Ah gos meissie toch... ik vond het toen ook zo spannend! Bij jou wisten we precies hoe laat alles zou gebeuren... zat echt helemaal mee te leven!
Eigenlijk had ik dit eerst moeten plaatsen... Gefeliciteerd lieve "klim & klauter"-Ilse! Hoop dat je een super leuke verjaardag hebt gehad vandaag, maar ik weet zeker dat je papa en mama er een feestje van gemaakt hebben... knuf!
zo net terug uit het werk , en weer internet ff de beloofde foto,s morgen avond weer nieuwe foto,s want dan is het weer verder af
Zo ben ik weer! Was een langere film dan ik dacht. En nu ben ik moe, dus ik ga maar naar bed! Iemand vroeg nog hoe het met mijn neefje gaat... Nou gelukkig al ietsjes beter. HIj moet zeker nog een paar weken in het zieknhuis blijven. Maar hij was al iets gegroeid! Hij werd geboren met 2660 en vanochtend was hij al over de 2700 gram. En dat in 2 dagen tijd! Dus de dokters zijn zeer tevreden! De kritieke fase is ervanaf gelukkig! Nou ik ga pitten! Bye bye! xxx
goedeavond nog ff.. duik zo lekker mijn bed in.. heb onwijs last van mijn verstandskies.. zal blij zijn als het zh belt dat ik aan de beurt ben om m eruit te halen.. wat een ondingen zeg..bah.... nou ja.. hoop dat ik een beetje kan slapen zo.. molletje erin en oogjes dicht.. dat moet de truuk zijn.. laten we het hopen.. Dames welterusten.. koes koes
7 Februari Keano 8 Februari Bryan (vivi) Bryan (mys) 9 Februari Nora 12 Februari Zoë Angela Damian 14 Feruari Elena 16 Februari Sarah Sofie 17 Februari Julia 21 Februari Tessa 23 Februari Fenne 26 Februari Marijn 1 Maart Mike 7 Maart Samantha 8 Maart Sara
Keano en papa en mama en broers van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dat je maar een grote stoere knul mag worden!
Hoi! Hier lekker vrij weekend! Heerlijk. Morgen komt mijn zus en man met kids. 's Middags. Zondag hebben wij helemaal NIETS! Wat is dat lang geleden zeg. Een dag met z'n 3jes pyjama dag houden. Heerlijk. Ik heb er echt zin in. Debie, je leest dit waarschijnlijk niet meer, maar ik wil jullie nog een hele fijne vakantie wensen. En maak veel foto's van Ilse in de sneeuw. Ik ben erg benieuwd. Truste allemaal.
ik duim voor je dat het en goede nacht zal zijn, hier een jengelende en (nep)huilende Sarah die niet kan slapen... Ze heeft mijn moeder aangestoken met de buikgriep en de andere oma klaagde ook al over een buikpijn. En ik heb ook al 2 dagen veel plezier van het eten, lijk wel een herkauwer. Ik ga even terug lezen en dan slapen hoop ik
Keano, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag en een hele fijne dag. dat je lekker verwend mag worden