jaa heeeeeeerlijk weekend hahahah , morgen en zondag feest natuurlijk morgen heb ik niet zo'n zin in , dan komen me schoonouders , ... die hebben we een jaar niet gezien he ... maaar als het mee zit komt beertje ook met deem dus das wel leuk en zondag de echte verjaardag
Schoonouders . Sterkte alvast en doe Beertje maar de groetjes van ons. Wij moeten morgen naar Tiel, naar mijn schoonouders, jippie
Heb het ontvangen Ik kijk er vandaag nog naar maar Lune wordt wakker dus lukt nu niet. U hoort z.s.m. van mij
oghhhhhhhhhhhhh hier wordt ik toch zooooo sjachie van.... voetbalwedstrijd gaat nu voor de 4e week achtereen niet door.. wat moet ik nu met mijn energie hahaha
Dees, ff vraagje.. ik heb dezelfde beker gekocht van nuby die luuk ook heeft. maar op een of andere manier krijg is er niets uit.. (zal waarschijnlijk wel aan mij liggen..) Behalve als ik dus op het rietje bijt! DAT kan toch niet de bedoeling zijn? Vind het een beetje vreemd.. Er zit bovenin een "sneetje" waar pas wat uitkomt als ik dus erin bijt. vreemd.. als ik dus gewoon aan het rietje zuig krijg ik er niets uit! .......................
Nou, klopt dus wel, ze moeten er druk op uitoefenen. Luuk had het al snel door, mama niet Haiiiiiiii trouwens skattie
Het is de bedoeling dat als je op dat rietje zuigt dat er dan diezelfde "druk" op staat als wanneer je bijt, Rosalie drinkt de hele fles leeg, maar het duurde wel een paar dagen voor ze em snapte...
Jij bent een poepie.... Ik heb een goede bui ja Die healing gisteren heeft me goed gedaan, ik voel me niet meer zo ziek en kan weer eten, Luuk is lief, het is eten is lekker geworden en Yvonne is een schat
hmm... dus het klopt wel... Dan ligt het dus inderdaad aan mij.. whahahahahaha.. Thanx... Eens kijken of Nora het straks snapt... (denk het niet.. )