en met Luukje spelen.
Ooh, dat zal ik straks ook weer moeten denk ik. Eerst aan de pil om de cyclus stil te leggen, dan aan de Progynova en Lucrin (spuiten) om echt alles plat te leggen en dan nog aan de Progestan. Ik word straks weer vol gepompt met hormonen, hopenlijk voor een goed doel.
dat dacht ik nl ook.. ik voel altijd mijn ovulatie.. behalve als ik aan de pil ben.. das toch vrumd...
Of omdat je lichaam in een bepaald patroon zit of omdat je pil niet werkt? Maarre, aan de pil? Even helemaal pauze genomen om alles een plekje te geven?
Ach, we hoeven er niks voor te doen, alles is al gedaan. Als ze goed ontdooien, anders is het hele hormonen gebeuren voorniks geweest.
nou dan hoop ik op t eerste... niet dat t echt wat uitmaakt trouwens...whahahha.. ja idd.. voelt nu wel ff prettig...