Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dees, mail me ff je mail adres, geen hotmail alsjeblieft. Dan kan ik de bestandjes doorsturen...

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Boney, mooooooooi huis! Hebben jullie het altijd zo strak of heb je toch wat spulletjes weggezet?
    Ik hoop dat je snel serieuze kijkers hebt!

3. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.760
    195
    63
    Zo kom ik ook weer eens aanwaaien.. Gaat het over het bevallingstopic.. Krijg er weer de kriebels van..

@ Alle kleintjes die al jarig zijn geweest. Gefeliciteerd nog met jullie verjaardag en hopelijk hebben jullie allemaal een leuke dag gehad.

Hier gaat het super. Jenna heeft eindelijk haar eerste tandje door. Ook heeft ze haar prikken gehad en ze was super stoer. Bijna niet gehuild. Ze is inmiddels 72,3 cm (een kleine meid) en 10.640 gram.

Zijn er hier nog belangrijke dingen gebeurd?

4. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Net even naar huis gebeld. Het ging erg goed met Tess!
    Had vanmorgen lekker gespeeld en goed gegeten. De temp. liep wel weer op, maar verder kon Jan niets aan haar merken.....toch wel vreemd.....
    Ze heeft van 11.00 tot nu geslapen en hij ging haar nu uit bed halen. Vanmiddag gaat ze niet weer het bed in, ze zit nu dus echt op 1 slaapje.

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

1 slaapJE? Das wel lang vanaf 11 uur. Ik ben blij als Luuk anderhalf uur pakt per dutje maar meestal redt hij dat niet.

Luuk heeft ook wat verhoging maar de arts op het cb zei dat het kon van de prikken. Tot wel 3 weken na de prikjes kon hij wat koortsig zijn. Pas als hij ook echt ziek was moest ik bellen.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dees, als het goed is heb je mail! ;)

7. 40plusmama

Nog niet, zal zo wel komen dan :D

8. 40plusmama

Nog niks.... Was het een erg groot bestand of heb je hem gezipt?

9. 40plusmama

Ze zijn in Belgie wel traag met post bezorgen maar dat het met mail ook was wist ik niet :)

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whehe het zijn verschillende rar bestandjes......

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Nieuw poging... hoi!

Meiske, ik moest even slikken... wat vreselijk! Dat is wel precies de reden waarom Vincent niet durft te gaan voor een tweede, stel dat het mis gaat? De angst en onmacht bij de geboorte van Fenne is hem echt niet in de koude kleren gaan zitten... het is allemaal zo kwetsbaar... :(

Dees... *slik*... ik had jouw berichtjes destijds natuurlijk ook gelezen, maar het blijft zo emotioneel... ik vind je sterk meid!

Maja, you rock girl! ;)

Suus, fijn dat goed gaat met Tess... en lekkere slaap hoor!

Dotje... leuk dat je even je gezicht komt laten zien... fijn dat alles goed gaat!

Boney, ik ga zo even op hyves spieken... ben wel benieuwd naar de foto's op Funda!

ik=zeef... knuffel voor de rest!

Net even de boodschapjes gehaald, gelukkig net voor de sneeuw weer binnen...
    Ben helemaal blij want ze hadden een paar super leuke laarsjes in maat 23 in de uitverkoop bij de schoenenwinkel... ze zijn van "Clic!" (voor wie het kent) en waren normaal 67,90 euro... en nu.... tromgeroffel... 15 euro! :confused: Die mevrouw zei dat ze nu echt alles kwijt moest, de voorjaarsschoenen waren binnen en het restant gaat naar de 3de wereld als het volgende week niet weg is...
    Ook kon ik weer eens de kleertjesmagneet niet weerstaan en heb ik een leuk spijker-tuinbroekje en shirtjes voor Fenne gekocht van Noppies... :oops:

De kat is trouwens echt incontinet nu... ik laat haar dus ook niet meer binnen, zo sneu! :( Dus vanavond kan ik de dierenarts bellen om te bespreken of er ergens een plekje is voor haar... ik vind het vreselijk, maar dit kan echt niet! :(

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm hij is hier blijven steken zie ik....

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga werken. Bye...

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Dit zijn ze... voor het najaar dus... het lijkt net of ze glimmen, maar dat is niet zo, het is soort van krakelee leer (als jullie snappen wat ik bedoel :( )

15. 40plusmama

Leuke laarsjes Wen ennuh, geen geld joh! Jammer dat het winkeltje niet in de buurt is anders was ik ook wel even gaan kijken.

Ik sterk? Ja, misschien wel maar nu hoef ik niks meer op te kroppen. Ik laat het gewoon gaan als ik moet huilen, tenminste, als niemand het ziet. Het gaat steeds beter mijn emoties toe te laten.

Ik dacht al Ariel, er komt maar niks. :)

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een leuke laarsjes zeg!

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Dees, ze hadden ook best wat jongensschoentjes staan nog... alles tot maat 26 van nu voor 15 euro...
    en het is ook sterk om je emoties juist niet op te kroppen he, je echte zelf laten zien is vaak nog moeilijker dan het niet doen, maar dat weet jij ook wel ;)

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    1
    36
    Ariel, jij verkoopt ook 2dehands dingen toch? Hoe kom jij aan je assortiment als ik vragen mag? Ik heb ook nog wel wat dingen liggen namelijk... :)

19. 40plusmama

Hm, wil jij eens kijken of er leuke schoenen zijn (met soepele zool) voor deze zomer in maat 21 of 22? Hij heeft nu 20.....

20. 40plusmama

Over emoties, ik krop op maar vaak lukt het me ook niet om ze te uiten. Bij Yvonne vorige week lukte het eerst ook niet. Ik had steeds een liedje in mijn hoofd van Marco Borsato en op een gegeven moment vroeg Yvonne wat ik dacht. Ik had in mijn hoofd: laat het los, het is al zo lang geleden en ze wilde dat ik de woorden hardop zei..... En toen begon het te stromen :(

Deel Deze Pagina