Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat een leuk filmpje van Elise. Knap hoor!

Haha. Die Fenne. Tessa doet dat ook, maar dan op mijn (of die van Peter) buik. Wij doen dat namelijk bij haar. Heel voorzichtig de romper omhoog, dan zie je ze al gaan lachen. Zo van: "ik weet wat er gaat komen".
    Als wij dus op de grond liggen trekt ze ons shirt omhoog en gaat op onze buik slaan en wachten op reactie :) Of heel voorzichtig met dr vingertje in onze navel. Dan gaan wij lachen en gaat onze buik dus schudden. Hahaha... Dan heeft ze echt dikke pret!

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Sjongejonge, ik weet niet waar ik last van heb. Ik kan echt alleen maar janken, das toch niet normaal? Jeroen en ik lagen om 21.15u al op bed, helemaal kapot en nu zit ik hier weer. Kan niet slapen en ben alleen maar aan het malen en piekeren en hopen dat Dirkje wel lekker slaapt bij haar nieuwe huisje. Ik ben zo bang dat ze ongelukkig is en dat ze bang is voor dat andere hondje. Zo stom, want ik weet heus wel dat er goed voor haar gezorgd wordt. Maar het liefst zou ik haar nu nog ophalen. Dat kan niet, weet ik ook en het is beter zo, weet ik ook maar toch voel ik me zwaar k*t. En ik maak het veel erger dan het is, weet ik ook. En ik weet ook dat ik er meer last van heb dan Dirkje. Weet ik allemaal en toch jank ik de ogen uit mn kop. En dat om een hond :( Jeroen zei al 'als ik me nu al zo voel.. ik moet er niet aan denken als ik jou of Lune zou moeten missen'
    Ja joh, maak het nog ff lekker erger. :(
    Pff, wat ben ik een enorme emo-muts. Had nooooit verwacht dat ik het zo erg zou vinden.
    Zo, nu ga ik verder huilen en toch ook proberen te slapen..
    *zucht* :cry:

3. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    daar ben ik weer doodmoe dus ga zo naar mijn bed toe, we hebben ondanks de zieke een hele leuke dag gehad, alleen dacht deze mama er pas laat aan om paracetamol op te steken :oops: dus tegen eind van de dag voelde meneer zich beter hahaha

4. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zeg dwaas jij poket mij ook niet terug

5. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    heeft er iemand mij gpbt vandaag? krijg wel melding maar geen bericht en was toch nog plaats in mijn box

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het kan ook zijn vivi dat het een foutje was. Als jij hem nog niet hebt gelezen en de verzender heeft hem alweer uit z'n postvak uit gewist dan kan jij hem volgens mij ook niet meer lezen.

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hm wie was dat ook alweer die bij de ikea die kast met die mandjes in gekocht had?
    of weet iemand nog welke serie dat was

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    oja dat zou ook kunnne hmm niet goed voor mijn nieuwsgierigheid :)

nou ik ga imjn bedje opzoeken tot morgen allemaal

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maja... Knuffel meid. Kan me echt heel goed voorstellen dat je je rot en verdrietig voelt... Ik hoop dat je lekker kan slapen vannacht.
    Truste.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Vivi, van die kasten weet ik niet. Helaas.

Ik ga ook naar bed. Morgen naar de verjaardag van m'n neefje. Die word al weer 8! Hij stuurde me een mail met verlangens. Kan me nog de dag van gisteren herinneren dat m'n zus belde dat hij was geboren en nu zit hij me gewoon te mailen. Stoere knul! Ga morgen een leuk kadootje voor hem kopen. Hij is m'n 1e neefje. Is echt een lieverd.
    Truste allemaal.
    xx

11. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Nora Gefeliciteerd! En papa en mama ook!

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    9 Februari
    Nora

12 Februari
    Zoƫ
    Angela

Damian

14 Feruari
    Elena

16 Februari
    Sarah
    Sofie

17 Februari
    Julia

21 Februari
    Tessa

23 Februari
    Fenne

26 Februari
    Marijn

1 Maart
    Mike

7 Maart
    Samantha

8 Maart
    Sara

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nora en papa en mama gefeliciteerd met je verjaardag!

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen iedereen. Ben ik nou zo vroeg? Nee toch? Ik ben nooit 1 van de eersten.... Waar zijn jullie?

Hier weer een goede nacht gehad. Heerlijk! Vandaag niet veel op het programma. Eerst lekker aantutten en wat opruimen en was weg werken. Dan vanmiddag om een leuk kado voor m'n neef en dan zorgen dat ik om half 4 als hij uit school komt daar ben. Verder weinig te doen. Ook wel eens lekker toch?
    Volgens mij heb ik suus gemist de afgelopen dagen? En hoe zou het met Debie en Ilse zijn?
    Noraa: ik denk trouwens dat die nieuwe account weinig zin heeft hoor ;) Maar staat je prachtig die banner!
    Tot straks allemaal.

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nora gefeliciteerd!

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    :( Voel me vandaag niet zo heel erg happy! Rosalie bedacht om 2.00 dat het tijd was om wakker te worden en ik ben al vanaf 4.00 aan het overgeven. Dus ik belde me werk dat het me gewoon echt niet gaat lukken om te komen, worden ze nog boos ook! Nou bekijk het dan maar hoor! Dan kom ik pas als ik een hele dag niet misselijk ben geweest! In plaats van aardig doen en zeggen dat ik het wel ga proberen!

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb inmiddels ook 12 pakjes verzameld!

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Nora van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

Een hele fijne dag vandaag!

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen meiden....

wat zijn jullie er lekker vroeg bij...

oh ariel ik denk dat nick het fantastisch vind...

oh jeetje misselijk bah.... en dan ook nog zon reactie je hebt gelijk lekker thuisblijven totdat je niet meer misselijk bent....

20. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    NORA... VAN HARTE MET JE 1e VERJAARDAG MEID..

en papa en mama natuurlijk ook.. geniet ervan..

ik ga ff teruglezen....

Deel Deze Pagina