Beterschap voor Bryan Vivi. Update laat ik aan iemand anders over! Diaantje, woow wat is Angela lang! En die lastige periode hebben wij afgelopen week gehad..Pff niet willen slapen s'nachts. Resultaat bij ons in bed geslapen, nu weer aan het afbouwen,overdag in haar eigen bed en s'avonds bij ons op de kamer in haar campingbedje. Noraa Ja is zeker zwaarder een zwangerschap als je nog een kleintje hebt rondlopen. Gelukkig word het waarschijnlijk beter na de eerste 3 maanden. Ik heb nergens last van, af en toe een vlaag van misselijkheid. Zo ik ben op mijn werk, heb ik lekker de tijd om te forummen. En nu koffie.-
Oh angst van de mannen voor een tweede bevalling kan ik me voorstellen, als er zo'n complicaties zijn geweest. Ze stonden er gewoon bij en konden alleen maar kijken, ze hebben zich vast machteloos gevoeld. Ik ga deze bevalling helemaal plannen, ik bedoel met plannen, weer het ideale ziekenhuis zoeken om te bevallen, een bevallingsplan opstellen etc. Dat is hier in Spanje gewoon nodig anders behandelen ze je als vee. Ik heb ook mijn medisch dossier van de bevalling aangevraagd bij het ziekenhuis ik ben benieuwd wat daar allemaal in staat.
Nee ik ben niet verzekerd in Nederland. En ik ben ook zeker niet ontevreden over het ziekenhuis van vorige bevalling. het was gewoon jammer dat ik ingeleid moest worden.
Tuurlijk wil ik dat doen... welke kleuren vind jij mooi? Het zijn wel echte schoenen hoor, dus niet met flex zool... maar voor echt kunnen lopen en het zijn najaars/winter schoenen.
Ik ben slecht in updates Euhm, Ron van Mys is ziek Tess heeft wel koorts maar is verder wel actief Meiden tobben met slaapjes overdag van de spruiten Angela eet momenteel moeilijk Noraa is erg moe Wen heeft leuke laarsjes gekocht bij een winkel die ermee gaat stoppen Jemig, kweenie verder Ooh ja, Wen moet de poes wegdoen want die is incontinent Het huis van Boney staat op Funda
Hm, dus voor volgende winter. Welke maat zal hij dan hebben? Dan is hij rond de 2 jaar. Kleuren maakt me niet zoveel uit maar wel stoere stappers. Nog leuke shirtjes met korte mouwen van Name It in maat 80-86?
Ik vind het echt zo zielig, ze zit al de hele dag in de regen voor het raam te miauwen, maar ik kan haar echt niet binnenlaten, dan zit alles onder... Als ik haar weg moet doen dan wordt dat echt janken, maar daar weet jij alles van... hoe gaat het nu? Heb je nog iets gehoord van die mensen sinds je haar weg hebt gebracht? En Vincent was niet bang om mij te verliezen hoor, maar Fenne natuurlijk wel... het besef was er ook meteen bij hem, bij mij gelukkig niet... We komen er samen wel uit hoor, daar ben ik van overtuigd...
hahaha personal shopper Wendy! Ik heb niet bij de jongenskleertjes gekeken... maar bij de schoenenwinkel stonden de jongens en meisjes schoenen die in de uitverkoop waren op hetzelfde schap, daarom heb ik die wel gezien... Ik zou voor Luuk dan zeker maat 22 of 23 doen... zal ik gewoon eens kijken? Foto maken eventueel en dan apart laten zetten?
Ach Wen, ik vind het wel zielig van de kat hoor buiten met dit weer. En over de bevalling, ik was er zelf ook natuurlijk bijna geweest dus Olaf is wel erg bang. De hartslag van Luuk was al niet al te best meer en toen raakte ik buiten westen. Volgens mijn pa (die zat op de gang) renden artsen en alles heen en weer met apparaten over de gang en dat bleek voor mij. Nou die heeft hem geknepen op de gang hoor
Hou het maar op 23-24 misschien. Hij heeft nu al 20-21 namelijk en dan zijn we een jaar verder. Misschien weten ze daar ook wel welke maatjes ze rond de 2 jaar hebben? Foto's zou te gek zijn ja!
sorry meiden dat ik niet reageer op iedereen, ben doodmoe zelf niet lekker, bryan al vanaf zaterdag diarree en baal dat onze mannetje nu niet lekker naar kdv kan gaan spelen
Ik zal morgen eens kijken Dees! Vivi, dikke knuff... tis wat allemaal! Diaantje, was het laatste paar van die laarsjes... Sprong, lastig zeg... ik dacht dat we die bij 11 mnd al gehad moesten hebben? Fenne schud trouwens sinds vandaag ook 'nee'... dat deed ze eerder nog niet, ik vind het (nu nog) schattig!
Jaaa, dank je Wen. Morgen ben ik wel werken dus dan weet je het als ik niet meteen reageer. Nee schudden doet Luuk al een hele tijd en ook op het juiste moment