Stompie ikke, ik wist dat dit zou gebeuren Goed, ik haal het fototoetsel zelf wel even op. Jeroen is druk bezig dozen uit te zoeken met spul van hem van vroeger. Zijn moeder heeft werkelijk alles bewaard vanaf de peuterschool Kan je nagaan hoe ons huis er nu uitziet met al die dozen en troep
Ow god.. Die foto wordt er niet mooier op als ik hem verklein En ikke dus ook niet Deze foto heb ik trouwens zelf gemaakt, boeiende info dacht ik zo. Ik haal hem er ook zo weer af. Hoop dat Joma in de buurt is voor een professioneel oordeel Maar iedereen mag oordelen hoor, ponnie of niet? *sorry te laat, foto verwijderd* (maar als Joma in tha house is zet ik hem wel weer neer )
Doe es normaal joh, word er helemaal ongemakkelijk van Ponnie (pony, ponie, poni, ponni, ponny, pononi?) staat me op zich ook wel, maar vind dit ook wel weer ok. Hmm, vind het lastig..
Ik zou ook wel een pony willen, alleen ik heb mijn kruintje op mijn voorhoofd zitten. Dus mijn haar aan de voorkant springt altijd omhoog. :s
Whaaa Supermummy, ik word verblind door je witte tanden. Hahah Maar staat goed. Hoewel ik bij Maja nu wel een ander pony in mijn hoofd heb... Een schuine pony!
Hihi, dat klinkt wel schattig.. Maar kan me voorstellen dat het irritant is. Denk dat Lune dat ook krijgt want die heeft ook een kruintje op haar voorhoofd.
Ja das ook cool! Heb ik eerder gehad, een keer super geknipt en stond heel stoer en leuk en een keer slecht geknipt en ik liep keihard voor lul Toen had ik echt zin om die kapper pijn te doen, grr..