Baby doos is echt niks aan..haha Ik heb inmiddels ontkleuring gekocht en ga dat nu eens even in me har smeren.. Er staat als het goed is een foto inme album van hoe ik er uitzie met bruin haar..zal straks een foto plaatsen met blond haar als het lukt..
Dat zeiden ze vanmorgen bij het cb ook ja... meestal zitten bv baby's na een paar maanden wat aan de onderkant in de groeicurve... En Luukje ook al zo lekker gegroeid zeg... das gewoon een verdubbeling!
wen; haha, mijn schatje is nu zo'n 4500 gram boney; wat een geweldige foto's. Niet vergeten als ik ga dus.Maar zie dat ze geen luier omhebben mmm dat wordt hier heel veel doeken meenemen want juist dan plast madam altijd. Verder alles al weer vergeten. Gaat hier echt niet goed met mijn geheugen
o'ja, missn is groen donderdag. (haha) Ik wilde niet ontkleuren maar ben al 4 maanden bezig van rood naar blond te gaan.
@missN.. ff op vorige pagina berichtje van joma lezen.. anders wordt je GROEN! @Bones..*smelt* wat een prachtige lach...ik zie steeds van die heerlijke volle toeten voorbij komen.. Marijn heeft nog zo'n iel koppie...geen spek te bekenne... hoe doen jullie dat trouwens.. foto's hier neer zetten?
Debie: het is idd handig om doeken mee te nemen. ik had een speel kleed bij me om zacht op te liggen. Een handdoek, een badcape en een paar hydrofiele luiers. Bij wie doe jij het?
Als ik hier foto's neer zet dan ga ik naar www.fotoverkleinen.nl Daar upload ik de foto die ik wil. Dan klik je op de foto met je rechter muis knop en klik op eigenschappen. Dan selecteer je de link en kopieerd die naar hier. Daar selecteer je hem weer en klik je op Img.
Tessa slaapt nog steeds.... vanmorgen om kwart voor 8 laatste voeding gehad. Komt vast door de massage... Ik vind het zo zonde om ze wakker te maken.
hey meiden ik ben alweer een tijdje niet online geweest ik red het allemaal echt niet, ik heb het op dit moment echt zo druk! ik wil jullie alleen even laten weten dat met ons alles goed gaat. zijn er nog belangrijke dingen gebeurt?zou me iemand willen bij praten? knuffel
En dit zijn Lisa en Jurian... wel op hun netst hoor... zondag morgen net na het douchen en aankleden.. 10 minuten later heb je al een heel andere foto
Kikkert: Ff denken hoor, vidn het wel erg maar ik weet het niet goed. Maar volgens mij zijn er niet hele schokkende dingen gebeurd. Alle beebs doen het goed.
Ichtus, ik zag die foto al op je hyves... Je hebt echt mooie kids. Lisa is idd erg fijn. Ik was ook zo. Schattig zeg.
thnx.. bones.. ben er ook erg trots op..hihih... Heb zulke leuke foto's van lisa toen ze klein was..van jur ook hoor, maar die staan niet op deze pc...
ik denk dat het met 1 keer ontkleuren niet zo blond krijg en het nogmaals moet doen meid als je het oranje ziet worden produkt gewoon in je haar laten zitten de meeste spoelen het erdan uit omdat ze schrikken ,, het gaat namenlijk van bruin,naar rood, oranje , geel en dan blond.........ik ben benieuwd maar denk dat het niet in 1 keer lukt