Ja mijn vriend heeft een stukje gefilmd, toen Mike zeg maar uit mijn **** kwam. Ben daar zo blij mee, ook al duurt het maar een paar minuten.. Nee ben niet thuis bevallen, had ik wel graag gewild, maar het wou maar niet opschieten, dus moest naar het ziekenhuis voor weeenopwekkers. Eenmaal in het ziekenhuis aangekomen, kreeg ik opeens persweeen en had ik volledig ontsluiting. Binnen een uurtje was Mike er en mocht ik die zelfde avond nog naar huis.
Hoi! Ik kwam ook nog even langs. Mys: Hier krijgt Tessa gewoon haar 'normale' kleding aan hoor. Ik denk dat het op het kdv schoner is dan hier. Ik heb zoveel leuke kleerjes en dus ga ik niet iets ouds aan doen naar het kdv. Raakt het kwijt? Jammer dan. Tot nu toe nog niks kwijt geraakt. Als ze haar in bed leggen of verschonen of zo dan gaat haar kleding in haar eigen mandje. Geef vaak wel reserve kleding mee. Is bijna nooit nodig gelukkig, maar je weet nooit. Dus ik zou zeker niet speciale kdvkleding kopen. Ow ja, had filmpje van Wen voorbij zien komen, maar kon dat niet bekijken op m'n werk. Ik ga ff terug zoeken of ik hem kan vinden.
Ach wat schattig! Ik zie net een kadootje op tafel liggen. Een rood servetje met een kaartje er aan: Voor mijn lieve Valentijn. -xxx- van Tessa. Zit er een cakeje in in de vorm van een hartje... Nu ff filmpje zoeken.
Hé verdikkie, filmje is weg. Had ik nou toch de link maar ff naar mezelf gemailt... Maar ik dacht: Wen die laat hem vast wel staan.
Goedenmorgen, Bones, zoals je het beschrijft staat het ook in het boekje van het cb. En dat liet de verkoopster in de winkel ook zien, toen ik de schoenen voor Tess kocht. En wat ontzettend lief van Tessa! Nu al aan het bakken voor haar mama. KDV; ik trek Tess ook de "gewone" kleding aan, maar wel praktisch. Dus geen maillotjes met korte broekjes erover of blouses. Maar da's omdat ik dat de leidsters niet wil aandoen...ha ha ha. Hier wonderbaarlijk genoeg een prima nacht! Tess wilde de fles gisterenavond niet. Lijkt erop dat ze die eraf wil hebben, want de laatste week gaat die laatste fles al dramatisch slecht. Toen hebben we haar maar in bed gelegd zonder fles, eerst heeeeeel boos, maar ze begreep niet dat ze nu zonder het "ritueel" naar bed moest. Maar na 10 min. gaf ze het ineens op en heeft de hele nacht doorgeslapen, zonder een kik te geven. Ze is nu langzaam aan het ontwaken, want ik hoor af en toe een brabbeltje. Moet om 10.30 bij de tandarts zijn voor het plaatsen van de kroon. Jan komt even snel tussendoor thuis, dus ik hoef gelukkig niet te slepen. Gisterenavond had ze trouwens nog maar 39,0. Dus het gaat de goede kant op. Allemaal een fijne dag.
Mogguh, Suus, wat eigenlijk grappig dat Tess zelf aangeeft de laatste fles niet meer te willen. Dat kindjes dat zelf zo goed weten, is toch best bijzonder ofzo. En dat dan het ritueel weg is.. Ja das lastig, maar dat went vast snel. Of een ander ritueel bedenken haha! Fijn trouwens dat de koorts wat zakt en Tess lekker geslapen heeft. Succes bij de tandarts! Boney, ik kan je niet helpen met die zool, ben er nog niet zo me bezig hihi.. Misschien iemand anders? En wat lief van dat kadootje! Attent hoor van Tessa (haar papa)! Hier ook prima nacht. Lune heeft gewoon geslapen tot half 8. Jeroen is vrij en ging er met haar uit. Ik zit zelf net een half uurtje beneden. Lekker uitgeslapen dus. Vandaag solliciteren voor nieuw werk en regelen nog voor mijn oude werk en nog meer dingen regelen. Niet veel zin in, maar is niet anders. Eerst poging tot ontbijten. Fijne dag meiden!
Daarom schreef ik zelf steeds ook al de poes of mijn kat hihi Ze is de hele nacht buiten geweest, maar dat is niets nieuws hoor... ze wil regelmatig vlak voor wij gaan slapen nog naar buiten en dan zie ik haar de volgende dag wel weer verschijnen... ik denk dat onze tolerantie naar het beestje ook een beetje minder is geworden de afgelopen jaren... het is een langlopend gedoe ook al kan zij er natuurlijk niks aan doen en is het allemaal zeer triest. Maar in ons vorige huis ging het ook wel eens mis met de ontlasting en dan was ik uren het huis aan het poetsen omdat overal wel wat lag... nog geloof me dat is echt smerig! Dus in dit huis gebeuren die dingen niet meer, dan maar naar buiten... Ik heb gisteren wel naar de dierenarts gebeld hoor, ik breng haar daar zo naartoe en dan wordt ze een paar dagen opgenomen daar. Ze krijgt een urineonderzoek en incontinetietabletten. Als de tabletten werken komt ze lekker weer terug naar ons, als ze niet werken dan zoeken ze samen met ons een boer die haar wil hebben... (vreselijk die gedachte )
Boney, onderlangs moeten de teen en de hiel elkaar kunnen raken! Bovenlangs heeft niet zo veel zin, want dan zitten de veters en de rest van de schoen in de weg. En bij laarsjes bijvoorbeeld is dat heel lastig! Dus onderlangs!