heb vanmorgen de kaakchirurg gebeld.. heb t hele weekend (gister ging het beter, nu is het over) pijn gehad aan mijn giegel... ze gaan kijken of er spoed achter gezet kan worden.. dan mag ik deze week naar de anesthesist en dan snel naar de bekkenbeul...ben er zo klaar mee...eruit die zooi.. plastic is ook leuk...
oh bah ik ben toch zo bang voor de tandarts....brrrrt maar ja pijn in het bekkie is het natuurlijk ook niet
nou ik rijd gewoon.. er is plek in de auto.. we kunnen ook met de trein Mom.. en Noraa.. gaan we met z'n drieeen met de trein.. is misschien niet eens zo'n gek idee.. of wel?
ik ook hoor.. vind het echt een ware ramp...daarom ga ik ook lekker slapen als ze gaan trekken.. zou het real life echt niet trekken hoor... duurt maar 10 minuten en ik ben een zeikerd.. nou dan maar een zeikerd.. als ik wakker wordt heb ik weer een mooie giegel..hihihhii.. en verrek ik waarschijnlijk nog 3 weken van de pijn, maar daarna is het wel over..JEUH!
Bleeeeeh, pijn aan je giegel is zoooo shit! Daar kan je zo'n last van hebben.. Hoop dat de hele zooi er snel uitgehaald wordt, ben je van die ellende af.
geen idee of ik daar langs kom.. ben niet zo'n held en heb nul geografisch inzicht..ik vertrouw volledig op tom tom.. of tut tut.. tis maar net wie ik aan zet..whahaha.. maar euh.. wil je meerijden dan? dan is t misshcien een idee dat noraa, mom en ik met 2 auto's langs jouw rijden.. mocht t op de route liggen en dat we dan doorrijden...?
Hier niet iig.. mom ook niet volgens mij... oke gaan we regelen.. moet je wel ff je adres pb-en.. dan kan ik t via tomtom ff uitzoeken.. komt goed...