hahaha supermummy... jammer! en als je in NL bent, is dat dan in de buurt? Ik bedoel woont je familie daar in de buurt?
Sara is vandaag precies 11 maanden oud Dus de eerste stapjes zette ze nog voordat ze elf maanden was Ichtus, ouch verstandskiezen, hopelijk kunnen ze er snel uit
@Wen das bale van je kat en ja die incontinentie das gewoon niks voor jullie en dat beestje leuke foto voor op de taart.
Wen, nee niet echt in de buurt, zuid-limburg. en de taart voor Fenne? Je bedoelt een fototaart?Met allemaal kleine fotootjes, ziet er zo leuk uit, maar word het wel een mooi resultaat op de taart?Hoe groot word de taart dan wel niet?
deze had mijn oom voor Gwen haar verjaardag gemaakt 3 placemats 1 voor mama en papa en 1 voor Gwen de ene kant
Wen, wat zielig van je kat. Zou ik ook vreselijk vinden... Maar of ik blij zou zijn met een piesende en poepende kat in huis Ik vraag me dan af of dat beestje nog wel kwaliteit van leven heeft.... Moeilijke beslissing meid. Ik hoop hem nooit te nemen. Ik vind je collage voor de taart erg mooi. Maar ik vraag me af of het wel mooi word op een taart. Hoe groot wordt hij dan en waar bestel je hem?
Is het bij jullie ook zulk lekker weer? we zouden pyama dag houden, maar na de boterham gaan we toch maar een stuk lopen. Heerlijk gewoon!
yep. alleen ivm het abces dat ik heb gekregen na de keizersnee. De gyn durft het niet aan om weeen los te laten op de baarmoeder
uhm het was lekker tot een kwartier geleden kwam een donkere lucht aan en hagelt nu heeel hard dus denk dat het misschien hoop het niet voor je jullie kant op komt
ja ben er ook heel blij mee ook leuk voor later voor Gwen alleen die foto,s van die kop van mij en die buik hihi maar ja hoort erbij en dan van iedere maand een foto en ook met opa en oma,s zo leuk
Nou ja, als de hagel hier heen komt is het jammer. Tessa ligt nu te slapen en ik moet me nog aankleden. Er kan dus nog niet gelopen worden...