Zo, snottebel is ook weer uit haar bed! Net kwam de post met een pakje. Geen idee wat er in zat. Heb het natuurlijk open gescheurd en het was een mooi setje voor Sofie dat ik op marktplaats had gekocht! Was ik helemaal vergeten! Luukje slaapt nog lekker veel zeg, ben jaloers
Ik zit ook op een pakje te wachten namelijk 2 canvasdoeken via Herinneringen op linnen. Normaal zijn die erg snel maar nu nog niks en ik krijg ook geen reactie op de mail waar ze blijven.
Ok, ik dacht al dat het van jou was maar wilde wel zeker weten dat het geen spam was ofzo. Ik zal er zo even naar kijken. En idd, dan maar even belmiep, het is voor een goed doel Ik wil me tenslotte ook richting op statistiek en daar heb ik nu ook meer ruimte voor. Die baan in de hulpverlening kostte toch best veel energie.
Ik denk trouwens dat ik er aardig uit ben. Ik ga toch de alternatieve kant op. Dat zal dus de School of Life worden of de Educatieve Academie in Berchem (B)
Dat denk ik ook ja. Yvonne steunt me en wil me helpen waar ze kan. Ooh ja, helemaal geweldig, ze heeft een nieuw pand! Ze is helemaal heppie de peppie. Ze gaat in het oude pand van mijn vk (die 2 zijn vriendinnen en via mijn vk kom ik aan Yvonne) en 1 maart gaat ze er al in. Ik ga helpen met verhuizen waarschijnlijk. Ik heb de foto van die hand op canvas laten drukken voor in haar nieuwe ruimte. Is meteen reclame voor mij Donderdag komt Betty (de vk) hier gezellig langs, leuk!
Nee denk het niet, ze had het namelijk ook tegen me zusje gezegd. En ik had laatst ruzie met Vin, had ze tegen me zusje gezegd dat Vin en ik het nooit lang samen gingen redden
Nou lekker dan. Ik heb zulke schoonfamilie gehad. Jullie houden het geen 5 jaar meer uit met elkaar zeiden ze op de trouwdag. Oke, ze kregen wel gelijk maar leuk is het niet.
Whehe vind het ook niet leuk hoor! Maar ze baseerd het ook op 1 ruzie Ach...zolang ik het maar beter weet.