Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Proficiat Bryan en Bryan en een fijne dag met jullie papa en mama

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Gefeliciteerd voor de twee feestvarkentjes :) :) :)

Wie is er eigenlijk als eerste geboren.

3. supermummy

Boney,lekker een luier dagje,geniet ervan!

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    bryan en bryan, gefeliciteerd met jullie 1e verjaardag!

Maak er maar een leuk en gezellig feestjuh van!!!

5. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    OOOOOOOOOOOOOOOOH JULLIE ZIJN LIEF

BRYAN GEFELICITEERD KNUL !

@ sm , bryan van viv is de eerste , die is van 14 uur :)

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Hier gister 2 verjaardagen gevierd!
    Mannetje was jarig en meteen de verjaardag van Nora ook gevierd!

Nora had 's ochtends alleen over gegeven. geen idee waarvan.. Maar de hele dag wilde ze verder niets.. taartje e.d. viel ook niet zo in de smaak! Dus dat doen we op haar "echte" verjaardag morgen even over! Het gaat nu gelukkig weer goed!
    Straks naar Leiden, naar de familie van mijn mannetje. Zijn tante wordt vandaag 65 en geeft een klein feestje!

Op de verjaardag was het erg druk en erg gezellig! Nora is echt ontzettend verwend! en wat vond ze het prachtig! Al die aandacht! ;) 's avonds was ze helemaal uitgeput! ;)
    ze heeft veel houten speelgoed gekregen, wat kleertjes e.d. erg leuk!

Ik ben hier een paar dagen niet geweest en zal proberen zo even bij te lezen.. maar geen idee of dat vandaag gaat lukken!

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    kapsels.. hahahaha.. leuk he.. ik ben zooooo'n schijterd wat dat betreft... Heb echt al jaren hetzelfde kapsel.. maar ja.. als ik het kort wil knippen ben ik net zo'n ontplofde atoombom... zo'n paddestoel.... Nee daar kies ik niet voor.. hihi..

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Leuke foto's van Bryan Mys!

9. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Sara zet stapjes los! JEEEEEEEJ! GOED ZO MEISSIE!

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    BRYAN WIL EVEN ZIJN WAGENPARK MET JULLIE DELEN :) :) :)

11. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    HAHAHAHAHAH en dan zitten we in een caravan he , moet onderhand een opslagbox bij huren :)

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    die heeft dus genoeg.. whahahaha..

14. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    vorig jaar om deze tijd werd ik nu naar de verloskamers gereden.. Want de weeen kwamen om de 4 minuten...
    wist ik toen veel dat het nog 15 uur zou duren voordat Nora geboren zou zijn.. whahahahaha...

Maar ik zou het zooooo weer over doen... wat een geweldige, mooie en emotionele ervaring..

lekker emo dit...

15. supermummy

:confused: nog 15uur

Mys kom vertel je bevallingsverhaal ook, effe een flashback na vorig jaar.

16. supermummy

Sizzel jij krijgt bij een evt volgende ook een keizersnee`?

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Goede morguh..

BRYAN EN BRYAN.. van HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG!

Hier een zere giegel... verstandskies ontstoken en tandvlees werkt ook niet echt mee.. AUW AUW AUW.. gelukkig valt het vandaag mee met de pijn, maar ooowh.. wat hoop ik dat de kaakchirurg deze week tijd heeft.. sta op de wachtlijst, maar er is nu wel spoed bij..

doe dus ook rustig aan.. gister hele dag in bed gelegen.. vannacht wel goed geslapen gelukkig dus t gaat iets beter.. smerig spoel goedje en mollejtes werken wel weer..

@Kapsels.. ik is ook scheitbak.. wil zo graag iets gedurfds, maar verder dan mahoniekleurverf kom ik niet echt.. de 25e komt de kapster weer.. zal s gaan rondsurfen of ik iets leuks kan vinden...

@Marijn. die lijkt ook wat ziek te zijn.. gister veel gespuugd en hele dunnen ontlasting..wel vrolijk en geen koorts.. we zullen zien wat t wordt...

@verder...geen bijzonderheden..

ga straks ff teruglezen...als het lukt.. ga nu nog ff op de bank liggen...

kuzzz

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Bryan & Bryan... gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag! (B&B... tis net een naam voor een komisch duo)

Goedemorgen!

Boney, lekker dat Tessa goed geslapen heeft! Dropveter inmiddels ook al wakker?... Fijn zo'n dagje samen... hier ook vandaag, gaan lekker naar de kinderboerderij straks. We hebben nog flink wat brood dus ook maar even de eendjes voeren, dat vindt Fenne echt geweldig!

Mys: wow! :confused: die Bryan... weet hij nog wel waar hij mee moet spelen?

SM, Sara ook al aan de wandel... wat cool! Fenne is nu ook zo ver dat ze niet altijd mee motivatie nodig heeft van ons... ze liep gisteren zo een pas of 6 tussen 2 banken omdat ze dat zelf bedacht had... en wij zaten samen op de bank en zagen in onze ooghoeken ineens een meisje lopen... totaal verrast en zoooo leuk! :)

Sizzel, wat klinkt dat leuk jullie verjaardagsfeestje voor manlief en Nora... super! Wel jammer dat Nora een beetje misselijk was, maar dat komt morgen wel weer goed!

Nog meer gelezen? Weet niet meer...

Maja, hoe voelen jullie je? Lune weer beetje beter en hoe gaat het met jou zelf?

Vivi, hoe voelt Bryan zich nu?

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Oh en Fenne heeft tand nummer 7 gekregen eergisteren, niets van gemerkt... dat scheelt!

Verder is de kat nu ook incontinent volgens mij... daar was ik al een beetje bang voor, want de dierenarts had destijds al gedacht dat ze nooit meer controle zou hebben over haar blaas... als dat nu het geval is dan ben ik bang dat ze toch een spuitje moet krijgen... een poes die continu urine druppelt komt bij mij in ieder geval niet in huis. :(
    vind dit zo klote!

Deel Deze Pagina