Dees, gefeliciteerd met je nieuwe contract! Is je werk toch nog een heel klein beetje lief . Maja, super fijn dat Dirkje het naar haar zin heeft bij haar nieuwe baasje! Zal je vast goed doen! En ook fijn dat jullie zo snel een ander adres voor haar hebben kunnen vinden! (t is een haar toch? of een hem?) Meeting, ik weet pas de 16de of ik kom! Dan ga ik even nadenken of ik via Den Haag of via Ichtus ga! Het ligt er dan ook aan hoe erg ik mezelf vertrouw op de weg... Niet, dan ga ik via Ichtus, is dichterbij en minder druk. Vertrouw ik mezelf wel dan ga ik via mijn papa in Den Haag. En ik blijf lekker hier kletsen hoor! Jullie mogen helemaal met mijn zwangerschap en bevalling meeleven! Alleen ik klets ook in een ander topic!
mmm is niet eens zo ver weg: zo'n 70 km. Maar als er mensen met de trein gaan, waar stappen die dan uit? en ho gaan ze dan naar Fijnaart? Met een bus?
Leuke foto's! Sofie is echt een lief meisje om te zien! @noraa gelukkig blijf je hier meekletsen! Vind het wel leuk om met jullie mee te kunnen leven! Zo spannend weer!
ok zie dat je via Roosendaal kunt en dan met de bus. Mrijn weet jij hoe dat zit met een bus eventueel? Als het nou echt heeeeel onhandig is dan weet ik ook niet of het gaat lukken. Ben wel wat gewend (en Finn inmiddels ook) met het ov maar toch!
NORA 1 JAAR!!! GEFELICITEERD! Goede morgen! Maja meissie, wat een verdriet! Weet je zeker dat het alleen van Dirkje is? Ichtus een zere smoel.. een van de meest vervelende dingen! Voordeel is wel dat je daardoor misschien minder snoept in ieder geval.. veel succes, hopelijk ben je gauw aan de beurt! Meiske, wat een leuke foto's! En zo'n beep met lang haar ziet er echt veel ouder uit! Als wen komt de 14e is het denk ik idd dat die over de A12 gaat.. of vergis ik me nou? Omrijden is op zich geen probleem, maar als het niet nodig is liever niet. Enne.. hoeveel plek hebben we eigenlijk.. want ik neem waarschijnlijk Elena mee, dus kan er 1 mam + beep of kunnen er 2 mama's en 1 beep mee... of 3 mama's, of 2 mama's en 1 beep.. maar die laatste 2 opties zijn wel krapjes hoor! Het is maar een corsaatje.. Ik kan Elena ook naar mijn schoonzusje of een vriendin brengen. Wat zullen we doen? En Noraa.. het is natuurlijk de leukste optie als jij je rijbewijs hebt en ach.. in het weekend op de snelweg.. dat overleef je wel meid, gewoon 110 rechts rijden, recht toe recht aan.. gaat je helemaal lukken! (Met papiertje)... volgende week maandag afrijden? Ik duim alvast voor je!
hahaha ik weet nog dat ik goed teleurgesteld was omdat ik pas 2 weken later een afspraak kreeg! Ik wilde gewoon die week nog oh mijn minimonster is wakker! Dan gaan we lekker samen douchen en maar eens wat doen! Ik ben woensdag pas weer thuis, dus waarschijnlijk tot dan en anders wordt het vrijdag pas Getverdikkeme!
Heeeeeee debora.. succes... Ariel.. wat een irritante reactie van je werk.. om te laten zien dat het menes is zou je uit protest bijna de hele week ziek moeten zijn... volgens mij meld jij je nooit 'zomaar' ziek, dus ze hebben gewoon even pech... Noraa... hi, hi, hi, ja, ook ik kan me dat nog zo goed herinneren... wat duurde dat lang.... en toen was ik eindelijk aan de beurt en toen bleek ik nog niet zover als ik dacht...
Op de vroege ochtend heb ik al 3 sollicitatie ontvangst bevestigingen binnen... .. alleen die ene die ik graag zou willen nog niet...