Ik heb het ook gemist... Ik ga Tessa toch maar wakker maken. Ze ligt nog niet te sabbelen of zo. Ze ligt heerlijk ontspannen te slapen. Ik wacht nog ff op de foto van jan en ga dan voeden.
och inderdaad Suus... Jan ziet er niet echt als een Hollandse boerenjongen uit... Wat je meestal wel verwacht met Jan hihi
Ik ga morgen wel even stoeien met wat foto's van Tess en dan een paar mooie vergroot afdrukken voor in de fotolijstjes. Leuk leuk leuk. Ik haal de foto's weer weg hoor.
De eerste keer dat ik bij zijn ouders kwam heb ik ook direct de vraag gesteld of er ergens buitenlands bloed te bespeuren was. Maar zover zij terug kunnen kijken niet, zelfs een boek met stamboomfoto's gezien....mwaahaa. Zijn moeder is erg donker (maar uiteraard ook een volbloed hollander) en zijn vader erg ligt. Zijn zus is melkfleswit en heeft blond haar (echt het tegenovergestelde dus). Maar Tess lijkt erg veel op haar vader, dus ik hoop dat ze later niet telkens moet uitleggen dat ze echt volbloed nederlands is.
OOOOOOH Susan....schaam je! ligt=licht Oh mijn god, ik moet echt weer aan het werk, dit soort fouten kunnen ECHT NIET!
hahaha Suus... ik mag dat ook niet van mezelf... maar hier is een typfoutje niet zo erg hoor... schrijf jij maar lekker fonetisch!
Nee, da's echt erg, aangezien ik ook nog op een school werk met kinderen die taal- en/of spraakproblemen hebben.
Als ik aan de telefoon mijn naam moet spellen, dan betrap ik mezelf er vaak op dat ik fonetisch de letters verklank (op schoolse wijze). Dan kun je gewoon merken dat diegene aan de andere kant echt aan het nadenken is....ha ha ha.
Tessa heeft dr buikje vol... Ongeloofelijk wat een slaapkop. Dr luier was amper nat... Misschien toch te lang gewacht.
meiden me haar is nu dus oranje gelig..ik las net dat Joma zei dat ik het nog een keer moest doen.. Jomaaaaa ben je er nog? Ik heb het intotaal een uurtje erin laten zitten... Mocht niet langer.. Moek het nu nog eens doen?
oh jee MissN... is het wel al zo dat je dr mee over straat durft? ik kan je geen tips geven, tot nu toe mijn haar ook alleen nog maar donkerder geverfd...