Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    KEANO VAN HARTE MET JE EERSTE VERJAARDAG! EN JE PAPA EN BROERTJES OOK!

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoer@@@@@@@@@@@@@@@
    KEANO is JARIG! GEFELICITEERD :) :) :)

3. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Keano en familie! Gefeliciteerd!

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    weer even ego

Sarah heeft weer flinke diarree, ik nu dus ook en met mijn moeder gaat het helemaal niet goed. Flinke buikgriep, vannacht 3 keer flauwgevallen en mijn vader heeft de huisarts gebeld en die is gekomen. Nu moet ze elk kwartier drinken en ze krijgt een ab kuur. Nu ga ik daar even de boel opruimen, poetsen en een was draaien.
    Sarah heeft geslapen van 4.30 tot 7.45 dus dat is de moeite, pfff ik kan er niks aan doen maar ik ben echt kapot

Liefs

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Anoek, ik kan me goed voorstellen dat je kapot bent! Vervelend hoor! En dan ook nog bij je ouders poetsen!
    Ik vind het wel lief van je dat je dat gaat doen!
    Succes...

6. supermummy

Oei Anouk,beterschap voor je moeder! Maar jij daar gaan poetsen? Jij bent toch nog herstellende van een buikoperatie?

7. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Jemig Anoek, jullie krijgen het wel voor je kiezen! Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

Mijn zusje is gister bevallen van een prachtig mannetje! Ze was de nacht doorgekomen zonder weeën en om 10u is ze aan het infuus gelegd. Ik was om half 11 nog in het ziekenhuis en toen had ze nog praatjes en af en toe een krampje. Om 12 uur ging ik weg en toen waren het al serieuzere weeën en om half 3 is Bart Julian al geboren! Bartje weegt 3470 gram en lijkt heel erg tevreden en rustig.
    Ik ga Juul nu even badderen en dan het huis van Charlotte versieren en eten voor ze koken. Ze mogen rond 3uur naar huis dus daarna is het feest!

8. supermummy

Sara zit echt in zo'n mega sprong :confused: Ik heb nooit wat gemerkt van die sprongetjes bij haar, maar bij deze des te meer.

-ze hangt de hele tijd aan mijn broekspijp
    -ze jengelt de hele dag door
    -ze is extra knuffelig
    -ze kan ineens uit het niets heel hard lachen of heel hard huilen
    -ze kan niet meer alleen slapen, het is de 2e nacht dat ze bij ons in bed slaapt :confused:
    -ze bijt,slaat en schopt.

Dus ik verwacht dat ze na deze sprong minimaal kan lopen,waarvoor doe ik het anders :p

Waar is mijn lieve baby :cry: :cry: :cry:

9. supermummy

:) :) :) Gefeliciteerd met je neefje BART JULIAN!
    wat een leuke naam, en uiteindelijk is na het infuus lekker snel gegaan!

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Keano gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

11. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Mrijn! Gefeliciteerd met je neefje!

12. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boney, heerlijk zo'n weekend waarin je niks hoeft! Lekker genieten :D

Mrijn gefeliciteerd met je neefje Bart!

Supermummy, hopelijk is Sara snel uitgesprongen!

Anoek, jeetje zeg, het komt ook wel allemaal tegelijk bij jullie. Sterkte en beterschap hoor!

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Keano, van harte met je eerste verjaardag!

Mrijn, proficiat met je neefje. Leuke namen ook.

Wij gaan naar mijn schoonouders. Fijne dag allemaal en tot morgen.

Mys, succes/sterkte vandaag ;)

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou meiden n er ook weer even snel

KEANO GEFELISIFLAPSTAART !

@ anoek , jemig meis sterkte
    @ mrijn , prificiat.
    @ sm , ow jeej , dat ze maar snel door springt !

hier komt het eerste bezoek rond 14 uur ,
    me schoonmoeder belde gisteren om 15 uur dat ze niet komen , omdat ze ziek zijn ....,... tja........
    voordeel van de twijfel dan maar :D

net taart gehaald bryan heeft vanmorgen al wat kadootjes gehad straks en morgen de rest !

noik ben weer verder hier

dikke knuffff

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik ben enig kind en mijn vader is de jongste niet meer maar het viel mee, het ging meer om de was, hij wist niet wat en hoe dus dat draait nu volop en ik heb midicijnen gehaald.
    Dat herstel van mij schiet niet op nee maar gaat op zich best goed

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Mrijn, gefeliciteerd. Leuk zo'n kleintje in de familie erbij. Geniet ervan en leuke naam trouwens

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Keano van harte met je 1e verjaardag!

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mrijn van harte met je neefje :D

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hi, wat een rust hier! :confused:

Keano, gefeliciteerd met je verjaardag mannetje!

Mrijn, gefeliciteerd met de geboorte van je neefje BART! Wat goed om te horen dat alles goed is gegaan... ben helemaal blij voor jou en je zus!

Wij zijn de hele ochtend op pad geweest, naar de bouw geweest om te kijken naar nieuw huis van vrienden, wordt echt zoooo mooi... helemaal super voor hun! Daarna even samen koffie gedronken en nu net thuis... Fenne meteen op bed gelegd en die zal nu wel slapen tot 17:00 uur denk ik... dus ik trek huispak aan en ga nergens meer heen! :D
    Oh das niet helemaal waar trouwens bedenk ik me terwijl ik het opschrijf... ik moet de poes nog ophalen bij de dierenarts straks! Hoe kan ik dat arme beestje nou vergeten? :oops: Gisteren was ik even met haar langs de dierenarts gegaan omdat - :) als je geen vies verhaal wilt lezen, stop dan nu :) - ze haar ontlasting al dagen niet meer kwijt kon en er echt pijn van had... ze zat elke 5 min op de bak te persen maar het was keihard geworden... dus ik had natuurlijk al geprobeerd met olie door het eten etc, maar hielp niets... de dierenarts heeft gisteren geprobeerd het er uit te drukken, maar het beestje schreeuwde het uit... dus ze vond het haast mishandeling om door te gaan en toen hebben we besloten dat ze vannacht daarbleef en dat ze vanmorgen onder narcose alles verwijderd hebben... bleek bijna een steen geworden te zijn! :( :confused:
    Vanmorgen belde ze dat ze prima was ontwaakt en al weer gegeten en gepoept had...

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    poeh poeh dylan zit in een lastige fase zeg, hij heeft echt een eigen wil. als hij iets niet krijgt of het lukt hem niet zoals hij wilt dat gooit hij met alles, hij mept naar ons (en de hond), hij gooit zich op de grond enz.... net wilde we hem in bed leggen maar meneer wilde niet nou zeg hij heeft me toch een potje gegilt maar nu slaapt hij gelukkig weer. ook kan hij 6 stapjes los lopen maar hij laat zich altijd door de knieen zaken (kruipen gaat sneller ;) )

Deel Deze Pagina