Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hooooi!

Ik ben op het werk, maar ik log ff in en plaats een berichtje. Dan krijg ik namelijk mail en weet ik waar ik gebleven ben met lezen ;)

Wen, wat zou het verzenden van die schoentjes kosten? Anders mag je voor mij ook wel eens kijken. ;)
    Ik was vandaag bij van haren aan het kijken. Hebben ze ook leuke schoentjes. Maar wat verstaan ze nou onder een flex zool? Je moet dan toch de punt van de tenen (de neus) tegen die hiel kunnen krijgen? Maar moet dat boven langs of onder langs? Boven toch? Beetje dom van mij misschien. Maar ik vond de zolen bij van Haren nogal stug. Nu was het schap daar ook erg leeg dus normaal meer keus denk ik.

Nu weer aan het werk. Heb net m'n macaroni op. Was lekker. Beetje flauw, maar het is Tessa macaroni uit opperdepop. Heb daar trouwens al veel recepten uit gemaakt. Staan echt veel lekkere en leuke dingen in. Zondag de yogurt mousse gemaakt. Jammie!
    Nu echt weg anders blijf ik typen en op dit klote toetsenbord gaat dat niet zo snel...

Bye

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik zit trouwens met iets. Olaf is soms best bot en wat moeilijk in contact maken met mensen. Hij bedoeld het nooit (bijna nooit :)) kwaad eigenlijk.

Met Luuk zijn verjaardag kwam Diana met vriend en de baby. Diana heeft behoorlijk borderline (echt een behoorlijke pittige hoor) en kan goed uitvallen. Maar goed, ze komt binnen en ik heb Kevin vast, zegt Olaf: zo, die heeft een onderkin. Hij bedoelde er niks mee en ik had ook niks door. Krijg ik 's avonds een sms dat ze pisnijdig is op Olaf en zich heeft ingehouden. Dus ik vraag wat er is. Ging het dus om die opmerking. Olaf was zich ook van geen kwaad bewust. Ik zei nog dat we Luuk weleens bolle noemen of eikeltje of klootzakkie. Zegt ze: dat jij dat pikt naar je eigen zoon toe. Ook toen ik zei dat het maar gein was kon ze geen begrip opbrengen.

Nou is het zo dat ze wel vaker over Olaf heeft geklaagd tegen me en toen was het ook iets lulligs. Ik heb gezegd dat ze elkaar gewoon niet moeten zien.

Kijk, ik kan met haar omgaan, ken haar gebruiksaanwijzing ook maar dit is best lastig voor Olaf. Die 2 kunnen elkaar wel schieten. Ik wil haar vriendschap niet kwijt dus vandaar mijn voorstel elkaar niet te zien. Ik ga toch altijd alleen daarheen en zij komt altijd als Olaf weg is.

Goed opgelost zo of hoe zou jij het doen?

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

hmm ja lastig Dees, maar zei hij dat van die onderkin over haar? Dat zou ik ook niet zo op prijs stellen, denk ik. Ja als ze elkaar wel kunnen schieten gewoon lekker met haar afspreken als Olaf er niet is.

4. 40plusmama

Nee over dat kindje ;)

5. supermummy

hihi ja sommige mensen kunnen er niet tegen als er iets over hun kindje word gezegd.Ík vind wel dat het moet kunnen. :)

6. 40plusmama

En het was een grapje, dat had ze kunnen snappen. Maar ze kan echt verschrikkelijk boos worden om niks hoor.

Ze was zwanger en die kleine schopte flink. Zegt ze ineens: dat stomme kutjong schopt me en dat doet zeer. Ik haat dat kind..... Euhmmmm, tsja :rolleyes:

7. supermummy

Tja dan een beetje raar idd. Zelf mogen ze vanalles zeggen, maar oooh wee als iemand anders een opmerking maakt :)

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oww... Ik ben zo trots! Lune wou een speeltje van de salontafel pakken en trok zich ineens op en ging staan :confused: Ik was helemaal verbaasd, zij ook :) Daarna heeft ze het nog een paar keer gedaan, zo schattig! Maar wat lijkt ze dan ineens groot.. Ook wel weer jammer aan de ene kant hihi.. En wat is het arme kind toch onhandig met haar lijfje, ze stond zo strak als een plank en wist totaal niet wat ze met haar beentjes moest doen hahaha! Maar ik vind het toch cool :D

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Poeh Dees, lastig hoor. En als ze idd (flink) borderline heeft is het ook moeilijk om daar goed mee om te gaan want het is maar de vraag hoe ze het ervaart. Misschien herken jij zelf ook dingen in haar en kan je er daarom 'beter' mee omgaan dan anderen en dus ook Olaf? Ik denk dat je dit heel helder met haar kan bespreken dat je het vervelend vindt dat ze de opmerking van Olaf zo rot ervaren heeft maar dat hij het niet zo bedoelt heeft. Als zij daar moeilijk over blijft doen kan je (vind ik) best zeggen dat je niet wil dat dit tussen jullie in komt te staan en dat jij geen partij wil kiezen en dat dus ook niet gaat doen. Het is aan haar hoe ze daarmee omgaat.

10. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    vind het maar niets dat bryan al vanaf zaterdag diarree heeft

11. 40plusmama

Jaaaaa, Lunepune staat [​IMG]

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune ook al vanaf donderdag of vrijdag :(

13. 40plusmama

Ik heb het precies zo gedaan. Vandaar mijn voorstel om elkaar gewoon niet te zien.

Vivi, dan kan je misschien beter morgen de ha bellen?

14. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Woooow LUNE! Wat een sprong vooruit ineens zeg... vorige week al dingetjes van tafel pakken en nu gaan staan! Zul je zien dat Lune nu ineens als een speer gaat en over 2 of 3 mnd gelijk loopt met de rest...
    Dat betekent wel dat de box naar beneden mag... ;)

15. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja denk dat ik ff vanaf mijn werk bel of ik sávonds ff langs kan komen

16. supermummy

MAANTJE WAT KNAP :confused: :D

17. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Dees, misschien beetje makkelijk van me, maar ik sluit me aan bij het antwoord van Maja... ;)

18. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Boney, voor meisjes hadden ze verder niet echt leuke schoentjes meer... was echt het allerlaatste paar wat ik te pakken had...

19. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wennepen, ik vind je incontinente poes zielig :( (dit klinkt best vreemd om het zo te zeggen..)..
    Wat een rotsituatie zeg. Je zal er idd even flink om gaan janken, dat heurt erbie. Ik heb vandaag ook nog gejankt, miste Dirkje ineens weer zo. Als ik Dirkje typ moet ik al mijn tranen wegslikken. Maar als ik Suus moet geloven gaat het weer over.
    Nog een knuffie voor jou, een heule dikkerd!

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle

Deel Deze Pagina