Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hier is het bewolkt en koud... hihi.. wij gaan straks richting leiden. Hopen dat we geen sneeuw of iets dergelijks krijgen.. dat is de verwachting voor vanavond..

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    sm :D een flashback van vorig jaar eens kijken

rond deze tijd werd ik voor de 2de keer naar de verloskamers gereden ,
    was om 04.00 al wakker met buikpijn , naar t toilet gegaan , daar moest ik op zo'n po plassen ivm eiwitten , en toen plopte er wat ... dat was dus mijn slijmprop .. heb toen nog de zuster geroepen om het te melden :) hahahaha
    de weeen waren er toen ook al meteen , ben gaan rekenen , echt slapen lukte me niet meer , maar ze kwamen om de 5 min ... toen dacht ik nog , als dit het is , dan komt het goed :)
    om 7 uur zou ik naar de verloskamers gaan voor de inleiding , ron zou zo snel mogelijk komen en die was er om half 8 ., en trof mij nog in me kamer aan , aangezien er een spoedgeval tussen was gekomen ,
    ik heb nog een halve boterham op , en ben nog wezen douchen en toen mocht ik naar de verloskamers ,
    daar kreeg ik gel ingebracht... n ze zouden 3 uur later nog eens komen want ik had dus nog totaal niks , alles was nog pot dicht ..

om 12 uur bestorf ik het al , de weeen kwamen zo snel , en ik wist niet waar ik het zoeken moest , ik moest steeds naar de wc , dacht dat ik moest poepen .... ( achteraf logisch )
    zo heel af en toe kwam er een zuster binnen , gaat het nog mevr .. JA HOOR ... :( maar niet heus , ron was kwaad op mij , hij zei als het niet lukt moet je dat zeggen ! hahah , jaaaaahaaa
    toen om 1 uur kwamen ze toucheren , nou .,... nog nikx hoor , ze moesten zelfs nog een blaasje door prikken , met gevolg de rest van het vruchtwater ... nu zou het wel op gaan schieten zei die verloskundige ...
    Tuurlijk ... :evil: :evil: maar niet heus .. er werd een metertje op bryan zijn bol geplakt zodat we zijn hartslag in de gaten konden houden want hij had in het vruchtwater gepoept .
    toen rond 15 uur , ( jah jah ) heeft ron aangegeven dat ik een ruggeprik moest hebben , ik wist niet meer waar ik het zoeken moest :cry: :cry: :cry: ..
    ik werd naar de ok gebracht , ron mocht niet mee ... en daar moest ik wachten , en wachten en wachten , ik schreeuwde het uit , WAAR BLIJFT DIE DOKTER NOU , IK WIL NIET MEER .. :cry: :cry: :cry: ja die komt zo .... de tranen liepen over mijn wangen , mijn bloeddruk was te hoog en ik kreeg te horen dat ik echt rustig moest worden , anders werd er niks gedaan , en die meter ging maar te keer pieeeeeeeeeeeeeep pieeeeeeeeeeeeeep bah bah ...
    inmiddels zat ik in een weeenstorm en kreeg ze dus ook niet meer opgevangen ...
    na heel lang in mijn beleving kwam de arts , ik moest recht gaan zitten , JEMIG RECHT ZITTEN HOE BEDENK JE HET , en ontspannen , JAAAA DAT LUKT WEL HOOR , MAAR NIET HEUS :evil: :evil:
    maar goed , hij zat , oe wat deed het zeer , maar het werd beter ,
    terug naar de verloskamer , daar kreeg ik weeen opwekkers toe gedient , want ik had 3 cm onsluiting , inmiddels was het rond een uur of kwart over 5 ... toen zei ik tegen ron , bel me ouders maar ( die zaten al in spanning vanaf 7 uur en wisten nog niks )
    die zijn meteen gekomen , me moeder kwam binnen , och wa schrok ze van mij ... meisje wat zie je der moe uit ... was ik ook .. maar goed ,bryan was nog steeds niet daar ./...
    me moeder wilde weten waar de hartslag van was , en ik legde uit dat het van bryan was .... LOL ik weet nog af en toe viel da ding stil , ik zei nog voor de gein , en dood :) me moeder schrok hahahah :D geintje zei ik nog :D ....
    de wee opwekkers werkte steeds harder en de ruggeprik steeds minder ,
    om 20.00 kwam de vk , en toucherde nog een keer,
    nog steeds 3 cm , de moet zakte me in de schoenen ....
    ze wilde de weeopwekker nog hoger zetten

Alles der uit halen wat kan zei de vk ... ja tuurlijk om 21.45 zou ze terug komen

me moeder vroeg op een gegeven moment aan de zuster , wanneer doen jullie iets , .... hoezo zei de zuster , de baby maakt het toch goed ?
    :evil: me moeder was kwaad , ze zegt ik heb het over mijn kind ....
    maar goed ,... we moesten wachten

de weeen kwamen weer zo snel , verschrikkelijk bah ...

om 21.45 kwam de vk weer binnen en toucheerde weer een keer ,
    ron stond er bij ... ik zag haar nee knikken tegen ron , nog steeds 3 cm ...
    toen besloten ze dat er een KS gedaan zou worden , ik zei tegen die vk zet die wee opwekker maar uit ...
    ik zou meds krijgen die de weeen zouden stoppen , maar daar kreeg ik wel hartkloppingen van , t maakte me niks uit , als het maar stopte ..

toen ging het snel , om 22.30 werd ik de OK ingereden , ron mocht niet mee , want ik zou onder volledige narcose gebracht worden , ...
    ik moest zelfs mee op de ok tafel kruipen ...
    ik kreeg meds en was vertrokken ,....

op een gegeven moment ewerd ik wakker gemaakt , voelde me misselijk ,
    de arts vroeg hoe gaat het , voel me niet lekker zei ik...
    kreeg een bakje voor als ik moest spugen ,.....

ik vroeg aan de arts , en wat is het nou ...

en meisje geloof ik zei hij :confused: :confused: :confused: ik denk huh ...

maar ik weet het niet zeker ...

bleek toch een jongen ,
    ik reed de vercouver kamer af en ron stond daar te wachten , die namen me mee terug naar boven ...
    eenmaal op mijn eige kamer hoorde ik dat bryan op de kinderafdeling lag , en werd er heen gebracht , sufte nog half maar goed , dit was om 01.30 ..

kwam de kinderafdeling binnen , en daar stonden allemaal couveuzes , kleine kindjes , en de laatste couveze lag een bonk van een baby , ja ... dat was bryan :)

hij werd direct aangelegd , en dronk ook meteen :D

ZOW HEEL VERHAAL :D ...

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hebben die kleine maatjes van Bardossa eigenlijk allemaal een flex zool? Ik durf nog steeds niks te kopen. Ben zo bang dat de maat niet goed is. Ik ga als ze echt pogingen doet tot stappen toch maar eens prof. haar voetjes opmeten.
    Heb trouwens wel afgelopen week roosjes besteld. Ik hoop dat ik het dan red met die tot ik aan echte stapschoentjes ga beginnen. Mijn ervaring is dat schoentjes heeeeel snel slijten.

4. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wen leuke collage! Maar of het op een taart mooi wordt weet ik niet..

en je kat... zielig hoor.. weet niet wat ik zou doen.. maar net wat bones zegt.. ik zou wel naar de kwaliteit van leven kijken..

Joma. Leuke placemats!

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Zou dat niet mooi worden nee? Op een HEMA taart voor 30 personen niet?

hmmm... had gedacht dat de taart groot genoeg zou zijn om het aan te kunnen... :(

6. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik weet het niet zeker hoor wen.. maar lijkt me erg veel.. Maar mail de hema eens. Klantenservice. Die kunnen je het wel vertellen.. Hoeven wij hier niet te gaan speculeren.. :) ;)

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik ben er bijna zeker van dat het niet mooi word :( sorry!
    Ik vind bij sommige grote fotos dat het al niet duidelijk is, dus ik denk bij zoveel kleintjes dat het niet echt goed gaat lukken.

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36

Ik vind deze zoooo leuk...

9. supermummy

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  11. supermummy

Mys, klinkt als een hele lange en heavy bevalling!
    en wat verschrikkelijk onder algehele narcose?Waarom was dat dan, als de ruggeprik er al in zaT?

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het ziet er idd toch wel leuk uit ja. En een taart voor 30 pers. is best wel groot. Ik zou de gok wagen denk ik.

13. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Leuke placemet Joma!

Boney... bardossa heeft niet alleen maar FLEX, maar ze hebben we veel soorten... ik zou wel de voetjes laten meten, want ik was ook totaal verbaasd dat Fenne al maat 21 moest hebben... en ik denk niet dat deze zo snel slijten hoor, ze loopt er max 3 mnd op, dan zijn ze weer te klein, dus ik verwacht dat ze die tijd wel mee gaan! :D

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mys, klinkt idd als een heftig verhaal... Heftige weeen en dan niet verder ontsluiten....

15. supermummy

Leuke schoentjes Boney!

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    hmmm ik vind jullie weinig enthousiast... ik ga er nog 's over nadenken...

en die laarsjes zijn te gek Boney... ik weet een site waar ze nu met 60% korting zijn! ;)

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    daar zijn ze nu 21.98! :)

maar wel alleen nog maat 19 of maat 22... dus of te klein of te groot... heb je lekker veel aan!

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja, maar aan laarsjes heeft ze denk ik niet veel. Ik denk dat het nog wel 2 maanden duurt voor ze echt een beetje kan stappen. En dan gaan we de zomer al in. En voor volgende winter durf ik nog niet.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Welke site is dat? ;)

Deel Deze Pagina