wat een heerlijke fotos van GWENNN met die leuke staartjes WEN ja het is waar... we waren weer even pubers maar hebben ons keurig ingehouden(niet dat ik daar achteraf niet van baalde hahaha) NAATJE graag wil ik ze hebben...!
Ja voor jou is het makkelijk om te maken Mijn tante maakte altijd een vlecht bij mij....goede oude tijden
Dwaas... denk je stiekem dat er heel misschien wel iets moois kan groeien tussen jullie? En trouwens, vertel 's ff meer... was jij vroeger alleen verliefd op hem of hij ook op jou? En heeft hij kinderen etc...
Oh ja zo kan het ook. Ik heb gekeken en zie idd je mailtje Sorry hoor, maar krijg zoveel onzin mail binnen, dat ik helemaal gemist heb. Voel me een beetje lullig...
Ik vroeg me al af of je hem had gehad. Vond je hem mooi! Ik krijg erg leuke reacties van iedereen. Zeg er dan natuurlijk bij dat ik dat niet zelf heb gedaan, maar een vriendin die nogal handig ik met dat soort dingen. (bijna niemand weet dat ik op een forum zit )
Ben jij gek joh... dacht al dat je misschien druk was of niet gezien had en wilde je niet stalken door het nog eens te vragen... nee joh, niet lullig over voelen... is helemaal gelukt!
Ja hij is mooi geworden! Nouja je hebt zelf de aanwijzingen gegeven, heb em alleen voor je in elkaar gezet...
Nou, met moeite een groentehap erin gekregen. Brood dulde ze niet, maar liefst 3 stukjes naar binnen gekregen. Gelukkig heeft ze net wel 180cc gedronken voordat ze naar bed ging. Wat schattig die staartjes bij Gwen. Bij Tess vind ik het geen gezicht, staat heel tuttig en dat past niet bij me. Maar net als Wen, als ik het dan bij anderen zie, vind ik het wel heel leuk. Dit weekend weer eens proberen bij Tess.