Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ik vind de collage echt super die je gemaakt hebt! Ook leuk 12 fotos,12 maanden :) Het zou alleen jammer zijn als de fotos niet duidelijk op de taart komen te staan omdat ze te klein zouden zijn

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Deze zijn ook echt helemaal te gek!

3. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    @ wen , ik vind de collage echt heel leuk , maar op een taart :( kweet niet of het mooi word ... maar hema zal je daar wel antwoord op kunnen geven lijkt me !

uhm ..

de algehele narcose was omdat ik overgewicht heb , ze wilde het risico niet nemen dat er wat mis ging , daarbij zit er aan een algehele narcose ook gevaren natuurlijk maar goed ,...
    en ja , t was een verschrikkelijke beleving wat dat betreft ... :( ... echt jammer ..

Achteraf bleek dus ook dat bryan een sterrekijkertje was , dus had hem er nooit zo uit gekregen , en ik ben nu nog kwaad er over ,
    smorgen kreeg ik nl nog een ctg , en toen konden ze hem niet vinden ,
    toen zei ik nog , hij ligt anders , mijn buik stond ook anders namelijk ,
    maar ja , dat kon niet meer zij die arts .. tuurlijk , ik had toch gelijk gehad

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Boney, volgens mij heeft Tess die! Leuk zijn die he?! :D

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ja, vind ze echt gaaf.

6. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou ik ben er helemaal kriebelig van hahaha :D

ik ga even hier op ruimen en de soep af maken ,
    om 14 uur komt het nieuwe bezoek weer :D

7. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    pff... nu hier...

'smorgens om 7 uur braken de vliezen...
    AAAAAAAAH.. wat nu.. dat kan niet.. dat had ik pas over 4 weken verwacht.... (ging er echt vanuit dat ik met 42 weken zou bevallen... hihi)

euh... euh... wat nu.... Oh.. man bellen.. hihi.. dus gebeld... " mijn vliezen zijn gebroken..."... oh... zegt ie rustig... " ik help even een collega en dan kom ik.... " WAT... zei ik.. JIJ KOMT NU...
    (achteraf bedoelde hij dat hij even zijn gereedschapskist uit zijn auto moest halen anders kon zijn collega niet verder...) maar binnen 10 min was ie thuis..

Ik liep inmiddels leeg.... echt leeeeeeg...... overal lag vruchtwater.. ziekenhuis gebeld. Ik moest meteen komen, blijven liggen en niet lopen... (nora was niet ingedaald..) Dus liggend in de auto.. (mensen van buiten zagen alleen mijn benen..) Dat zal een gezicht zijn geweest.. in de auto alles bezaaid met matjes, zeiltjes e.d. zodat de auto niet vies zou worden.. ondertussen bleef het vruchtwater echt lopen.. In het ziekenhuis aangekomen rolstoel gepakt, ik erin.. (moest van de gyn..).. dus wij de lift in.. Toen we boven waren lag er gewoon een plas vruchtwater in de lift.. te komisch!

Daar gemeld... werd er gevraagd of ik zeker wist dat het mijn vliezen waren... WHAHAHA.. JAAA dat weet ik HEEEEEL erg zeker... maar toch even checken.. ja het klopte.. waren echt mijn vliezen..

Nou en toen begonnen de weeen.. ze volgden elkaar rustig op.. om 10.15 uur kwamen ze dus om de 4 min.. dus naar de verloskamers..

om 12.00 uur 1 centimeter ontsluiting.. weeen waren nog goed op te vangen. om half 3 weeenstimulerend middel gekregen.. ok toen ging het mis..
    weeenstorm.. verschikkelijk.. wat een pijn.. 2 en een half uur lang.. rugweeen en ik wist niet hoe ik ze moest opvangen. Mocht ook niets eten omdat de kans van een ks er nog steeds was.. en ik was gewoon zo flauw.. wilde alleen nog wat bouillon of zo.. Nora was nog niets ingedaald.. Ik mocht niet lopen.. alleen op mijn rug liggen.. drama..
    toen kreeg ik een ruggerprik. wat een verliching.l ik voelde even geen wee meer.. maar na 1,5 uur was ie uitgewerkt.. (veel te snel) en kwam het weer in alle heftigheid terug..
    om half 6 4 cm ontsluiting.. dacht echt.. net zoals de gyn dat het bijna wel zover zou zijn.. zo heftig waren ook de weeen geweest..
    ondertussen was ik gebroken.. om half 9 nog maar 4 cm... en om 00.00 nog steeds.. dit schoot niet op.. ik was kapot..
    De gyn kwam en zei dat hij het niet meer zag gebeuren dat de kleine in zou dalen. Nora ging steeds hoger zitten.. toen werd besloten voor een ks.. Ik was blij, verdrietig alles tegelijk. Wilde het zo graag zelf doen.. Maar het lukte gewoon niet.
    De ks was iets moois.. weer een ruggeprik en wat een geweldig moment toen ze Nora uit mijn buik haalden.. wordt nog emo...

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik ga ff douchen....

9. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik ben wat laat maar zeker gemeend! Ilse Gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!

Bryan en Bryan natuurlijk ook gefeliciteerd, stoere mannen!

10. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    ik ga even wat foto's delen, als dat mag ;)

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

I luv bevallingsverhalen mooi verhaal Sizzel, ook een zware bevalling !

12. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

Finn vind de stofzuiger gelukkig geweldig!

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

Alle knuffels van zolder gehaald (hij heeft er nog meer...)

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

He monstertjes op m'n bed!

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    mooi Sizzel. Wel zwaar zeg!
    Wat dat betreft ben ik blij dat ik een geplande kz had.

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant

muur van Finn z'n kamer

17. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Hallo!
    Ik heb even een anoniem account aangemaakt! Zodat ik in ander topics mee kan kletsen zonder dat bekenden me zien :D.
    Rara wie ben ik! (Even mijn gebruikersnaam omdraaien en dan weet je het wel).

18. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Leuke foto's Debora! Leuk die monstertjes kamer! :D
    Ik ben erg benieuwd naar meer foto's van jullie huis!

19. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Ow ik klets voorlopig even onder deze naam mee, want ik ben zooo slecht in bijhouden onder welke naam ik sta ingelogd!
    Dan gaat het zeker weten een keertje mis binnenkort!

Deel Deze Pagina