Ik ben ook enorme fan van Ghost Whisperer (die serie) ben er wel van overtuigd dat dat soort dingen kunnen. Niet zo extreem als je daar ziet hoor, maar zit wel een kern van waarheid in denk ik!
Ik ken dat programma niet maar kijken weleens op de Belgische zender naar iets met kwade geesten. Ik krijg daar altijd kippenvel van. Ze filmen dan ook met zo'n nachtcamera enzo, brrrrr
Salie is juist om je huis te reinigen Kikkert. Je hoeft niet eens speciale te kopen, je kan het ook bij een natuurwinkel kopen (bij de kruiden) en dan een brander o.i.d. kopen
Is geen programma, is een serie uit Amerika Is allemaal nep Maar het is wel geschreven door iemand die geesten ziet zeg maar. Ik keek vroeger altijd naar een programma dat The Extra Ordinary heette en dan had je altijd van die "bewijs" dingen dat er geesten zijn. Aan de hand van foto's en beeld materiaal enzo...
Ik ken het dus niet Ik heb altijd wel open gestaan voor dit soort dingen maar nooit toegelaten. Yvonne helpt me erbij en nu vind ik het minder eng allemaal.
Me vader en me zusje zijn er heel gevoelig voor, ik voel het wel, maar zie het niet. Maar ik denk dat dat meer is omdat ik het niet wil, dan dat ik het niet kan....
ow dan moet ik die maar eens halen, ik heb toch een oliebrander hier thuis staan. maar ik moet zeggen op het moment hangt wel een lekker sfeertje in huis . maar ik weet dat ik meer kan maar ik ben er een beetje bang voor ik kan ook af en toe aura's zien
Ik zag het niet, voelde het wel maar wilde het niet. Maar nu ik 'spiritueel' meer ontwikkel kwam dat er dus gewoon bij. Ik heb Yvonne om raad gevraagd omdat ik het nog niet wilde. We zijn langzaam aan het oefenen hier een weg in te vinden. De fases die ik heb en doormaak die heeft zij exact zo gehad dus ze weet precies wat ik doormaak. Wel fijn want ze herkent iets en kan meteen advies geven en vertellen hoe ze het zelf deed
Zolang het geen enge geesten zijn, zou ik het niet zo erg vinden. Maar volgens mij heb je ze niet echt voor het uitkiezen
Ik zie alleen de aura van Yvonne. Ik heb het ook in een oliebrander gedaan net. Ja gaat dan, wapperend met je handen om de rook te verspreiden, de ruimte door.
Toen ik merkte dat ik het kon wilde ik te snel en riep mijn vader op. Het enige dat ik zag was een klein jongetje op de fiets dat steeds zwaaiend door het beeld kwam (zoals voor een tv camera). Diezelfde avond kwam mijn vader wel maar werd heel opdringerig. Ik wilde dat niet en heb gezegd dat hij weg moest gaan. Ik heb het met Yvonne besproken en ik mag even niks oproepen en als ze er zijn vriendelijk vragen of ze willen gaan of vragen stellen. Ik kan nu ook vragen stellen af en toe en krijg reactie. Dat meisje bijvoorbeeld daar had ik echt contact mee.
Met dat meisje was wel leuk ja en ook mijn eerste echte ervaring. Het was ook heel grappig. We zaten in gesprek en ineens zag ik iets. Yvonne zag aan mijn reactie dat er iets was omdat ik schrok dus ze vroeg ernaar. Ik zei dat ik een meisje zag en dat ze aandacht vroeg. Toen heeft Yvonne me gevraagd wat ze deed en ik zag dat ze achter zo'n ouderwetse lessenaar zat. Yvon zei dat ik moest vragen wat ze wilde. Kreeg ik als antwoord dat ze geen tijd had want ze moest huiswerk maken . Even later praten Yvonne en ik weer en dat meisje wilde aandacht en begon steeds te roepen. Ik moest zeggen dat ik zo bij haar kwam maar ze zei steeds: nee nu . Zo hebben Yvonne en ik dus een gesprek met haar gehad, nou ja, zij en ik want Yvonne gaf aan wat ik moest doen. Ze is nog 2 dagen bij me geweest en liep overal mee en was echt een aandachtvragertje. Ik vond die ervaring wel leuk....