Gelukkig heeft ze gegeten. Is toch niet fijn, een ziekig kindje zonder eten op bed.. Beterschapsknuffie voor Tess!
Mys, box weg dus? Leuk. Ik vind hem een beetje in de weg staan hier, of nee dat niet, ben gewoon flauw van dat ding Maar hij blijft hier nog wel even staan hoor. Ideaal vind ik dat ding. Maarre, waarom trots? Omdat Ron initiatief heeft getoond ofzo?
Hihi dat zijn dr wel een hoop indd! Bij Rosalie had ik met ong. 6 weken ook een echo gehad en toen zag die ook alleen maar een stipje en een ringetje, t was ook echt zo van gefeliciteerd u bent zwanger en het zit in de baarmoeder, maar verder zie ik niks dus kom over 2 weken maar terug hahaha. Ja ben echt blij dat ik me 's avond gewoon redelijk goed voel hoor! En me werkgever zei al dat ze de arbo in ging schakelen, nou ik vind het allemaal prima hoor!
Hier blijft de box ook voorlopig nog staan, vind het af en toe wel makkelijk als ik moet stofzuigen enzo....En tegen de tijd dat ik em weg wil halen, komt de volgende al bijna hahaha Wil em alleen wel gaan verven, hij is echt afgrijselijk! Dus ga em wit verven!
Nora van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag!! Zag vanmorgen dat je al heel erg verwend bent! @Suus; Beterschap voor Tess! De box gebruik ik nu alleen om al zijn speelgoed in te gooien, verder zit ie er niet in. Zou em ook wel weg willen, maar misschien is het straks wel handig als ie gaat lopen en klimmen Heb vanmiddag de douche schoongemaakt was echt nodig Morgen aan de keuken beginnen.... We hebben zaterdag mijn ouders en zussen uitgenodigd om te gourmetten, dus wil het helemaal schoon hebben. Moet ook nog even een tafel zien te regelen, want aan mijn tafel kunnen maar 6 mensen zitten, en we zijn met z'n 9en en 3 kinderen. Druk maar ook gezellig!
En sinds dit weekend LOOPT Tess! Helemaal trots paradeert ze voorzichtig door de kamer....zooooo trots! Wij en zij ook! En dan eerst 't kontje omhoog en dan de armen gestrekt op de grond en dan voorzichtig omhoog en dan de pas erin.
Box is hier al een maand of 2 weg, maar dat komt omdat Tess er echt niet meer in wilde....DRAMAAAA! Maar anders wist ik het wel....lijkt me supergemakkelijk.
Wat leuk Suus! Rosalie die loopt nu de hele kamer door aan mijn hand! En gister deed ze 1 pasje zelf! Denk dat het niet super lang meer duurt voor ze loopt! Vind het zooo leuk dat er al zoveel kindjes kunnen lopen of bijna lopen!
Whaaaah! Tess loopt! Goedzo meissie! Ben trots op je. En stiekem een beetje jaloers want het lijkt me zo leuk als Lune ook pogingen doet Of gaat kruipen, of optrekken, of staan.. hihi..
Oe, 'wie is de chef' komt erop. Leuk. En vanavond America's Next Topmodel. Ook leuk. Jeroen kwam net helemaal verdrietig thuis uit z'n werk.. Hij miste Dirkje zo.. Gussie.. Ik loop ook al de hele dag met een brok in mijn keel en m'n tranen terug te proppen en het lukt aardig Nou, ffies tv kijken.
hahhahaha nou trots meer omdat ron inderdaad ook eens mee denkt en het is toch weer een grote stap ik was hem ook beu , en hij stond in de weg , bryan zat er zo nu en dan nog wel in , maar we gaan nu gewoon proberen zonder , als het niet lukt is hij nog zo terug en daarbij , ik hoop dat het snel beter weer wordt dan lopen we hier toch in en uit , dan heeft die box geen toegevoegde waarde meer .... ik moest wel even slikken hoor , toen hij weg ging hihi @ suus , fijn dat ze gegeten en heeft , en dank je nog voor de felicitatie , en wouw , ze loopt