Even het loopfilmpje hier plaatsen....haal het bij hyves weer weg..... http://nl.tinypic.com/player.php?v=10z6343&s=5
ehh antwoord op jullie vragen ik was heeel erg verliefd en hij vond mij wel heel leuk maar was erstandig en vond dat hij geen misbruik van mij kon maken omdat ik nog jong was echter heeft hij 1 keer gevraagd of ik wat met hem wilde beginnen maar ik zei toen heel hard nee... puber gedrag haha ik durfe niet of zo en nee zal nooit iets worden tussen hem en mij en ja hij heeft 2 dochters.... uit zijn huwelijk is dus gescheiden... en ja hij is heeeeeeel lekker en spannend maar zeker niet een man om oud me te worden denk ikwhahahah ik moet zo om mezelf lachen
jammer kan die filmpjes vanuit het werk niet kijken joepie we hebben morgen een afspraak om een woning te gaan bekijken
Oh Dwaas, weet je heel heel heul (alla Maja) zeker dat het nooit iets kan worden? Wie weet even alleen lekker zoenen....ooooh, spannnnnneuuuund!
whahahha ik weet heeeeeel heeeuuuul zeker dat het niets serieus kan worden ik hoop heel zeker te weten nog een keer met hem te kussen maar misschin is het ook wel beter om niet te doen....blijft het zeker spannend en leuk om aan te denken....
nee beter van niet... kreeg vannacht op 1 uur nog wel een smsje(hij moet om half 5 op) van kan jij ook niet slapen? je hebt een verkwikkende indruk achter gelaten! en vandaag krijg ik ook heel dag door smsjes van... moest aan je denken... wanneer spreken we weer af.... whahahah ik zeg gezellig!
nee is niet flieft... gewoon net zoals vroeger beetje elkaar pesten om elkaar heen draaien dat is leuk!
hmmm die dwaas... jij ben gewoon lekker aan het flirten zonder dat je serieus hoeft te doen en ik zeg: GROOT GELIJK HEB JE LEKKER DING!
Geniet ervan Dwaas . Lekker spannend Heb ik al gezegd dat ik een nieuwe ketting heb? Ik heb een nieuwe ketting... (Hoe blij kan je zijn met een ketting... :S)