Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Hey Vivi,

Lees dat Bryan ziek is, balen zeg!
    Mike heeft het ook ruim een week gehad. Was echt zielig. Ben niet naar de dokter geweest, maar heb het goed in de gaten gehouden. Heb em eigenlijk weinig eten aangeboden, maar wel mijn melk, en dat wou ik wel (gelukkig!). Maar als je het niet vertrouwt gewoon de dokter bellen hoor! Dikke knuff!

2. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Aaron heeft maar 1 paar slofjes/schoentjes. Het zijn slofjes maar met stevige zool.
    Is puur voor warme voetjes buiten. Maar hij loopt er ook mee naar het speeltuintje nu sinds 2 dagen ofzo.
    Ik heb nog een zelfde paar ervan, alleen 2 maten groter (ze waren maar 5 euro :D)

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh hier gaan wel kleertjes van baby naar baby ik vind daar niks raars aan. Wij waren met zijn drieen vroeger, en alle kleren werden doorgeschoven. Ik koop natuurlijk ook wel nieuwe dingen.
    Sara heeft 2 paar schoentjes maar heeft ze nooit aan.

4. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Nike wil ik ook halen voor Mike :) Maar pas als ie echt kan lopen, ik denk in de lente/zomer. Heb ook een leuke short gezien van Nike, en dan van die gympen eronder, lijkt me echt stoer! 8)

5. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Nee ik vind het ook niet raar om kleertjes door te schuiven hoor! Maar ik wil ook wel wat variatie op de babyfotos :D

6. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

:)

7. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Misschien ben ik wel raar :)

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hier gaan ook de babykleertjes gewoon door naar de 2e (als dat jongentje is natuurlijk) vind het zo zonde omdat bryan ze zo weinig heeft gedragen

@naatje ja zijn echt leuk die nikes vooral onder een jogingpakje

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik zie alleen weinig tot geen joggingpakjes van Nike? :rolleyes:
    Misschien hier maar in centrum van Den Haag kijken, misschien hebben ze daar meer keuze...

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sofie heeft nu nog maar 1 paar schoentjes. De eerste echte loopschoentjes krijgt ze van oma :D
    En babykleding werd hier ook door meerdere babies gedragen hoor. Ik vind het juist wel leuk. Dan zeg ik tegen Eva: zie je die kleertjes van Sofie? En dan zegt zij: jaha mam, die heb ik ook nog aan gehad! :)
    Ook kocht ik altijd wel wat nieuwe dingen hoor!

11. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    De meest kleding van Mike ziet er niet echt meer mooi uit, en was ook niet duur, dus ja...
    Hij heeft ook veel kleding van zijn neefje aan, dat vind ik dan weer geen probleem..

12. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    En misschien komt er wel helemaal geen volgende... :rolleyes:

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    hier ook geen jogginpakje van nike hoor, gewoon van de zeeman haha

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

Mij lijkt het juist hartstikke leuk als het nieuwe beebje (mits het een meisje is) hetzelfde eerste pakje aan gaat hebben als Sara

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    nou bryan heeft eigelijk alleen maar nieuw spul op t moment , ivm dat hij nu weer een maat verder is ,
    vind het zonde om nieuwe kleren te gebruiken voor kdv vandaar

16. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Ja is ook heel leuk SM!
    Hoewel ik de voorkeur geef aan nieuwe kleertjes voor sowieso de eerste week. (Dan worden de meeste foto's gemaakt!)

17. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Oh ja ik heb ook weleens joggingpakje bij de Zeeman gehaald, maar die wordt nu een beetje klein. Dus kan wel weer een nieuwe gebruiken. Misschien hebben ze bij de H&M wel iets. Zoek eigenlijk een sweater zonder rits zeg maar...

18. Noraa

Noraa Actief lid

7 feb 2009
    252
    0
    0
    Ow sweaters hebben ze heel leuk bij de H&M naatje!
    In allerlei kleurtjes!

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    That's the spirit! Ja, had ik wel gezien, maar ach, met een beetje mazzel ben je de enige die solliciteert 8)

Deel Deze Pagina