Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Heeeeeeeeeee KEANO... van harte mannetje! Maak er een mooi feest van!

Mrijn.. super gefeliciteerd met je neefje!

Hier even illegaal... zo druk geweest met sollicitaties dat ik gister geen tijd meer had voor jullie.

Vanmorgen zo relaxed hier, niemand van ond hoefde weg of was ziek of sjacharijnig.. heeeeeeeeeeeeeeeerlijk.. ik zit nog in mijn pyama en ga nu ook lekker in mijn pyama huishouwe...

ANOUK.. het houdt maar niet op bij je, succes.

XXXX

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hihi, hebben we een verjaardagkado gehald, een driewieler, ziet mijn schoonmoeder deze verschiet e van kleur. Hebben zij ook een driewieler en waarschijnlijk diegene die we wilden maar die hadden ze nu niet meer....
    Dus maandag ga ik terug naar de winkel om te ruilen maar ik zou nu echt niets meer weten, grrr

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Hi, hi, hier ook hoor.. ik krijg haar er maar niet uit te drinken.. denk ik te laat begonnen met oefenen.

Zo, nu weer verder huishouwe...

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    He wen.. arm katje .. weten ze dan ook hoe het komt en voorkomen kan worden?

Mys veel plezier vast voor morgen.. gezellig zo'n feest weekend! Wij mogen volgend weekend, ik verheug me er ook echt op!

5. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Het blijft grappig dat Bryan en Bryan op dezelfde dag geboren zijn...

6. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Keano van harte met je 1e verjaardag!
    Ook gefeliciteerd voor je papa en mama!

Mrijn, van harte met je neefje BART! Fijn dat de bevalling achter de rug is en dat alles goed is gegaan.

Anoek, beterschap voor jou en je familie. Balen dat iedereen in de lappenmand ligt :(

Wen, gezellig ochtendje heb je gehad, leuk! En wat zielig voor je kat.. Arm beessie. Fijn dat ze van de poepsteen verlost is.

SM en Kikkert hebben lastige kinders dus. Lune heeft die fase een beetje achter de rug maar er zitten dagen tussen.. pff..

We zijn vanochtend naar de verjaardag van mn schoonmoeder geweest. We waren er om 10.15u en tegen 2u zeiden we dat we naar huis gingen. Was ze niet blij want ze dacht dat we de hele dag bleven :confused: Ja, wat denk je zelf.. :(

Lune is niet helemaal lekker, ze had zich er net helemaal onder gepoept, aan de dunne dus. Gister had ze ook al een dunne luier en is heb haar dus 2x een hapje biogarde gegeven, misschien kan ze toch nog niet rtegen koemelk. Of het is toeval, dat kan ook. Ik hou in elk geval even op met koemelk proberen tot de diaree over is.
    Ben zelf ook nog niet lekker maar das oud nieuws.
    Morgen gaan we Dirkje naar mensen brengen die haar eventueel willen hebben. We gaan dus kijken of het klikt, ook met hun andere hondje. Dan proberen ze het een week en als het niet wil komt Dirkje weer thuis maar als alles goed verloopt woont ze dus vanaf morgen ergens anders... *slik* :cry:

Nou, ik ga even op de bank de 'kinderen' lezen.
    Tot later, xx

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mom, is het gelukt met de brief?

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Hoi... het arme beestje is weer thuis... ze had van haar maag tot 'de uitgang' helemaal vol gezeten met harde drollen, sneu he?!
    Mom, jij vroeg hoe het kwam... ze is 3 jaar geleden mishandeld op straat (aan haar staart getrokken en weggegooit) en had toen een dwarsleasie, de verwachtingen waren dat ze nooit meer zou lopen en dus een spuitje moest krijgen... maar na amputeren van de staart en een aantal dagen rust begon alles weer langzaam te bewegen... een wonder! Helaas heeft ze daardoor wel wat moeite met haar darmen enzo...

Maja, ik vind het ook wel sneu van Dirkje zeg... maar ze komt zeker weten goed terecht bij die mensen... wel spannend zeg... ben je bang dat je spijt krijgt?

Nuby rietjesbeker... ik weet wat er aan de hand is meiden! Ze hebben het rietje ineens anders gemaakt... Wij hebben sinds een paar dagen een 2de erbij en Fenne kan daar dus niet uit drinken... het rietje is ineens ook rond aan de bovenkant en het was eerst een beetje ovaal... ik kan hier ook moeilijk iets uitkrijgen, moet gewoon bijten op het rietje... bij die andere was gewoon met je lippen omklemmen genoeg om er drinken uit te krijgen... vind het echt stom dat ze het veranderd hebben! :rolleyes:

9. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Keano: van harte met je verjaardag knul!

Wat sneu voor je kat Wen. Mensen die een kat zoiets aandoen zijn zo tot op het bot verrot dat ze van mij meteen mogen verdampen. Tis een kwestie van tijd tot ze een mens iets aandoen (geloof me, ben normaal heel tolerant en verre van rechts, maar als het gaat om het verminken van weerloze mensen en dieren...)

Wat betreft rietjesbekers. Ik heb alles zo'n beetje gekocht, geprobeerd en weggegooid. De enige die hier mag blijven is de eigenmerk beker van prenatal. Kost geen drol en werk perfect!

Ik heb het maar druk met mijn kleine neefje... Ze zouden vanmiddag iot het ziekejnhuis komen, dus ik moest het huis mog versieren, boodschappen halen blomeen halen en lasagne maken voor vanavond. Gelukkig was Juul om 5.15 al wakker ( :confused: :confused: :confused:) dus had ik een lange dag... Nee hoor, ze was wel wakker, maar na een fles is ze nog gaan slapen tot 8uur. Ze heft tussendoor wel wat gemopperd, maar ik denk echt dat het honger is dat ze steeds zo vroeg wakker is.
    Juul is trouwens jaloers op haar nieuwe neefje, althans, ze gedroeg zich verre van lief en vrolijk toen ik bij Charlotte was en nu thuis is ze weer helemaal gezellig en blij...

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ben niet bang voor spijt Wen, ze moet gewoon echt weg. Maar gewoon het idee dat ze niet maar bij ons woont maar bij vreemden. Bah. Jeroen en ik zijn de hele tijd een beetje down en ik heb net met Dirkje op de bank gelegen en gehuild. Sjonge, stelletje mietjes zijn we zeg ;)

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Keano van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!

Mrijn jij gefeliciteerd met je neefje!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hey meid, ik kan het me heel goed voorstellen hoe het is om een dier te moeten missen. waarom moet dirkje eigenlijk weg (heb ik ff gemist :oops: ) in ieder geval suc6 morgen en veel sterkte ermee (zal niet makkelijk zijn) knuffie

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Maja :Wel fijn dat jullie er vrede mee hebben dat ze gewoon echt weg moet, geen twijfels, jullie hebben geen keuze... maar dat het erg verdrietig is, is natuurlijk de andere kant... vind het ook echt sneu voor jullie, dit hadden jullie niet bedacht toen jullie haar in huis namen... knuffie!

Mijn kat heeft laxeermiddel gekregen bij de dierenarts, en flink ook volgens mij! :confused: Ze liep net van de ene naar de andere kant van de kamer en ze lekte zo de hele vloer onder... :pale:
    Nu had de dierenarts geadviseerd dat ze binnen moest blijven ivm verwardheid door de narcose... maar ik kan haar toch niet mijn hele huis (lees: banken, stoelen, vloer, tafels etc) onder laten lekken? :confused:

Ik baal als een stekker, tis altijd wat met het arme beestje... ze plast ook regelmatig in huis en ze heeft dus of verstoppingen (nog nooit zo erg) of ze heeft juist te dunne ontlastig... wat moet ik hier nou mee? Het gevolg is nu dat ze gewoon bijna altijd buiten is, want in huis vinden we haar niet fris... iemand een idee? Inslapen vind ik ook zo zielig...

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Dwaas, heb net nog een 2de enveloppe gevuld met voetbalplaatjes... ik geloof dat 't er nog eens 10 waren... dus er zijn nu +/- 35 pakjes voetbalplaatjes onderweg naar Nick! ;)

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Thanks voor de knuffies Kikkert en Wen. Kikkert, ze moet weg omdat ik allergisch ben en Lune ws ook.

Wen, wat sneu voor je kat. En voor jullie, een lekkende kat is niet fijn.. Hoe oud is ze? En vindt ze het erg of juist leuk om buiten te zijn?
    Kan me voorstellen dat je haar zo niet steeds in huis wil, is niet echt fris.
    Kan je haar voor deze nacht niet in een bijkeuken ofzo doen? En hoe is haar humeur enzo verder? In het algemeen bedoel ik, heeft ze last van haar rare darmen?

16. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36

hoi dames

MRIJN van harte met je neefje geniet ervan!

ik heb verder eerlijk gezegd niets bijgelezen

WEN super bedankt NICK kan niet wachten zegt ie...dikke kus

17. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hmm, ik wou even jullie mening horen over mijn haar. Ben aan het twijfelen of ik een ponnie zal laten knippen of niet. Jeroen heeft even een foto van mn gemaakt vanochtend maar het fototoestel ligt nog in de auto en ik ben te lui om hem op te halen om de foto op de pc te zetten haha!

18. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hahaha maar ik wil natuurlijk wel een foto zien

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mja, snap ik. Ik zal Jeroen even lief aankijken O:)

20. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Maja, foto, foto, foto :D

Deel Deze Pagina