MWAAAH Boney, was er al op aan het wachten. Want krijg die vraag gemiddeld 2 keer in de week. Nee, we zijn allebei kaaskoppen, maar Jan heeft wel een tintje....zal ff een foto van hem opzoeken....momentje.
Maakt ze al van die zuigbewegingen met dr mondje? Daar kan ik altijd aan zien dat ze wakker gaat worden... Fenne heeft nog nooit langer dan 5 uur tussen voedingen gehad, ik denk dat ik haar wel wakker had gemaakt ja...
ok hier ook de laatste... hier is Fenne paar minuten oud en al in de couveuse gelegd... vind het zelf zo'n mooie (voor mij ontroerende) foto...
Maar we kunnen zo ver als we het kunnen bekijken (lees: over-over-over-grootouders) geen buitenlands bloed vinden. Maar hij wordt vaak aangezien voor indo, vandaar dat zijn ouders waarschijnlijk voor de naam JAN gekozen hebben. Gelijk duidelijk dat het een kaaskop is...ha ha ha. Hebben jullie het gezien trouwens?
wat klein nog wen.... nog niet gezien suus, maar moet er vandoor.. alarm gaat hier af..hihih tot later op de avond.. straks begint hier spitsuur!1