Zo, Lune boterham en fles gegeven en ze zit nu in de box te spelen. Hoop dat ze zo even wil slapen, wil zelf ook wel even de oogjes dicht doen.. Het is alleen meestal zo dat als ik net in slaap val, Lune alweer besluit uit bed te willen Dus ik doe overdag nooit meer een tukkie, deed ik een paar maanden geleden nog wel, toen sliep Lune ook meer.
Ik ga altijd overdag met Rosalie slapen, die wil overdag namelijk alleen bij mama in bed slapen. Vind het wel schattig en dan slaapt ze 1,5 - 2 uur!
Ooh, das wel lekker! Dan ben je gewoon verplicht overdag 2 uur in bed te gaan liggen Wel onhandig aan de andere kant lijkt me, want juist in die 2 uur als je zelf niet moe bent kan je van alles doen..
Die studie lijkt me helemaal bij je passen Dees! Goed van je! Oh ja, ik heb de test ook ingevuld. Eva kwam uit school en vertelde aan mij: Senna's moeder had een baby in de buik en die is nu dood. Ik moet er de hele tijd aan denken. Senna heeft vorige week nog hier gespeeld en toen ik haar thuis bracht waren haar vader en moeder nog druk aan het klussen in huis, de babykamer.... Ze was al 8 maanden zwanger. Het kindje, een meisje, is in haar buik overleden
Jah ik ga ook als ik niet moe ben gewoon na een kwartiertje uit bed hoor en ga dan gewoon iedere paar minuten kijken. Ze maakt ook wel veel geluid als ze wakker word dus dat scheelt ook weer Maar moet zeggen ben nu wel redelijk moe de laatste paar weken, dus maak dankbaar gebruik van me verplichte slaap uurtjes hahahaha
Ik denk dat iedereen er bang voor is. Toen wij de 12 weken voorbij waren was er nog wel angst maar ik had er nooit rekening mee gehouden dat ik ook mama zou worden van een engeltje. Wel heb ik, na alle miskramen, veel op lieve engeltjes gelezen. Misschien heb ik het ergens wel geweten.....
Getsiederrie Meiske, wat vreselijk Daar moet je toch niet aan denken.. Kan me heel goed voorstellen dat je je er rot onder voelt. Knuf! Ariel, ja joh, lekker gebruik van maken nu Ik duik nu ook even de bank op, Lune ligt op bed en is stil. Hoop zooo dat ze even een uurtje slaapt..
Ik vind Bumba nog wel gaan, de Teletubbies vind ik verschrikkelijk en die kijkt Luuk ook niet. Hij is helemaal weg van Bumba en van Nijntje. Ahhhhh, mama's hartje smelt weer. Op het laatst heb je die rupsjes in beeld en Luuk staat ernaar te zwaaien. Jemig wat hou ik toch van mijn ventje
Dees, met hoeveel weken kreeg jij toen te horen dat er iets mis was met Thijs? (als je het er niet over wilt hebben,dan moet je het zeggen he)
Inderdaad, na 12 weken is die kans klein. Met 14 weken en 5 dagen SM. Ik zal het berichtje eens opzoeken van toen het mis was.....
Hihi Rosalie doet dat ook bij alle programma's waar ze aan het eind "dag" zeggen Vind dat ook ZOOOOO sschattig!
Ja de rupsjes dat doet Sara hier ook . en oook meeklappen als die kinderen klappen. Ik vind bumba wel leuk!