Ariel, wat balen zo'n nacht en vooral dat je zo misselijk bent.. Als dat zo blijft kan je misschien om pilletjes vragen bij de ha? Heb ik toen ook gehad en werkte wel goed. En poep op je werk! Stelletje idioten Boney, lekker zo'n dagje! Veel genietze! En ik heb Suus ook al een tijdje niet gezien en gemist, vroeg het me gister ook al af. Suusje, waar ben je? Gaat alles goed? Ik heb trouwens je advies gister opgevolgd Bones, lekker tv kijken en een kop thee erbij Daarna begon het weer van voren af aan en vannacht heel slecht geslapen maar gelukkig belde die mevrouw waar Dirkje nou is vanochtend en het gaat daar super. Dirkje heeft al gespeeld met de andere hond, heeft vannacht heerlijk op de bank geslapen en gisteravond de hele avond bij het vrouwtje gelegen en vanochtend buiten gespeeld en goed gegeten. Ben ik ook een stuk rustiger. Als Dirkje het goed heeft vind ik het ook goed, dan is het klaar. Lune heeft nou al 3 dagen hele rare dunne poep. Wel 6 tot 10 luiers op een dag, soms veel en soms een beetje. En het stinkt! Echt een hele rare en vooral gore lucht (sorry..) Ik hou het wel in de gaten want zo is een baby van een kennis bijna uitgedroogd, de had ook steeds dunne poep wat heel erg stonk en belandde in het ziekenhuis. Nouja, maar even aankijken, ze drinkt gelukkig redelijk.
maja goed te lezen dat je je ietsjes beter voelt...afscheid nemen is natuurlijk nooit leuk Misschien krijgt Lune wel tandjes... en is dat de reden van de luiers...die kunnen dan ook vreselijk stinken hoor... knuffie
WAUW.. NORAA...wat een supernieuws.. ik wist t ook nog niet en moest natuurlijk ff teruglezen.. GEWELDIG! GEFELICITEERD! wordt er helemaal blij van..whahahaha... @Maja.. meid.. kan me je tranen zo goed voorstellen.. dan kan het wel "maar"een hond zijn, maar dat maakt toch niets uit.. dikke knuffel meid.. en die poepluiers had marijn van de week ook.. 2 dgn en spugen.. nu is t weer over.. is nu wel stront en stront verkouden...lekker dan...nou ja als dat alles is.. @Bones.. gaat t weer wat beter? @Wen.. heb de taartfoto's gemist dus kan niet oordelen.. maar hoop dat je nog een mooie oplossing vind... @Bevallingsverhalen.. pfff.. ik lees m regelmatig terug.. wat weeenstorm zeg toen ze mijnvliezen brak..de eerste wee daarna kon ik wel door de grond zakken.. wauw wat een verschil met daarvoor.. en euh.. die persweeen opvangen.. drama allom.. heb echt alle houdingen gehad.. vond ze geen van allen wat en t hielp ook geen zak.. Marijn wilde niet draaien.. vond t wel best zo.. gelukkig viel t persen mee en kwam ie rap... *tis nog niet mijn tijd voor t dejavu dus de rest laat ik nog ff wezen..hihihi*
Ja? Zulke rare poep van tandjes? Hmm, ik had er zelf ook al even bij stilgestaan maar vorige keer had ze dit geloof ik niet.. En die putlucht uit die luier, jak! Ze lijkt me gewoon een beetje verrot van binnen Maar wie, weet verschijnen er toch nog ineens tandjes. Mag ook wel weer want er zitten er nog steeds 2
@dwaas.. geweldig filmpje van lopende elise.. en jij als ma flodder..whahahaha.. mocht ma flodder willen dat ze er zo uitzag...hihihihi....
Nora van harte met je eerste verjaardag! Papa en mama ook proficiat. Ik ben aan het werk en helemaal hyper. Mijn contract aanpassing is goedgekeurd en per 1 maart gaat het in. Yessssssss
ja het kan echt hoor...kan natuurlijk ook gewoon een buikgriepje zijn maar als ze verder niet ziek is...en gewoon eet en drinkt zouden het goed tandjes kunnen zijn pfft elise heeft het ook gehad...niet te harden wat een lucht...ook niet bij allemaal hoor...
Ichy, ja jij had ook een pittige bevalling, weet je verhaal nog.. Ik heb mijn verhaal ook ergens getypt maar ben te lui om het terug te zoeken. Heb laatst wel teruggelezen in de bevallingslijst, vind het nog steeds grappig om te lezen hoe verbaasd en zenuwachtig iedereen werd van mijn bericht dat ik ging bevallen Boney is nog aan het zoeken geweest hoe het zit met gebroken vliezen en hoeveel tijd er tussen mag zitten tot de bevalling en wat de oorzaak zou kunnen zijn van een vroeggeboorte etc. Hihi, gelukkig ging het allemaal goed maar jullie waren wel even van slag. Alsnog mijn excuses
Goeiemorgen Dwazie ik heb het fimpje toch kunnen bekijken Wat een geweldige dochter heb je! Boney, heerlijk hoor zo'n dag waarop je niks hoeft te doen Maja, fijn te lezen dat Dirkje het naar zijn zin heeft. Kan me voorstellen dat je er rot door voelt, al weet je dat dit de beste oplossing is. Knuf voor jou! Ariel, laat ze maar lekker zeiken op je werk hoor! Nora gefeliciteerd met je 1e verjaardag!
ik vind ook dat alle zwangeren gewoon hier moete blijven kletsen dan hebben we straks gewoon opnieuw al die bevallingsstress opnieuw... leuk toch...
Hmm, oke. Dan ga ik toch de tandjes in de gaten houden.. Buikgriepje kan idd ook nog, gister at ze ook slecht en zag pips. Naja, we zullen zien..
thnxxx meiske... ik ben ook heeel trots op haar... ookal waren die paar stapjes op film echt maar heel weinig hier loopt ze nu gewoon door de woonkamer maar durf de camera niet te pakken want dan is het weer gedaan met de pret