Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

Apr 16, 2007
    8,750
    0
    36
    ik zou ook zoiets doen dan...

geen idee nog zal even op de kalender kijken vanavond als ik thuis ben...

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Het is ook heerlijk om sterker in je schoenen te staan Maja!

Lunepune niezoongoeiebui? Straks je laten aflossen ;) . Ben jij weer een beetje de oude (lichamelijk) eigenlijk?

Ikke niet, nog steeds erg aan de race maar ben toch maar gaan werken. Ik kan in ieder geval weer eten en heb weer trek, dat is al heel wat.

Wat we eten? Het staat klaar straks en dat is aardappels, suddervlees en bloemkool en spruiten dus we kunnen kiezen.

3. 40plusmama

Beginnen we een praktijk -->> De Dwaze Meisjes :)

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Even snel een ego update, aangezien ik al dagen niet geweest ben, meld ik me snel even.

Zaterdag een erg drukke dag gehad, want we hadden alles op 1 dag gepland qua klussen....handig....NOT.

Zondag hele dag bezoek en de verjaardag van Tess gevierd. Gezellig, maar vreselijk druk.

En vanmiddag werd ik gebeld door het kdv. Meiske had koorts en had nog niets gedronken. Net opgehaald en heeft 200cc weg gekloekt....
    Ze voelt warm aan en er komt vieze groene snot uit haar neusje....agossie.
    Morgen heeft Jan vrij genomen, dus kan ze lekker een dagje bij papa hangen.

Hopelijk heb ik straks tijd om bij te lezen en op jullie te reageren.....

5. 40plusmama

Ach gossie, arme Tess.

Niet handig ingepland dan Suus, dat klussen. Wat hebben jullie gedaan dan?

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Oja Nora, van harte gefeliciteerd meisje.
    Ik hoop dat je een superdag hebt!

Ben ik andere jarigen vergeten?
    Van Nora wist ik nog uit mijn hoofd....

7. 40plusmama

Bryan en Bryan gisteren, vandaag niemand ;)

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    We hebben de zooi van zolder naar de stort gebracht en het plasmascherm opgehangen, naar de kapper tussendoor, taart opgehaald, etc....

Oh, moet even naar mijn jengelende....ben-ziek-dus-trek-alle-aandacht-dochter.

9. 40plusmama

Druk inderdaad om allemaal op 1 dag te doen.

Geef Tess maar een knuffie en neem er zelf ook 1, ik heb een gevoel dat je die ook wel even kan gebruiken :)

10. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo was ik ook weer ff..

@Mrijn.. whahahaha.. oke trein wordt m dus niet.. dan gewoon met de CAR toet toet...ook prima..

@Dees.. bijna 17u inmiddels.. je bent er bijna..

@Suus... he bah.. tessje weer niet fit.. balen weer hoor...

@Noraa.. ikzou ook nu een echo aanvragen.. heb ik bij jur ook gedaan.. wist ook niet precies hoever ik was omdat ik pas zo laat posi testte.. was toen 8 wk..

Heb t eten al klaar.. hutsefluts.. (restjes dus)

kamer al opgeruimd, gezogen (dweilen doe ik wel als de kids op bed lggen) was al gevouwen.. de rest is nog niet droog...

aanrecht is al opgeruimd, vaatwasser al weer ingepakt.. nieuwe was zit er al weer in voor vannacht en als de kiddies straks naar bed gaan race ik nog ff hun kamers door...veder niets te melden.. Marijn heeft een snotterkop.. heel charmant...traanoogjes en een groen neusje.. moooooooooooiiiiii.....

lisa heeft daarstraks de speen van de fles doormidden geknipt onder het mom van dan kan ik m weer selluf maken..dusssss.. en bedankt..nu kan ik dus een nieuwe speen gaan kopen.. of ik stop gewoon met de fles..kan ook... nou ja.. we zien wel..heb nog een aventfles staan.. doet t ook...

Marijn ligt te slapen, maar volgens mij is hij aan het ontwaken..zijn eten staat in de magnetron dus die kan zo aanschuiven...ik ben goed bezigg.. en helemaal hyper de pieper....

waar t vandaan komt.. geen idee maar I LIKE!

zo nou dan ga ik nu manneke maar even uit bed plukken.. de groene klodders (eet smakelijk allemaal) weg peuteren onder de woorden.. kiele kiele kiele.. (hoezo ik hou m voor de gek, maar t werkt wel ;) ) en dan kan ie lekker eten.. ben benieuwd.. gister had ie er geen zin an.. wilde niks hebben.. nou dan niet.. ook goed..

euh euh euh.. verder niets geloof ik voor nu..

kom straks weer zuruck...

koes koes..

11. 40plusmama

Lekker om te zien hoe opgewekt je bent Ichy!

Selluf maken, haha :)

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    haha, hier een vriend die het niet leuk vindt om een foto van Sarah op de taart te zetten en hem dan in stukken te snijden, hij vindt het een raar idee.............................................

13. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    whahahaha.. ja goed he Dees.. voel me echt super.. heel bijzonder.. dus ik neem t er maar ff van..

Anouk.. ja dat is t eigenlijk ook wel. .zo had ik t nog niet bekeken..hihihihihi

14. 40plusmama

Je hebt groot gelijk Ichy!

Haha Anoek, dat had Olaf ook een beetje. Daarom mocht ik geen foto doen van toen hij net geboren was en al helemaal niet van Luuk en Thijs* samen.

15. 40plusmama

Ik ga uitloggen zo dus tot later!

16. Mystery

Mystery VIP lid

Jul 21, 2007
    10,361
    0
    0
    oooh ik vergat gewoon te vertellen dat ron gisteren had besloten de box weg te halen :D

* trots *

hahaha

17. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Maja; waarom 4 termijnecho's ? :confused:
    @ misselijkheid, zo tussen 4 en half 5 gaat het meestal wel weer en kan ik gewoon avond eten enzo! Dus dat scheelt weer! Jammer alleen voor me werkgever haha

18. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Mys; de box weg? Jeetje wat een stap zeg! LEUK!

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Oh jee, ben dan echt dement aan het worden!
    Kan iemand de lijst weer naar voren halen?

Bryan en Bryan, alsnog van harte gefeliciteerd met jullie eerste verjaardag!

Tess heeft netjes haar groentehap opgegeten....pview, gelukkig.

20. maja82

maja82 VIP lid

Jan 30, 2007
    15,508
    1
    0
    Omdat ik niet wist wanneer mijn laatste ongi was.
    1e echo: zag alleen een stipje, ze konden nog niet spreken van een zwangerschap (zei de gyn, ik dacht dat een positieve test toch echt zwanger betekende :rolleyes: )
    2e echo: vruchtzakje te zien maar geen vruchtje, moest weer terugkomen
    3e echo: jeej, een hartje! Zo'n 7 weken zwanger.
    4e echo: de vk vond het alsnog een een 12-weken termijn echo te doen. Dat was een gave echo, pas toen durfde ik echt te geloven dat ik zwanger was en dat het goed zou komen.

Echt balen dat je zo misselijk bent. Wel fijn dat het niet de hele dag is, als je een beetje normaal kan eten voel je je ook niet zo slap.
    En je werkgever heeft pech hoor, als je echt gedoe krijgt gewoon naar de bedrijfsarts gaan en anders neem je maar ontslag 8)

Share This Page