Ik heb zelf ooit een pony gehad Maja... spijt van gehad! Maar ik vind het wel altijd leuk staan bij anderen... Had zelf vandaag naar kapper willen gaan, maar vergeten vanmiddag... ik wil graag een bob laten knippen... ff plaatje zoeken wat ik bedoel... Oh en kat is graag buiten, maar wil soms naar binnen en dan mag dat niet van ons... verder is het een vrolijk beestje...
Ahh! Helloowww Bryan! Ik heb hier trouwens ook nog geen verjaardagsfoto's van Aaron geshowed! Zal ik zo ook maar es doen!
Ohja Wen wilde ik nog effe zeggen, ik moest huilen om je kat mishandeling verhaal, wat heb je toch een klote volk, mensen die een dier zoiets aan doen Beterschap voor je kat en veel geduld voor jullie want een lekkende kat is ook niks.
Dit wil ikke... voor tikkie langer als achter dus ook... maar dan wel net lang genoeg om nog klein staartje te kunnen... kan dat JOMA?
Daar ben ik dus ook een beetje bang voor, spijt.. Maar vind het bij anderen ook altijd zo leuk! En ik vind mijn haar saai zo.. Bob is ook leuk, ben benieuwd naar het plaatje. Ik heb een tijd terug ook een bob gehad maar dan echt schuin naar voren, leek heel cool.
Das leuk Wen! Zoiets heb ik het ook gehad. Later nog meer in laagjes, beetje wilder zeg maar, ook leuk. Hee, die muziekstoel heeft Lune ook een keer gekregen van de zus van Jeroen! Leuke foto's van de verjaardag!
EVEN VERJAARDAGS WASBAKKEN .... had koffie over me heen gekregen , die domme papa gooide zijn koffie om
Ik vond het uiteindelijk bij mij niet zo leuk staan, ik heb een beetje een vierkant/rond gezicht en dat werd alleen maar benadrukt, stond dus niet zo heul leuk vond ik. Hoewel, die stoere laagjes weer wel. Goh, kan ik ook wel weer doen.. Maar ben zo hard aan het sparen geweest voor lang haar.. Jemig, zo zit ik dus altijd te zeiken he met mijn haar, ik wil altijd wat anders. Zeikerd.
Ik zit in precies dezelfde haarfase... heb nu altijd en eeuwig een staartje of knotje... saaaaaai! Dus ik wil ook een flink stuk er vanaf en beetje vlotte/stoere coupe... maar wel nog staartje kunnen voor de zekerheid haha... JOMAAAAA!
Ja irritant he? Stom haar. En dat zekerheidsstaartje ken ik Hoewel ik dat 1x niet heb gedaan, mocht niet van de kapper En toen zat mijn haar echt leuk, dus misschien toch maar geen staartje.. Kort/lang pony/geen pony laagjes/steil.. *zucht* JOOOOOOMAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!