wat een euh.. spookverhalen allemaal... ik geloof in God.. niet meer en niet minder.. nou ja.. wel meer natuurlijk, maar goed. ach jullie snappen me wel.. en dat daar veel aan verbonden is neem ik direct aan. maar.. praten met doden e.d. kweenie.. heb er gemengde gevoelens bij.... euh euh.. verder niet zoveel te melden.. ga ff opruimen en straks lekker de hort op... tot morgen of vanavond laat nog ff.. KUZZZ
Luuk was net zeiknat , vergeten te verschonen de vorige ronde. Hij speelt nu in de box zonder broek en zit heerlijk te spelen Ach ja, hij gaat straks toch in bad
whahahaha.. ja Dees. ik blijf poetsen en opruimen.. is op zich best goed hoor (al wordt je er wel ontzettend simpel van af en toe) kan er mooi mijn frustraties in kwijt..whahahah.. hoe gefrustreerder hoe schoner en netter..hihihihi tis nu brandschoon!
luukje wilde gewoon die luier af.. dus dacht. laat ik m s mooi helemaal vol gooien dan ben ik lekker veel te nat.. mag ik lekker mijn billen laten shaken... en gelijk heeft ie..!
oeh oeh.. bijna (nou ja..bijna ) 5000 berichtjes...bijna tijd voor een feestje.. (als ik in dit tempo doorga duurt t nog wel ff dus ik ga jullie de komende dagen maar s vervelen,... is weer een ander uiterste.. maar ik heb hier helemaal geen tijd voor nu.. ik ga koken.. ah accu leeg.. goed zo.. tot latersz
Grappig gezicht nu hoor, haha, in romper en luier en trui met die lekkere babyspekpootjes er onderuit
Ooh, ik kreeg vorige week een foto van schoonloeder van de kerst. Ik sta daar bij de kattenklimpaal met een enorm vermoeid gezicht en ik moest daar nog een maand.... Ik zal hem eens scannen, kheb sinds gisteren een nieuwe scanner
Oe, Dees, mooie dikke baby-buik hoor! En inderdaad je zag er toen erg vermoeid uit! Ik hoop voor je dat je over een paar maandjes weer zo'n mooie buik mag showen! Hoe is het hier verder? Heb wel bijna alles terug gelezen, maar ik ben het een beetje vergeten weer! Sorry! Vanmiddag lekker geshopt hierzo! Aaron heeft een nieuwe pyama en een joggingpak! Staat hem fantastisch! Maatje 86 en het past hem prima! Kleine jongentjes worden snel groot! Ook kan Aaron nu heel goed lopen! Hij crossed de hele kamer door! Hij loopt nog wel wankel en met zijn armpjes in de lucht, maar hij komt echt heel ver! *Trots* Verder weinig te melden eigenlijk! Ik kom vanavond nog wel even kletsen denk ik. Tenzij Erik een filmpje wil zien... Haha... Maar goed... Misschien tot vanavond dus! xxxxxxxx
En hij wil weer niet slapen. Het is de laatste tijd wel vaker raak dat hij zo'n dag heeft. Alleen maar keten, springen in bed en ondertussen wel moe zijn en jengelen. Ooh, aan de geluiden te horen is hij aan het poepen. Hm, dan zo maar naar boven, hem in bad doen en dan al de laatste fles geven. Die had ik wat later in de planning maar ja. Eerste avondfles trouwens sinds de vakantie want hij ging steeds keurig door vanaf de warme hap.
Maat 86 is nog wel wat aan de ruime kant hoor! Maar het staat niet raar! Van de broek alleen even een stukje pijp omrollen. En dat lopen is echt super snel gegaan! vorige week woensdag ofzo zette hij zijn eerst stapje van bank naar salontafeltje. En afgelopen maandag liep hij een stap of 5 / 6 achterelkaar. En AFgelopen dinsdag (op zijn verjaardag) kon ie echt goed lopen! Dus binnen een week!
Luuk stapt al wel over van tafel naar bank maar als hij merkt dat hij los staat laat hij zich zakken. Hij staat af en toe wel los maar zet dan geen stapjes. Aan 1 hand loopt hij wel vlot mee.
Aaron slaapt de laatste dagen overdag ook slecht! Heel jengelig en moe en dan breng ik hem naar bed en dan gaat ie lachen en spelen met zijn knuffelbeertje! Nou goed, waarschijnlijk heeft hij de rust van zijn bedje en stille kamertje nodig denk ik dan maar! Aaron is trouwens nu nog steeds wakker! Dat gebeurd niet vaak! Meestal krijgt hij om 17.15 de laatste fles en dan naar bed (dus half zes in bed). Nu is hij nog zo vrolijk aan het spelen, dat ik hem nog maar even laat gaan! Hij heeft wel zijn pyama al aan en in bad geweest enzo. Dus als hij moe wordt dan is het ook zo klaar allemaal!
Hoe goed Aaron nu ook al kan lopen. Aan 1 handje wil hij niet! Dan zakt hij gelijk door zijn knietjes en gaat kruipen! Gek kind hahah. Zie je maar weer wat een verschil in kindjes!
Nou, hij is het zat en ik ook. Ik ga hem in bad werpen en neem hem dan wel weer mee naar beneden voor de fles, dan ziet Olaf hem ook nog even.