En hier trouwens thuis ook vaak blote voetjes. We hebben vloerverwarming. Dus lekker warm. Buiten doe ik maillot en schoentjes aan.
Ha ha ha.......Bones.....het ging niet eens over eten.... Noraaaaaaa, wat skattig hoe behendig hij is. En dan het leunen tegen de fatboy....zo herkenbaar. Tess kan soms ook met de rug tegen de bank staan en dan haar hoofd achterover op de bank leggen en dan draaien langs de bank. Buik, rug, buik, rug, enz. Kijken of ik daar een keer een filmpje van kan maken, vind dat zo snoezig.
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hahahah maar vind het natuurlijk wel heel leuk en spannend... we (lees maurice en ik) zitten nu even te verzinnen wat ik terug ga smsen
Hier echt sokken en slofjes, want tis echt koud op de vloer....ikke wil ook vloerverwarming! Dwaas, oh....dit moet je ego wel een boost geven. Leuk dat flirten zonder bijbedoelingen....even "uit de sleur".
Ik had wat grappigs op het werk vandaag: er is een pg bewoner (dement) die zichzelf in de derde persoon aanspreekt. Dus mevr. de Vries (zo heet ze niet maar ivm privacy he) En ze zegt alles zingend. Dus vaak gaat het zo: mvr de vries is moe, zoooo moe. Of: mvr de vries krijgt geen thee meer, nee nee. (hint hint haha) Maar vandaag zong ze: God is verhuisd, dat kan ja dat kan! Wahaha en ik had echt de neiging om te vragen: waarheen? maar ja dat kan niet he... En dan de andere bewoners hoe die dan reageren! (ook dement) Echt in een deuk gelegen!
Wij hebben ook geen vloerverwarming hoor Suus! Maar Aaron heeft (hoe is het mogelijk?) altijd warme voetjes!
Vindt Maurice het ook niet een ietsiepietsie lastige situatie? Alhoewel....hij kent je natuurlijk lang genoeg om te weten dat het niet serieus is.