Joma wat een zootje nu bij jullie zeg! Maar het wordt zeker weten mooi! Over brood: Hier eet Aaron als lunch 2 boterhammen achterelkaar! Ik sta er iedere keer weer van te kijken dat dat in dat kleine lijfje van hem past!
vandaag ook nog nieuwe eetstoelen gekocht zo leuk en ook nog een gave staande lamp en ook nog wandlampen
Hey Gwen... wat schattig die 2 staartjes! Moet je niet wennen Joma? Fenne kan ook 2 staartjes, maar ik vind het nog behoorlijk dom staan bij Fenne om eerlijk te zijn... bij andere kindjes vind ik het altijd cute staan... gek toch? Volgens mij moet Fenne haar haartjes gewoon lekker los laten hangen...
Oh ik had een paar gevraagd of je een grotere versie had van de foto, omdat de kwaliteit anders slecht zo zijn. Blijkbaar is dat weer niet aangekomen... Heb je nou dat zelfde plaatje gebruikt?
Dwaasje volgens mij heb je er over heen gelezen, maar ik heb ook nog iets van 6 pakjes, wil je die hebben?
ja echt nog wel een zooitje valt sinds nu gelukkig weer mee maar was echt een puinhoop. en ja het stof en de vloer blijf wit uitslaan met al dat witsel enz, maar er komt een nieuwe vloer in , en doe gwen ook gewoon een oude leging of broekje aan op de grond
Joma, echt leuk die staartjes! Wat ik ook altijd leuk vind, maar dat kan pas als ze ouder zijn, is een broodvlecht, dat vind ik altijd zo schattig staan!
Ja, die heb ik je toen ook gestuurd, maar die zal dan denk ik niet aangekomen zijn... heb nu een compilatie gemaakt van 12 foto's... van elke maand eentje. Al wel leuke reactie gehad van mensen... zal eens foto maken.
leuk hoor vlechten doe ik altijd bij die kleintjes op mijn werk geweldig en kan ook alle soorten vlechten
Huh? Ik heb niets gezien, zal nog eens kijken. Sorry En de kwaliteit was goed? Waar heb jij het laten doen?