Ja ze hebben inderdaad gewoon even pech nu, vind het echt heel vervelend. Maar ben echt zwaaaar beroerd!
He vervelend zeg Ariel dat je er zo last van hebt. Was dat de vorige keer ook zo? Ik ben niet ongeduldig.. hoe kom je er bij? WHAAAAAHHHH.. het is net zo iets als zwanger willen worden.. heb je de knoop door gehakt en dan wil je het NU.. maar nee.. je moet geduld hebben en door spanningen heen etc... In gedachten heb ik dit weekend al afscheid genomen van mijn huidige baan.. was dan ook verbaasd dat ze vanmorgen belde, hi, hi.. hun weten het natuurlijk niet.. gekkie... Hmmm.. Elena ligt heerlijk te tukken.. tja.. ik heb er ook wel uitgeput.. ze zal zo wel wakker worden.. wat zullen we doen op deze grauwe dag? Denk dat ik maar een vriendin ga bellen of zo..
Ja mijn vk heeft zelf een echo apparaat. Alleen die gebruiken ze amper hoor! Alleen voor de eerste echo. En als er iets mis is ofzo. Maar niet voor de lol helaas Ze combineren hier de intake en de echo in een keer!
Nee vorige keer wel een paar keer misselijk geweest en overgegeven, maar voel me nu ECHT beroerd! Die paar uurtjes slaap van vannacht zullen ook vast niet echt mee werken.....
Noraa heb je echt geen idee hoelang je zwanger kan zijn? Lijkt me erg lastig!Dadelijk ben je bij de eerste echo al 20 weken ofzo..... Enne ik kon met 12 weken ofzo wel een hard stukje voelen net boven mijn schaambot, heb jij dat nu al?hehehe ik ben volgens mij nog nieuwsgieriger als jij.
Noraa: Is het niet verstandig om nu alvast een termijn echo te laten maken? Ik weet niet of jullie de combinatie test willen, maar dat kan maar tot 12 weken (nekplooi meting) En als je zelf denkt nu al over de 10 weken heen te zijn, dan ben je 9 maart dus veel te ver voor een nekplooimeting. Ook is de termijn dan lastiger te bepalen. Tot 12 wk groeien alle embyo's zo'n beetje het zelfde. Daarna gaat de 1 sneller als de ander. Dus is het lastiger te bepalen hoe ver je bent.
dank jullie wel voor al de felicitaties! we hebben zaterdag een leuk feestje gehad! Nora is ontzettend verwend! alleen nu is mamma ziek...
Wat is Nora toch schattig. Ze lijken gelijk zo wijs als ze dan eenmaal los kunnen staan. Leuk hoor. En goed verwend ook zo te zien.
Waar wil je naar toe dan schat? Fijnaart CS?? Tis maar een lullig durp met 5000 inwoners dus een station is er niet. Er is vast wel iemand die jullie kan oppikken van een station, maar dan zit je weer met autostoeltjes enzo.