Ja goed hè van haar. Ben helemaal blij met haar. SM, nee nog geen kijkers gehad. Dat zou wel errug vlot zijn. En waar je naar moet kijken als je een huis gaat bezichtigen? Ligt er aan wat je verwacht van een huis. Maar zeker letten op houtrot in de kozijnen en zo. En heeft het dubbel glas. Welke CV zit er in. Vind je de vloer mooi. Zo niet, wil je hem vervangen. Kun je dat betalen enzo.
Ja Aaron loopt echt super goed al! Zomaar binnen 2 dagen tijd! Hij kan zelfs al buiten op de stoep lopen. Zonder te vallen! We zijn van de week naar het speeltuintje aan het eind van de straat geweest en dat ging heel goed!
jeetje helemaal buiten ook gewoon... stom eigenlijk maar heb dat met elise nog niet geprobeerd besef ik me nu...
Jemig, Aaron loopt gewoon de 4-daagse over een maandje. Echt zoooo knap, helemaal zelfverzekerd. Naatje, wat een ontzettend mooie creatie. Bones, je hebt echt TOPuitnodigingen! Sm, in eerste instantie moet het allereerste gevoel goed zitten bij een woning.... Hebben ze bij jullie ook zoiets als een bouwtechnische keuring?
Wow mooie uitnodiging BONEY (grappige foto met hoedje, was die gewoon spontaan gemaakt ) NAATJE complimenten!
wauw... ook al zo echt aan het lopen... wat cool! dat zie ik hier nog niet gebeuren, al zegt Vincent nog steeds dat het voor de verjaardag gaat gebeuren...hihi
wat zijn de februari beebs trouwens allemaal snel he met lopen of ligt dat aan mij... nick liep pas met 16 maanden geloof ik
Psssst, weet je wat pas erg is? Als je over de 10.000 berichten bent.....hi hi hi. Diegene houdt zich nu ook angstvallig stil.....
Aaron kon zondag nog niet lopen, ja 2 stapjes ofzo. En maandag, de dag voor zijn 1ste verjaardag liep ie ineens zoals op het filmpje! Zomaar, BAM, hij kon lopen! We zaten echt met grote ogen te kijken!