Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een leuke foto!

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ze kijkt een beetje vreemd hier, zal wel door het staartje komen, haha

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oh leuk zeg Ariel! Vond het zo spannend om te vertellen, dat vergeet ik nooit weer.

Anouk, wat een prachtig meissie zeg! En dat staartje....TOOOO CUTE.
    Fijn dat ze vannacht weer lekker is gaan slapen.

5. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aah, lieve foto van een schattig meisje met een cool staartje :D

Dees, lekker dan, op je vrije dag koppijn :( Hoop voor jou dat het snel wegtrekt en je nog van je dag kan genieten.

Anoek en Ariel, is niet raar dus onverteerd eten? Ben ik wat geruster op. Ze had alleen net wel weer een stinkpoeluier, echt wat een stank, niet normaal.. :pale: En ze poept dan maar een beetje maar het is wel heel dun en raar. Ik kijk het nog een paar dagen aan, het is vorige week begonnen en als het langer dan een week duurt wil ik toch even overleggen.

Suus, eigenlijk vind ik ook dat ik moet zeggen dat de baan niet is wat ik er van had verwacht maar dat lijkt me nu zo lullig.. Ik zit ziek thuis, zou hun op de hoogte houden hoe het gaat en vervolgens zeg ik dat ik het werk toch niet zo leuk vind.. Ik denk dat dat heel raar overkomt. En misschien kan ik wel niks anders vinden en sta ik daar met een maand weer op de stoep haha! Als de situatie anders was geweest was ik er volgende week ofzo ws weer begonnen tot ik wat anders had gevonden, maar ik heb nu nog geen contract getekend en als ik dat wel doe zit ik weer met een opzegtermijn en ik vind het lullig tegenover bepaalde clienten die een langdurige begeleiding verwachten. Hmm, ik denk toch dat ik maar gewoon moet zeggen dat het nu nog niet lukt met werken. Is niet anders. Bah, krijg helemaal kriebels, wil niet bellen!

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vind het ook heel spannend om te gaan vertellen! Me moeder reageerde na die miskraam ook zo raar "Van ja misschien is het maar beter zo" dus zit niet echt onwijs te springen om het te vertellen tegen haar! Me vader zal het denk ik echt fantastisch vinden!

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Las dat Anoek vannacht online was. Gelukkig is Sarah weer lekker gaan slapen zeg! Sofie had dat een paar nachten geleden. Ook ineens wakker en helemaal hysterisch. Niet te troosten en ze wilde ook niet drinken. Ik heb toen ook een uur beneden met haar gezeten. Daarna wilde ze wel een slokje drinken en toen hups haar bedje weer in. Ook geen idee wat het geweest is.
    En wat een mooie meid is het zeg. Staat ook erg leuk dat staartje :D Waarom hou jij niet van staartjes Anoek?

Dees, sterkte met je hoofdpijn. Balen hoor, nu je net een dagje thuis bent. Ik hoop dat het snel een beetje zakt!

Maja, "gewoon" nu bellen naar je werk, anders zit je er de hele tijd aan te denken en er tegen op te zien. Is moeilijk lijkt me, maar dan ben je er maar vanaf!

Ariel, leuk hoor om het tegen je familie te zeggen dat je weer zwanger bent :D

Tess heeft een aardig nachtje gehad zo te lezen.

Ichtus, poetsze meid!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Zo. Heb gebeld. Heb gezegd dat ik nog steeds niet fit ben en dat ik in september weer wil studeren. Dat ik het dan lullig vind om weer te komen voor een paar maandjes als ik weer beter ben. En dat is in feite ook zo, een client die ik heb begeleid denkt steeds dat ik terugkom, die jongen is verstandelijk beperkt en heeft veel moeite met vertrouwen en relaties. Ik kan het gewoon niet maken om er heen te gaan en dan weer weg te gaan. Heb dus tegen mn werk gezegd dat dit werk niet geschikt is voor tijdelijk. En daar was ze het mee eens. Ik moet de uren nog even doorgeven die ik gewerkt heb en die krijg ik uitbetaald en ze zet het contract bij die ene jongen stop. Zo, pff.. opgelucht! Eigenlijk best dom van me, want als ik puur naar de praktische kant kijk is het niet handig. Ik neem ontslag terwijl ik nog geen nieuw werk heb. Handige harrie :)
    Maar goed, ik kan ws zo in een callcenter terecht dus ga daar maar werk van maken eerst. Als er dan nog wat anders op mijn pad komt kan ik dat altijd nog aannemen. En financieel is het geen ramp, we redden ons best even zo.

Ariel, heeft je moeder dat niet gezegd omdat ze je wou troosten? Dat het misschien maar beter was zo? Beetje rare manier, dat weet ik maar ik weet niet hoe je moeder is.. Komt vast goed meid!

Haai meiske, hoe is het? Heeft Sofie vannacht wel lekker geslapen?

Kmoe plassuh

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Als ik zeg 'Desiree Blabla'.. voelt iemand zich dan aangesproken? :-k

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    uh, tja, ik ben niet zo'n meisje-meisje mama, ik weet niet hoe ik het uit kan leggen maar het ondeugende is meteen weg en dat vind ik wel heel jammer, haha... Bij andere meisjes vind ik staartjes echt super maar ik denk dat ik er een beetje aan moet wennen, net als de jurkjes.........

Ik ben zelf ook nooit van de staartjes en jurkjes geweest en nog steeds niet, je ziet me altijd in een broek maar je zult zien, ik ga me straks helemaal uitleven op Sarah, vlechtjes enz...

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    jee, de hond van de overburen is weer aan het blaffen, zit buiten, de poetsvrouw is daar en die gooit dat beest altijd naar buiten en dan keft ie alles bij elkaar. is zo'n niet opgevoedde jack russel waar dus niks mee te beginnen valt..

Ariel, mag ik vragen waarom je denkt dat je mam niet zo'n leuke reactie gaat geven als je het vertelt? Is toch echt supernieuws!
    Spannend hoor, ik zat helemaal in de zenuwen, en wat voor reactie kreeg ik van mijn vader: "ik dacht al, wanneer zou ze het gaan vertellen" NOU JA!

Maja, goed dat je gebeld hebt en als je echt wilt werken is er altijd wel iets tijdelijks te vinden toch maar eerst aan jezelf denken, de rest komt wel.
    En als je het niet vertrouwd qua diarre zou ik even de huisarts om advies vragen, al is het voor jouw geruststelling.

Ik ga mijn afsprakenkaarjte zoeken, ligt ergens tussen alle zooi en dan ben ik er een poosje niet...

Pff, ik heb de hechtingen net bekeken en er zitten er een paar lekker in mijn vel, hmmm, zou het zeer doen?

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

Anouk,pff klinkt als een lekkere nacht!Gelukkig ging ze daarna wel slapen.
    En leuk dat staartje!

Meiske,mooie avatar van Sofie.

Maja,goedzo knoop doorgehakt!Het zal je meer rust geven en hopelijk kan je zo weer helemaal aansterken.

Nou wat Sara vandaag weer doet, ze kruipt zelf op de bank en gaat er zelf weer af...PFFFFff niks is meer veilig.

13. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

:rolleyes: Vond het niet zo fijn dat mijn volledige naam te zien was

Toppie van je werk hoor meid, zo kon het ook niet en je voelde je er helemaal niet gelukkig. Dan maar belmiep worden en straks studeren. Toch?

14. supermummy

Oops heb net ook het mailtje gewist. Wist niet dat het echt iemand was ...ik denk wie is nu Desiree Blabla

15. 40plusmama

Nou jaaaaa, dat was een test over mij :)

16. supermummy

Could you send it again?

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Aha Desiree Blabla :)

Haha Sara is nu officieel ook een klimgeitje geworden!

Goed dat je hebt gebeld Maja. Zal een hele opluchting zijn denk ik!

Chips Sofie is al weer wakker. Ze heeft wel een half uur geslapen :( Nou vanmiddag nog een half uurtje en ze zit weer op haar max deze dag. Echt jammer dat ze zo weinig slaapt overdag.
    Ga haar even halen!

18. supermummy

Zo ik ga nog maar eens de wasmachine aanzetten, de derde keer met dezelfde was :oops: ben steeds te lui om het op tijd eruit te halen en op te hangen.

19. 40plusmama

Nee, alleen als ik 3 vrienden heb en ik heb hem naar iedereen gestuurd die ik wilde. Als blijkt dat meer hem hebben gewist die hem wel willen doen dan kan het wel.

Hoofdpijn is een beetje gezakt gelukkig. Ik heb proberen terug te lezen maar er is niet veel blijven hangen.

Wel foto's van knappe Tess en Sofie

Ichy die hulp gaat zoeken met Jur, goezzo!

Anoek met een waardeloze nacht. Balen zeg!

Ariel die misselijk is. Ik was het ook erg maar gelukkig weinig spugen. Sterkte ermee.

Euh..... ja en daar ga ik alweer, kweenie meer :)

20. 40plusmama

Haha, dat heb ik ook vaak. Alleen ik vergeet het dus vaak :oops:

Meiske, wat weinig slapen zeg. Luuk slaapt nog redelijk veel vind ik. Toch wel een uurtje of 3-4 overdag denk ik.

Deel Deze Pagina