Volgens mij staat er op mijn hyves wel een foto van Aaron met die sweater aan. In het donker groen... (Aaron met kras op zijn hoofd).
Ohh ik zag trouwens in de etalage van de H&M iets leuks voor mijzelf....eigenlijk heb ik al meer dan genoeg kleren, maar het was zooo leuk...
He kletstantes.. alles kits? Wen, moet de poes de hele nacht buiten blijven? Kun je heb niet in de badkamer/ keuken/ toilet/ schuur zetten? Beetje rare vraag misschien (ik weet niet zoveel van incontinente poezen.. ) maarre, kan hij/ zij er aan geopereerd worden? Of moet zij haar bekkenbodemspier trainen.. (sorry beetje humor om het luchtig te houden, toen ik las over JOU incontinente poes kon ik het niet laten even te grinneken, puber dat ik er ben, sorry meid) Byan ziek, jakkie, gewoon naar de ha vivi, ook al zegt hij: even aanzien, heeft ie dat vast gezegd mocht je voor t weekend weer langs komen. Uh.. babykleertjes. Ik denk dat als we weer een meisje zouden krijgen ik juist blij zou zijn als ze al die leuke kleertjes aan kan, ik vind het zo jammer ze weg te leggen. Ik maak een selectie, alleen de mooisten bewaar ik (wat er eigenlijk nog best veel zijn...) He naatje, shop jij vaak voor jezelf? Ik vind het lastig er tijd voor vrij te maken en als ik dat doe dan betrap ik mezelf er op dat ik stiekem toch voor Elena zit te kijken.. tsssss...
Nee hoor ik shop niet echt vaak, maar als ik shop, doe ik het goed Maar ik denk dat ik vandeweek toch maar ga kijken, het was iets van een zwart rokjes, met een tijgertopje. Nouja zoiets dan, het was in ieder geval LEUK!
Ik ook moe en ook niet van de wijn. En ik heb weeeeeer hoofdpijn Ik zei donderdag nog tegen Yvonne dat ik al heel lang geen hoofdpijn meer had gehad. Had ik beter niet kunnen zeggen
Ooh ja, Mys, wat wordt Bryan op een kdv viezer dan thuis dan? Gewoon lekker zijn eigen kleertjes aan doen joh
Ik kan goed shoppen in korte tijd Een hele dag shoppen kan ik ook niet hoor. Ik vind het ook leuk om op internet te kijken naar leuke kleding.
Ja ik zou ook gewoon eigen kleertjes aan doen hoor! En als het vies wordt, dan gaat het gewoon de wasmachine in. Die draait wel...
Ja, maar daar vind ik nou niet dat ze leuke positiekleding hebben..althans toen ik zwanger was niet. Maar ik had toch meer gewone kleding aan hoor, wel een paar positietruitjes, maar had nog mijn gewone spijkerbroek aan. En ik had wat van mijn zus gehad..
Nou ik val om.. ik ga iets lekkers drinken met een groot stuk kaas erbij denk ik hmmmmmmm lekker fout! Enne nog even zinloos zappen.. en dan op 1 oor... Welterusten ladies...
Gisteravond hebben we filmpje van de bevalling gekeken *snik* Had ik al weer een hele tijd niet gezien..