Goed dat je jezelf en je lijf die rust even gunt. Je zat ook echt even in een emotionele achtbaan he meid. Knuffie hoor..... Wanneer komen jullie trouwens hierheen?
Hormonen gaat in 2 fases, het opstarten en dan het stilleggen. Zal een maandje of 2 zijn denk ik, misschien korter. Het ontdooien gaat in een dag. Zodra mijn baarmoederslijm dik genoeg is gaan ze ze ontdooien en bij een goede ontdooiing plaatsen ze ze dezelfde dag terug.
thnx meis... en euh.. nog geen idee.. komen veel verjaardagen aan dus moet ff kijken hoe of wat....ook een vakantie dus misschien kan ik dan wat plannen..das over 2 wk hier..
Wat een klein eikeltje is Luuk vandaag zeg . De beesten krijgen echt geen rust. Hij gaat als een speer achter de katten aan en hij pakt ook steeds Feng (die oude knar) bij zijn haren...
Ben nu even bij mn paps en mams. M'n vader is met de auto aan het knooien en m'n moeder ligt te pitten, gezellig Lune slaapt ook. Saai huis dit zeg. Maar wel lekker rustig.
Dees.. ja dat kan zeker.. is makkelijker in de vakantie.. oppas regelen..hihihihi.. ik laat t je weten als ik eenmooie dag heb geregeld..
WEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEND ILSE GEFELICIFLAPSTAART MET JE 1STE VERJAARDAG @ debi balen meis , duim voor de volgende ronde en fijne vakantie @ anoek , fijn dat opname niet nodig is @ ichy , ik voel altijd mijn eisprong , ook als ik aan de pil ben @ ariel , jeeeeeeeeeeej , goed nieuws meis ..ennuh , ik miste je inderdaad al @ de rest knuffie
Ik wilde niet te standaard zijn, maar vraag me af of het nu niet te langdradig is en of het zo duidelijk genoeg is waarom ik bij hun wil werken...