Wen, ik ben niet zo weg van die foto-taart. Maar dan vind ik ook de meeste foto-taarten niet mooi... Foto's worden er altijd lelijk op! En de taart zelf vind ik niet vrolijk. En je kan alleen maar een slagroomtaart met foto krijgen...
Ben al een paar dagen niet op internet geweest mmm tinypic doet weer raar had nog 2 foto's van de kamer... Het fijne van die stickers is dat ze er zo weer af kunnen als we het zat zijn!
Ja, ik heb gewoon iets ingevuld. Ik wil volgende week nog even zo'n nieuw clearblue test doen. DAar staat ook het aantal weken op. En dan ga ik over een week ofzo de vk wel bellen. Noraa vond ik ook wel heel leuk voor een meisje idd. Alleen mijn man vindt het geen goed idee . Maar ik heb gewoon sterk het gevoel dat het weer een jongentje wordt.
Ik heb het even gewijzigd.. Als mensen dit topic echt volgen snappen ze snel genoeg wie ik ben. Alleen ik ga ervanuit dat mijn bekenden alleen mijn berichtjes van mijn andere account volgen... En anders pech gehad. Ik wil wel leuk kunnen mee kletsen hoor
Ja heb eerlijk gezegd helemaal geen behoefte om me bij mijn nieuwe maandgroep aan te sluiten, klets veel liever hier mee. Ik was effe mee aan het lezen bij de het September bevallings topic, maar ik heb gewoon geen zin in al dat gezeur over beginners kwaaltjes
de andere kant. beetje donker. Deze kant is nog niet af: er komen andere gordijnen en ik wil nog een leuke stoel voor het voorlezen. Het tafeltje dat er staat wordt geschilderd en we gaan er mens erger je niet op schilderen waarschijnlijk, en dan een paar kinderstoeltjes erbij. Er komen nog wat schilderijtjes en opbergzakken enzo. De kamer is zeker 2 x zo groot als die in Maastricht dus ineens lijkt het zo kaal!