weet ook niet wat ik tegen de diarree kan doen dan veel vocht en ors aanbieden maar vandaag wil hij al bijna niets drinken, heb net het kinderdagverblijf gebeld, en het heerst echt zei ze
He wen, wat sneu.. oh.. hmm.. elena wordt weer wakker, straks hier vergadering thuis.. dus dat wordt uh.. morgen weer of vanavond later. Excuse me ladies.. smell you laterrrr!
wen, dat spijkertuinbroekje van noppies is dat van de nieuwe collectie? Die krijgt Sarah met haar verjaardag, vind hem zo lief
Wat toevallig... is inderdaad van de nieuwste collectie, is zelfs al de zomercollectie zag ik. Het is dat broekje die 3/4 is en waarbij je het bovenste gedeelte ook los kunt halen en dan heb je een gewoon spijkerbroekje... Ik las trouwens dat je niet zo'n fan bent van staartjes bij Sarah... ik heb dat ook bij Fenne, vind het nog niet echt leuk staan... ik denk dat zij een boblijntje gaat krijgen en dan lekker los! Maar misschien moeten we wennen?
Vivi... liga's lijkt me ook goed, is natuurlijk ook droog en lijkt me dat het zeker niet laxerend werkt.
Wat een superleuke vacature! Whaah! Enthousiast! Maarr.... Ze vragen 5 tot 7 jaar ervaring 7 jaar geleden begon ik net met mijn opleiding hihi.. Maar ga toch solliciteren, you never know! Thanks bebe!
Daar zijn ze echt heel ziek van toch? Met overgeven en niks willen eten en drinken en bijna uitdrogen enzo?
nee nog niet, dacht eerst tandjespoep maar toen het erger werd dacht ik buikgriepje maar vind het nu wel erg lang duren hoor, heb hem net onder de douche moeten zetten liep gewoon langs zijn benen
Hihi, de box hebben we al een tijdje naar beneden. Maar toen ik die foto liet zien idd nog niet. Vlak daarna hebben we hem omlaag gedaan.
Maar hij heeft toch alleen diarree? Als het dat rota-virus had zou hij vast al veel zieker zijn, dat begint geloof ik met overgeven.
Wat ontzettend sneu voor Bryan... ik kan me voorstellen dat je het nu lang vind duren... ik zou gewoon even bellen naar de ha