Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Siz, doe maar hoor. Want ben echt wel even aan het twijfelen. Al weet ik heel goed dat het per kind enorm verschilt en dat de ontwikkeling het belangrijkste is.

Hier slaapt Tess dus sinds een week nog 1 keer per dag van 11 tot 14.30/15.00. Soms slaapt ze korter en gaat dan van 16.30 tot 17.30 nog een uurtje slapen (we moeten haar dan wakker maken).

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    gaat iedereen nou over mijn verhala heen lezen hihihihi

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dwaas, "dat was het..." Dachhetnie he.
    Leuk leuk leuk zeg, dus er was wel een sprongetje in jouw borstkas?
    En nu? Weer wat afgesproken? Gezoend?

4. supermummy

supermummy Niet meer actief

Joepie Sara ligt in bed :) eindelijk mama tijd.

Suus,wat een leuk filmpje van de verjaardag van Tess.Leuk idd om eens een paar minuutjes in je leven te mogen meekijken. Ze was wel onder de indruk van de taart of is ze altijd zo stilletjes?

Dwazie, OOOOH love is in the air! wat leuk!

5. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Bedankt Wen, nu begin ik weer te twijfelen over de taart ;)
    By the way, wat wil je nu met je uitnodigingen doen? :rolleyes:

Suus, kreeg voor het eerst een brok in mijn keel van een filmpje hier...
    Jij hebt haar dus ook laten spelen met de "grote" taart?

uhhh....

Anoek; Ik kan rustig het filmpje van mijn bevalling kijken hoor...hoef niet te huilen....tuurlijk krijg ik wel weer een soort van heimwee..

Boney; Bedankt voor je kaartje en lieve tekst!

Dwazie; Ik heb ook nog een paar pakjes met plaatjes, wil je ze hebben?
    En klinkt leuk je date! Voor herhaling vatbaar dus?

Sorry hoor, ben de rest kwijt..

Ga vanmiddag even een heliumballon halen en dan foto's maken voor de uitnodiging, hopen dat het lukt. Moet het kado ook nog bestellen. vanavond maar even doen..

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Doet Tess ook, en dan "die die die" zeggen. Da's ook een deel van het probleem. Want we kunnen niet meer samen eten.
    Ze wil dan wat wij op ons bord hebben en haar eigen eten niet meer. Niet handig met patatjes.....

7. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Haaa Dwaasje, leuk en apart lijkt me. Fijn dat het gezellig was.

Jaaaa, mijn haar mis Joma ook :)

Sizzel, ik denk dat ook steeds, een A teveel :)

Suuske, ze geeft het zelf aan hoor ennuh, ze ziet er niet uitgehongerd uit ofzo :)

Ha SM, lekker mamatijd!

8. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    hmm.. nee.. zo herkenbaar.. Nora doet precies hetzelfde!

Gisteren hadden we erwten.. Nora kreeg ook een handje en was er zeker 30 min mee bezig want ze rolden alle kanten op! en een lol dat ze had!

9. naatje070

naatje070 VIP lid

24 jul 2007
    5.531
    0
    0
    huisvrouw
    Den Haag
    Ik geef Mike eerst zijn eten, en daarna gaan wij eten, anders kan ik echt niet rustig eten. Hij eet dan ook nog wel met ons mee, maar meestal is dat meer knoeien. Zo kan hij ook patatjes eten :)

10. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Dwaasje.. hihi.. kalverliefde blijft leuk! En vooral als je elkaar zolang niet gezien hebt! Lijkt me erg gezellig!

11. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Sm, nee.....whaaahaaa....Tess stilletjes? Jawel, als ze wat uitvreet wat niet mag. Maar anders gaat alles met grof geweld en veel lawaai. Ze was echt onder de indruk van al die mensen, het zingen en de taart.

Naatje, die taart was echt voor Tess. Dus ze mocht zich erop uitleven. We hebben er nog wel een paar goede stukken uit kunnen halen. Maar we hadden er ook een appeltaart bij.

12. supermummy

Nou hier wordt bij het CB helemaal geen brood voorgeschreven, dus hier eet Sara geen boterhammen als ik het zo zie eet ze ook minder als jullie kindjes.

Melk 210 + pap
    Fruit (wel veel 3 a 4 stuks)
    Groentehap (ook wel veel :) she luves it)+danone
    Melk 210 + pap

tussen een maria-koekje (1 of 2) rijstwafeltje,sap etc.

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    ik ben er weer vandoor.. Nora uit bed plukken en dan een late dienst.. en laat ik er nu echt geeeeeeen zin in hebben!

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    hahaha suus dat was ja denk het wel ja....

het is natuurlijk voor herhaling vatbaar...
    hi is lekker mmmmmm ik dacht nog toen ik erheen reed nou hij zal wel zwaar tegenvallen...
    maar nee hoor hij is leuk blond lang...en sexy hahha

en nee ik ben niet verliefd maar ik snap me zelf wel dat ik 15 jaar geleden helemaal in de wolken was...

we spreken zeker nog een keer af..maar love in the air gaat me iets tever haha...

stiekem denk ik namelijk steeds vaker aan een hele misschiene verzoening met maurice (maar om het niet verwarrend te maken voor jullie laat ik he thierbij hahah)

gezoend....? ehhh nee niet echt!

15. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    kussie..

en suus.. niet twijfelen!

16. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
  17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    whahahaha.. dwaasje toch.. je weet niet wat je wil.. we horen het nog wel als je je keuze gemaakt hebt meid.. succes ermee.. ;)

18. supermummy

Hahaha Dwazie, maak het maar lekker gecompliceerd, uuuh verzoening zit er ook nog misschien in?! Zou jij dat willen?

Doei Sizzel werkze!

19. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oeh. heb net het filmpje van Fenne gezien.. wat leuk! lekker ding is het wen! mag je trots op zijn!

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Oja, erwten zijn mega favouriet. Maar dat schiet niet op. Dan doen we wel 2 uur over die 2 eetlepels groente.
    Tess krijgt idd voor ons eten en dan mag ze daarna met ons "mee-eten", maar da's hooguit 1 eetlepel erbij (ze heeft immers net haar eigen eten op...).

Dees, nee Tess is idd niet ieniemienie, maar wil dat ook graag zo houden.
    Echte zorgen maak ik me er niet over, maar zou liever grenzen voor haar willen aangeven, dan constant strijden om eten (doen we niet hoor, gaan we ook niet doen....maar je begrijpt me wel...).

Deel Deze Pagina