Whaahaa Dees, doe niet zo gemeen. Ik ga idd altijd boven even stommelen....beetje opruimen enzo. Klinkt leuk Wen, die taart. En ben benieuwd naar het filmpje. Idd even 5 min. uit het leven gegrepen... Bones, irri als de planning eraan gaat door die slaapjes. Da's straks een stuk makkelijker met nog 1 slaapje op de dag. Kijk ik echt naar uit.... Alhoewel, Tess slaapt nu 1 keer op de dag, alleen zo'n lastige tijd. Van 11 tot 14.30. Daisy, wat heeft ze lang last gehad van de tanden zeg. Hopelijk heeft ze bij de volgende minder last, vind dat zo sneu.... Wat eten en drinken jullie kindjes nu gemiddeld op een dag? Wil dat even vergelijken, want Tess eet beduidend minder dan een paar weken geleden. Ze neemt de regel "vanaf 1 jaar minder behoefte aan eten" wel heel letterlijk. 2 crackers 1 boterham 1 koekje (biscuitje) fruithap (of 1 stuk fruit) 3 eetlepels brinta (in de fruithap) groentehap (of 1 eetlepel groente en 2 eetlepels pasta/aardappelen en een kwart stukje kipfilet) 250 cc diksap ca. 350 cc melk (halfvol)
Verschilt hier eigenlijk heel erg.... Laatst deed ze er drie uur over om eindelijk toe te geven aan haar vermoeidheid. En sliep ze, ging na tien minuten de telefoon, ne ja hoor. Klaar wakker!! Oh wat was ik boos (op mijn moeder ).
Ooooh, wat een leuke foto van Fenne! Het is echt een heel mooi meisje. Daisy, dat meen je niet....gewoon doorslapen onder het aankleden? Dat heeft Tess nog NOOIT gedaan. Als ik haar kamer binnen kom, dan wordt ze direct wakker. Net of ze me ruikt.....kan ik nog zonder geluid binnen komen....maar even aan het bedje staan en ze is wakker..... Lijkt me ideaal. Is vast ook zo'n grietje die je overal kunt wegleggen om te slapen? Doei Bones en Noraa, veel plezier.
Hmm eten.... Rosalie eet 1 plakje ontbijtkoek, 1 soms 2 maria kaakjes, 2 boterhammen, fruithap en een flink bord aardappels, groente, vlees....
Wat Luuk eet op een dag: Ong. 6-7 uur fles 9 uur boterham met diksap 12 uur 2 boterhammen met melk 3 uur fruit 6-7 uur warm met yoghurt af en toe (als hij wakker wordt) fles Tussendoor soepstengel/koekje/cracker en water/thee/diksap
Dus jullie spruiten eten al meer dan 2 boterhammen.... Tess wil echt niet meer dan 1 boterham. Ik heb echt het idee dat ze heel weinig eet. Maarja, kun je toch niet opdringen....Ben wel benieuwd wat ze nu weegt, ga over 2 weken naar het weeguurtje.
Wat Fenne eet en drinkt: 2 boterhammen (of crackers) portie fruit (1 banaan of 2 mandarijntjes etc) liga of nijntje koekje avondeten (flinke portie) 100 cc volle joghurt 350 cc halfvolle melk 250 cc aan thee of roosvicee
Nora eet bijna hetzelfde.. bord brinta/bambix met 200 cc melk fruithapje of 1 stuk fruit 1 boterham en 170cc melk liga of koekje warm eten.. zo'n 300 gram ongeveer.. Ze eet met ons mee. en dan nog zo'n 250-500 cc diksap.. verschilt heel erg per dag. Maar merk dat Nora ook echt minder eet.. Lijkt wel of ze nergens meer zin in heeft. Vooral het fruit moet het nu ontgelden.. hahaha. Komt vanzelf wel weer...
Nora wil ook echt niet meer als 1 boterham.. maak me er niet druk om hoor.. moet jij ook niet doen suus.. ze eet verder prima en komt goed aan, dus goed dan toch? Niet elk kindje eet nou eenmaal evenveel.. (*sizzel leest suus even de les... hihi.. *)
Het gebeurt ook wel is dat Rosalie maar 1 boterham eet hoor Ik bied gewoon aan en als ze vol is merk ik het snel genoeg
zo meiden ik heb echt alles teruggelzen maar er is maar weinig bliven hangen even proberen DEES lekker actief dat heb ik wel gezien...ben uppertrots op je meid... MYS kdv kleertjes hahah ik zou gewoon aantrekken wat je normaal aan zou trekken SUUS lieverd heb het hele filmpje zitten te kijken helemaal geweldig.... WEN EN ARIEL nogmaals bedankt meiden.... WEN haar poes weg en MAJA haar hondje wat kan je je toch hechten aan beesten he... sterkte dames botje ik ga zo even naar jou huisje kijken....ben benieuwd en succes met de verkoop JOMA meid wat een respect toch voor jou altijd druk nooit klagen... ik mis je hoor meid... en mijn haar ook hahah VIV beterschap en sterkte met je mannetje DS leuk hier weer wat van je te lezen... en nogsteeds BV respect zeg ik...... --------------------------------- nu even ego.. gisteren wezen eten en drinken en poolen met RUdy mijn hemel ik stelde me er niet zoveel van voor....maar moet eerlijk zeggen dat mijn hartje even van slag was toen ik hem weer zag.... mijn eerste echte kalverliefde....hahhaha was enorm gezellig en vond het bijzonder om zijn kant van het verhaal te horen over vroeger ik als klein hulpeloos verliefd meisje... hij 3 jaar ouder nu scheelt dat niets maar toen was dat natuurlijk anders.... hele leuke avond gehad... en bijzonder ook dat we nu beide een heel leven verder zijn lijkt het...maar gisteren leek het even alsof we terugwaren in de tijd... heelrijk gevoel gaf dat..... nou dat was het weer hahah oh ja wen ik wacht op je filmpje hoor
Suus, wat een leuk filmpje, en muts die ik ben, word er gewoon een beetje emo van (sinds de geboorte van Sarah ben ik iets gevoeliger voor bepaalde dingen, haha). Wen, leuke foto en volgens mij hebben wij qua kleding wel dezelfde smaak.... Wat eet Sarah: 7.30 210 cc opvolgmelk (tot de voorraad op is) en 1 boterham 10.00 fruit 12.00 1-2 boterhammen en 90 cc opvolgmelk 16.00 diksap al hoeft ze dit niet altijd 17.00 warm eten en een danoontje 20.00 210 cc opvolgmelk Ze zit dus nog volop aan de melk en het wordt denk ik een hele opgave om daar vanaf te komen, ze wordt er anders ook echt wakker voor. In de ochtend en lunch gaan we snel over op gewone melk en het laatste flesje gaan we opvolgmelk nr 3 geven en langzaam afbouwen... Wie van jullie kindjes slaapt ook nog 3 keer? Sarah van 10.00 (na fruit) - 11.30 14.00-16.00 18.00-19.00 (slaapt niet altijd maar ze heeft wel een momentje voor zichzelf nodig, even tot rust komen, soms wordt volgens mij de hele dag doorgesproken met haar knuffel maar waag het eens om haar uit bed te halen, pfffffff) Liefs
Whaahaa, dat heeft een vriendin van mij ook. Die kleine wordt helemaal driftig bij het woordje "op". Nee, Tess wil na 1 boterham echt niet meer....driftig "nee" schudden en wegslaan. Maar goed, ze is nu ook niet helemaal lekker, dus kan het niet objectief inschatten. Afgezien van de boterhammen, komt het wel redelijk overeen. Maar ze heeft ook weinig honger. Want ze had gisteren voor het laatst om 18.00 gegeten en vanmorgen wilde ze pas om 9.30 echt wat eten. Met moeite at ze uit bed 3 stukjes brood....wel een beker diksap, dus dorst had ze wel.
ze geven echt wel aan wat ze nodig hebben hoor.. Nora wijst nu als ze dorst heeft naar haar fles.. grappig! De drinkbeker met rietje van Nuby snapt ze echt nog niet..