Dank je schat, je bent lief! Ik ben druk aan de poets. De vk komt vandaag en dan wil ik het netjes hebben. Tussendoor Luuk vermaken dus even geen tijd voor hier. Ooh ja en Het programma doet het, GEWELDIG!
Een vriendin van mij slikt reistabletjes hiertegen van de drogist die ze tijdens de zw mag gebruiken. Volgens haar helpt het. Misschien n ideetje?
hahha mom dat zei ik ook al, maar je mag wel alleen de suprimal tenminste dat zeiden ze toen tegen mij @dees heb ik iets gemist dat de vk komt?
@ Viv, die had ik toevallig gister op de bus gedaan! Hoop dat je ze vandaag krijgt! Wat een werk zeg al die dvds weer opnieuw doen
o, zie dat Vivi ook zoiets zei. GOEDE MORGEN! Ik heb nu al veel teveel tijd te kort voor vandaag en morgen zowel thuis als op het werk... dusse.. reken maar even niet op mij! Zeg.. ik heb het idee dat ik een verjaardag mis.. tussen bryan en bryan en Elena zijn er toch nog meer jarig of in ieder geval nog eentje? Of was dat Tess.. nou ik ben even de draad kwijt..
Goodmorning sunshines, Bah Ariel misselijk, toch kijken of je er wat voor kunt krijgen, hier doen ze daar niet zo moeilijk over. Ik ga terug naar bed, heb niet zo goed geslapen dus nog effe lekker een uurtje soezen. Joepie vanmiddag woning bekijken, ligt 30meter van waar we nu wonen af.
Ooh en Zoë, Damian en Angela van harte met jullie verjaardagen en de papa's en mama's ook! Een heeeeele fijne dag
He vivi, ja, ik bedoel: niet op voorschrift van de huisarts, je kan ze gewoon bij de drogist halen (dus ik bedoel niet zozeer eigen merk v drogist) ok.. even diep adem halen.. moet verzamelen.. moeheid negeren.. en aan de slag.. ZUCHT..
Nee hoor, Betty is een vriendin van me geworden en komt op de thee vandaag. Hm, zit ik toch achter de laptop en ik moet nog een halve kamer en keuken dweilen en een klein ettertje uit de stront halen
? zoe komt me bekend voor.. is Angela van Diaantje? Enne.. Damian.. ik mis iets hier, schaam schaam. HA, ha SM 30 meter bij jullie vandaan, dan heb je wel een toplocatie en dat huis is dan iets groter? Vertel, vertel! Uh.. maar niet aan mij want ik moest al weg.. * Geeft zichzelf een onnoemlijk harde schop *
@ariel ik laat je weten als ze er zijn, sorry voor het extra werk meid @mom ja die zijn echt fijn hebik toen ook gehad @dees ik dacht al ALLE JARIGE GEFElICITEERD
Is niet jou schuld! Rottige TNT! Sinds het TNT is geworden heb ik er wel vaker problemen mee, post die te laat komt en dat soort dingen. Of zoals in dit geval gewoon helemaal niet. Eerst was het ook zo dat als je iets op de bus deed, dat de ander het dan had de volgende dag, nu doen ze er ook zo een paar dagen over