Februari 2008 Mama's

Discussion in 'De mama's' started by MissN, Feb 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heb even getest, en de smileys pakt ie gewoon in Word :) Is alleen wel veel werk ja!
    Wat wil je precies allemaal opslaan? Anders kan ik je misschien helpen?

2. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Jemig, krijg weer tranen in mijn ogen bij het lezen van de geposte berichten van jou, Dees. Vreselijk nieuws en die onzekerheid!

Meiske, oh....word er stil van......

3. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Bedankt voor de mededeling Dees :)

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

Sep 24, 2007
    9,650
    2
    0
    Vraag ik me ook vaak af.....

Ik ga even een peukie doen en dan heb ik weer overleg om 14.00.

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Bye Meiske!

Ja er zijn veel meiden niet meer op komen dagen.
    Vooral Mamanorah en Amma vind ik erg jammer, die schreven toch wel veel mee.

Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik me de rest van deze lijst al bijna niet meer herriner.

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

In ieder geval mijn berichten vanaf dat ik mee ben komen schrijven. Volgens mij vanaf begin augustus ofzo. Leukste zou zijn alle berichten vanaf dat ik mee ben gaan schrijven maar dat is wel heeeeeel veel. Ik ben al blij met mijn eigen berichten en de reacties op de bevalling van Luuk en Thijs* van iedereen (dus ook het vlindertopic helemaal)

Lief dat je wilt helpen!

7. 40plusmama

Ik zie ook steeds die beelden terug hoor. Eerst van de 2de echoscopiste die ging meten en nog niks zei. Zij heeft daarna alle echo's bij ons gemaakt en zette er zelfs afspraken voor om. Dat was zo'n lieverd. Maar ook daarna het gezicht van de gyn, dat sprak boekdelen. Hij keek zo triest en toen wist ik gewoon dat er niks aan te doen was.....

8. 40plusmama

Trouwens Ariel, kan jij aan PowerdDVD komen incl. werkende crack?

9. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    vast wel ff snel kijken....

10. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Welke versie ;)

11. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heb versie 7 deluxe gevonden....

12. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh en toen was ik alleen.... :)

Maar inderdaad sm van die lijst herken ik een hoop niet eens meer.....

13. 40plusmama

Is dat de nieuwste? Wist niet eens dat er een Deluxe versie was. Tis in ieder geval voor Vista.

14. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Goedemiddag allemaal!

Het is dinsdag en dus heb ik weer een drukke dag. Tessa is op het kdv. Het ging weer goed. Kon ongezien weg gaan gelukkig. Ze ging gelijk al spelen met de andere kindjes.
    Toen even wat boodschapjes gedaan. Het toch het boek gekocht waar ik al meer mee in m'n handen had gestaan, maar veel te duur vond. Een 1e jaren boek van floddertje. Kost 18 euro. Maar hij is echt TE leuk. Dus toch maar gekocht.
    Ook de Bumba taart besteld bij de bakker. Moet alleen nog wel even een plaatje brengen deze week, want ze weten daar niet hoe Bumba er uit ziet. Die mevr. moest heel hard lachen. Ze had echt geen idee waar ik het over had. Ze schreef "BOEMBA" :) Hahaha... Dus maar even en goed plaatje brengen in de hoop dat het goed komt. Word een slagroomtaart met een chocolade Bumba er op. Ingekleurd met fondant.
    Bij het kruidvat was het lekker chaos. De folder begint altijd op dinsdag. En er stond een best wel lange rij voor de kassa. Dus dan moet je gewoon geduld hebben. Maar die mevr. achter me die dacht dat ze met 1 artikel wel even voor mij (met een vol mandje) mocht. Nou, dacht het niet. :evil: Muts....
    De makelaar is net geweest en heeft de borden "te koop" gebracht. Ze moeten er alleen nog op buiten, maar het is hier echt mega slecht weer met enorme windstoten. Hij had voor de zekerheid ook maar posters mee genomen. Dan konden we die nu vast voor het raam hangen. Als het droger en rustiger weer is, dan hangen we die plastic punten wel aan het raam.
    Nu even omkleden en straks werken.
    Sorry, ben even ego bezig. Lees later terug. (als ik daar zin in heb ;) )

Doei doei liefies...

15. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Ow ja, en we staan op Funda. Zal ff de link op onze hyves zetten.
    :)

16. Boney

Boney VIP lid

Dec 23, 2006
    16,784
    0
    36
    Hij staat gewoon bij m'n andere blog...

Nu weg.

Doei

17. Noraa

Noraa Actief lid

Feb 7, 2009
    252
    0
    0
    Wauw wat wonen jullie daar mooi Boney!
    Ik hoop voor jullie dat jullie huis snel verkocht is!

18. 40plusmama

Ik ga Luuk zijn fruithap geven. Eerst even een appel en een peer raspen.....

19. 40plusmama

*Zwaait* even naar Noraa [​IMG]

20. Ariel

Ariel VIP lid

Mar 8, 2006
    16,482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heb ook nog een versie 8 gevonden, maar bij die versie werkt de BluRay niet....

Share This Page