Wat moet ik nou weer met die laatste zin Dwaas? Wel of niet gezoend, wees duidelijk (*zit op het puntje van de bank....*). En die verzoening.....we horen het vanzelf lieverd, als je maar gelukkig bent en blijft. Doei Siz, werk ze meid! Enne....thnx he! Je weet wel waarvoor.
Zit het gewoon met een lach van oor tot oor te bekijken.... De glimlach van een kind, doet je beseffen dat je leeft... Maar een schaterlach van een kind, doet je beseffen hoe enorm rijk je leven is. GE-WEL-DIG!
hoi ... ik heb zooo hard gelachen om het filmpje van fenne wat heerlijk die lachhebekkies wen en fen.... nick stond achter me en moest ook hard meelachn ------------------- ------------- en rudy blijft gewoon mijn eerste klaverliefde niets meer niets minder...ga me nu ook echt niet in een nieuwe relatie storten....gen zin puf ruimte en tijd voor.... we maken lol en plezier maar zorgen bovenal dat ons(maurice en mijn) gezin op rolletjes blijft lopen... zo zijn we van mening is iedereen happy nou kan ik me voorstellen dat dit hele grote vraagtekens brengt bij jullie vraag maar raak hoor....
suus we hebben onze lippen op elkaar gehad...4 keer een klein kusje.... en vonden allebei dat we ons in moesten houden..... hahaha nu lijk ik wel weer een klein kind hhahaha oh ja en ik hou ook helemaal geen prive over hhahahahahah (wel hoor zat)
Aaaah, dat filnpje van Fenne Wat lacht ze onwijs schattig zeg, zo'n heerlijk gilletje erachteraan Om op te vreten dat kind van je Wen Dwaas, ik krijg kriebels in mn buik van je verhaaltjes Voel je nou ook een beetje zo'n spanningskiebel? Oeoe, ik voel hem wel! Eten Lune: pap 1 stuk fruit 1 broodje en 100cc melk koekje warme hap met een beetje geluk nog een paar slokken sap Behoorlijk weinig dus, maar ze groeit goed dus heeft er genoeg aan.
ooh we zijn weer in de luft. Wat een leuke foto MAJA, Lune heeft het er maar druk mee. Bah ben misselijk, maar kan niet kosten.
nou leuk hoor een zoon die alle soorten voetbalplaatjes spaart....pffft en mama is er maar druk mee... de hele dag de deurbel is nick thuis wil voetbalplaatjes ruilen dit is nu de situatie nick hangt op de bank met zijn voeten op tafel mama zit aan de keukentafel met 3 vriendjes van haar zoon voetbalplaatjes te ruilen volgens mij doet deze mama iets verkeerd want de was moet nog gedaan worden en moet ook nog boodschappen doen hahah