goedemiddag lieverds NORA GEFELICITEERD MEISJE ! @ ariel , laat maar lekker in de stront zakken die baas van je , beterschap @ dees , jeeeeeeeeeeej , geweldig meid @ noraa , ow dat duurt erg lang zeg , zo'n echo @ meeting , helaas , kan niet mee , geen vervoer @ de rest dikke knuffie hier gaat het nog niet lekker , bryan is hangerig ook koorts rond de 39 gr zo sneu weer , bah hekel aan dit weer zeg ... pap is ook niet lekker kan zijn bed niet uit van de pijn overal ... t schiet aardig op maar niet heus ..
Lieve Nora van harte ! Julia is stikjaloers op je mooie telefoon en privéjet! Over ov naar Fijnaart.... Ik denk dat er amper bussen rijden en die stoppen sowieso niet dichtbij mijn huis. Als iemand de reistijd van deur tot deur wil uitrekenen, moet je maar even pb-en voor mijn adres. Wat we ook nog kunnen doen is de meeting niet bij mijn thuis houden, maar in een zaaltje/gelegemheid in de buurt van een station. In Roosendaal zit vast wel iets en anders is er een sttaion in zevenbergen of Oudenbosch, maar we kunnen dan ook voor een locatie kiezen die voor iedereen makkelijk te bereiken is.
Ik voel idd nog niets. En met de angelsound die ik heb kan ik ook nog geen hartje vinden. Ik ga van de week nog even zo'n nieuwe test van Clearblue doen. Die ene waar op het schermpje staat hoe lang je ongeveer zwanger bent. Als die 10 weken ofzo aangeeft dan bel ik de VK wel even of het ook wat eerder kan. Maar goed, ik kan me dus echt niet meer herrinneren wanneer mijn laatste menstruatie was! Dom! Haha. Maar volgens mij is 10 weken wel wat te gek... Ik denk eerder hooguit 7 weken ofzo! Maar goed we zullen zien!
Ik ga trouwens niet met Aaron met het openbaar vervoer hoor! Is echt een ramp met hem! In de auto slaapt hij wel, maar in de bus en trein dus echt niet!
Jammer ik heb de fotos van Nora gemist Wel mooie fotos van Sofie gezien, ze kan el een echte staart?WOW! Noraa, ik had ook die test van clearblue, maar daar komt maximaal 1-2 2-3 of +3 weken (dat is een indicatie van wanneer de conceptie heeft plaatsgevonden) Dus denk niet echt dat het veel zal helpen.
Nog een grappig verhaal (misschien had ik het al verteld) Ik deed dus die clearblue test op het toilet van de luchthaven, had nog nooit van die conceptie indicator gehoord. Dus ik zag op mijn schermpje ZWANGER 1-2 staan ...Ik dacht echt van huh 1-2 babies?Daarna ging ik de gebruiksaanwijzing lezen en het gaat dus over het aantal weken en niet over het aantal babies Ben ik daarna met die test naar mijn man toegegaan, ik zei het is raak maar moet je zien het zijn er 1 of 2 Je had zijn gezicht moeten zien...hihihi ik heb hem een paar minuten in de waan gelaten en daarna toch maar verteld dat het om het aantal weken gaat.
goedemiddag meiden: als eerste bryan en bryan nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!! en natuurlijk: nora van harte gefeliciteerd met jou verjaardag!!!! hier hebben we het hele weekend aanloop gehad,was erg druk maar erg gezellig. keano heeft genoten en is vreselijk verwend,had juist om kleding gevraagd maar heeft toch het meeste speelgoed gehad. verder ook geld,en wat kleding,kind ook weer blij vooral met zijn sprekende kever auto van chicco,die spreek nederlands en frans ik zal straks op me gemak terug lezen ga ff stofzuigen en dan even de badkamer soppen. oh ja wat las ik nou? weer een zwangere febr mama? in totaal nu 3? leuk hoor gefeliciteerd noraa...
Die test die lijkt echt een stuk leuker dan het is, hij heeft aan wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden: < 1 week , 1-2 weken, >3 weken ik wilde het ook doen alleen langer dan 3 weken geleden is zo rekbaar
Ik kom net 2 leuke winkeltjes tegen in een blad en wilde het even delen. Pffffffffff, was het maar 5 uur, kheb geen zin meer. http://www.annefleursanders.nl/ http://www.tata-sjop.nl/
De baas is wel weg dus ik probeer stiekem af en toe hier te lezen. Alleen letten collega's ook best op.... Leuk hoor, zo'n roddelteam. Maar goed, ze doen maar, ik probeer er gewoon boven te staan!
Ach ja, ik vraag me alleen af wat ze ermee opschieten. Ze krijgen er echt niet meer salaris door als ze een ander verlinken. Bij 1 ligt het er zo dik bovenop, die let op alles en weet ook alles en lult alles door naar de supervisor. Heeft ze over mij ook een paar keer gedaan. Maar mij pakt ze niet meer. Ik ben sterker geworden en ergens voelt ze dat denk ik want ze gaat me uit de weg
Nou nee dat niet maar soms loop je ineens tegen iets aan. Maar ik probeer de tijd wel een beetje leuk door te komen nu haha Ik vind deze sites ook wel wat voor Mrijn, die vindt dit soort dingen ook zo leuk...... Kheb zin in de meeting, leuk.
Hoi! Hoe ist hier? Dees aan het werk en heeft geen zin meer, nog een uurtje! Je kan het! Vind het stoer dat je boven het domme geroddel van je collega's staat, you rock! 8) Leuke sites trouwens. Ariel, hoest met je misselijkheid? SM, ik vind je verhaal erg grappig Zo heerlijk om die onnozele mannen in de maling te nemen.. Doe ik ook wel es met Jeroen.. hihi.. Hoewel, jij was deze keer ook best onnozel Ach, soort dingen krijg je nou eenmaal als je zwanger bent (goed excuus toch?) Lianda, klinkt als een geslaagd feestje, leuk joh! Noraa, ben heel benieuwd hoe ver je nu bent. Ik had dat toen ook met Lune, heb 4 termijnecho's gehad. Mom, gatsie, jij met je hulpverlenersvragen.. 'weet je zeker dat het alleen van Dirkje kwam..?' Nee dus! Dat weet ik niet zeker En hou nu maar op door me heen te prikken [-X Ben heel benieuwd naar je sollicitaties! Die ene die je bedoelt, is dat de vacature waar ik je brief nog van gelezen heb? Ik ben ook nog aan het zoeken, ik wil toch niet echt de hulpverlening weer in. Heb nu vacatures gezien voor reintegratie-consulent, WMO-consulent, inkomensconsulent enz. Lijkt me ook leuk. Maar het is maar voor een paar maandjes, ik twijfel of ik dan op zoiets moet solliciteren want ik ben er niet echt in thuis en moet dan zoveel leren. Tegen de tijd dat ik het snap moet ik ws weer weg.. Ik kan ook 'gewoon' een paar maanden in een callcenter gaan werken. Ik weet het niet. Hier: Lune heeft weer een chaggie dagje. Heeeeeeeeel hard huilen als ik haar ergens anders plant dan op mijn arm En niet willen slapen. Oowww, dit soort dagen duren lang! Gelukkig is Jeroen met anderhalf uur thuis. Ik heb haar nu ook op bed liggen, ze slaapt niet maar ze redt zich maar even. Tuttebel. Wat eten jullie? Wij aardappelpuree/spinazie ovenschotel met kaas en een vegetarische burger. Ben benieuwd, die ovenschotel heb ik van zo'n receptenkaartje van de appie..
Nou dan zou ik stoppen met hier werken en gaan studeren en mijn eigen praktijk beginnen. Hoe laat kom je de 21ste eigenlijk moppie?