Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nee hoor, Maja zei wat ze ging kijken vanavond en toevallig was ik ook aan het kijken of er wat op tv kwam.... :p

2. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    hihi gaat lekker Mom ;)

3. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Foei wat is het hier traag!

Maja, ok, ok, ik hou m'n bek wel even...
    Nee, is een andere vacature, tijdelijk voor 7 mnd als gezinsbehandelaar bij een kinder-en jeugdpsychiatrische instelling, vet voor de carriere en een redelijk vet salaris. Omdat het tijdelijk is heb ik goede hoop. Daarna zie ik dan wel weer, hopelijk ben ik dan zwanger..
    WMO-consulent, daar ben ik achteraan gegaan. Wat blijkt.. hier werdt je dan gedetacheerd en ze wilden eigenlijk alleen iemand die gelijk aan de gang kon.. not me..

4. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Hele dag klussen ... :) 8)

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja, zie dat krijg je nou als je niet terug leest (of niet goed)....is jullie hondje weg? Heb je al een ander gezin gevonden? Heb je er een goed gevoel bij, ondanks het enorme gemis?
    Dikke knuffel lieverd!
    En geloof me, het gaat allemaal al zo snel, dus geniet nog maar even van Lune die haar tijd neemt. Want ook al ben ik trots, tis toch even slikken hoor.

Mys, tis wat he, elke keer weer iets weg en ook afscheid van de babytijd nemen.
    Maar in ieder geval heeft hij nu wat meer ruimte om lekker te kruipen en lopen.

Ariel, wilde je nog even feliciteren met de goede echo! Was het laatst in alle drukte helemaal vergeten. Hoe voel je je verder?

Naatje, Beethoven 3....hmmm, wie weet gunt Tess ons een rustige avond op de bank. Dan gaan we lekker filmpje kijken.
    Zit je weer helemaal lekker in jouw velletje?

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mom, tjonge zeg....waar het hart vol van zit....enz.
    Nee hoor liefie, letterlijk klussen. Het klussen dat jij bedoeld heb ik echt nog lang geen behoefte aan. Nouja, klussen met een anticonceptie wel....ik bedoel zonder doel.....ik bedoel....nouja, je snapt wel wat ik bedoel.

Tess heeft net (maar) 110 cc gedronken en ligt met een zetpil op bed. Ze had 39,4. Ik hoop dat het dagje met papa morgen haar goed doet en dat het wat beter gaat.
    Ik gooi het op de tanden, want er breken er ineens 5 door.....hoezo inhaalslag. Van maanden 0 en maanden 2, naar ineens 7.....

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Suus het gaat nu eigenlijk best goed. Ik weet het niet maar volgens mij zijn het mijn hormonen ofzo. Zodra ik ongesteld word, is het over :(

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Mom en Maja zijn nog druk op zoek naar een baan. Mom, hoeveel sols heb je de deur uit gedaan?

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    K*thormonen ook! Irritant hoe ze voor zo'n wisselende gemoedstoestand kunnen zorgen. Waarom krijgen wij als vrouwen met al die shit te maken.

10. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    oooooooooooooch ja , natuurlijk , kan ook meer tandjes bij bryan zijn ,
    sorry helder moment , ik zal morgen eens kijken :)

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hmm, ging dat via Talenter of NIG? Dan kan ik het ook wel vergeten namelijk..
    Gezinsbehandelaar is ook leuk. Ambulant?

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ben even eten...

13. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ha, ha, ha, ha, ha, ha.. die suus! Niet zo happen op mijn flauwe bui.. heppie trek>

He jakkie Tess ziekjes en dat terwijl ze net loopt (stoerrrrrrrr).

Dees.. inmiddels thuis natuurlijk.. opluchting!

Ichtus.. zeg tjonge jonge, wat had jij een vette bui vandaag! Wauw dat klinkt als 'the perfect house mom'.. als je wat van die positieve energie over hebt...

Mrijn.. ander zaaltje vind ik lastig met babies laten slapen. Misschien hebben we een vriendin in Utrecht nodig, lekker centraal! En wat betreft oppikken, ach, anders rijden we even wat heen en weer, komt vast goed!

14. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Zwolle
    Ja ambulant volgens mij.. het leuke vind ik dat ze echt als doelstelling hebben het kind thuis te laten wonen. Wie weet wordt het wat...

Ik ga even voor je kijken ..

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Suus, hondje is idd weg. We hebben een super plek voor haar gevonden maar het blijft moeilijk. Gister heb ik de hele avond en halve nacht de ogen uit mn hoofd gejankt :( Vond mezelf een vreselijke aansteller haha! Maar het gaat nu al beter hoor, we hoorden vandaag dat het heel goed gaat bij haar nieuwe baasje dus ben al een stuk rustiger.

Hoe is het eigenlijk op je werk? En met je studie?

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Das een goeie doelstelling.

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik woon in UTRECHT!

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune heeft trouwens een douche-fobie ofzo. Ze durft echt niet. Ik ga dan met haar onder de douche, hou haar of op mijn arm of ga samen met haar zitten. Maar het is echt paniek, krijsen! :confused: Jeroen gaf haar net aan toen ik er al onder stond. Nou, ze wou Jeroen echt niet loslaten.. Heb haar toch bij me genomen en lekker dicht tegen me aan gedrukt en heen en weer gewiegd met af en toe lekker warm water over haar heen. Ze werd rustig, totdat ze Jeroen weer zag, was het direct armpjes uitstrekken en huilen..

Ik heb haar vandaag weer wat nieuws geleerd, zo leuk om te zien hoe ze dat oppikt en geinteresseerd naar me kijkt wat ik vertel. We lezen een boekje waar van die flapdingen inzitten, die flapt zij dan opzij en dan zit er een beest achter. Ik zei bij de hond 'dat is de hond, de hond zegt 'waf'.. Zegt ze zelf ook 'waf' :confused: Of eigenlijk meer 'wuf' :) En de hele avond heeft ze 'wuf' gezegd. En als ik zeg waar is de klok, wijst ze naar de klok, dan zeg ik 'tiktak' en zegt zij het ook :D Maar dan niet zo goed ge-articuleerd (?) enzo, soort van 'ti-ta' zeg maar :)

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Werk is weer iets rustiger gelukkig. En studie ben ik nog niet veel verder mee. De eerste module is met goed resultaat afgesloten en met de ER ben ik gekomen tot het uitwerken van de routekaart. Met een helemaal uitgewerkt plan en onderzoekstijdspad. Nu nog daadwerkelijk er iets van uitvoeren....ha ha ha. Maar dit is een module die ik pas volgend schooljaar klaar hoef te hebben. Loopt door alle modules heen. Ik start in maart met de 2e module: coachen met weerstand. Leuk leuk leuk, ik hoop dat ie lekker praktisch is.
    Oh, ik kan me die "aanstellerij" zooooo goed voorstellen. Toen mijn kat 5 jaar geleden overleed ben ik werkelijk 3 weken in volledige rouw geweest. Kon zelfs niet eens werken, kijk....da's pas aanstellerij.
    Tuurlijk ben je er kapot van, hallo....tis ook niet niks. Ook al weet je dat hij een goed huisje heeft.

Mys, zou heel goed kunnen hoor. Er zijn er bij Tess 2 van de 5 door en de andere zie je tegen het tandvlees aan pushen.

Mom, ik ga even wat lekkers pakken...anders vreet ik jou op!

Hier, daar is Dwaasje ook. Hai hai liefie.

Dames, ik ga even wat te knagen pakken en dan gtst (mindnumbing....)....

Alvast allemaal een fijne avond en nacht!

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh, belangrijkste vergeten.....

Koes koes.

Deel Deze Pagina