Februari 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door MissN, 2 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Die missN, die komt niet naar de meeting omdat dr kleur niet goed uitvalt...
    :)

2. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he meiden

ik kom me ook weer even melden

heb niets teruggelezen sorry sorry

heb voorl;opig ook echt geen tijd.. maar ik gedachte ben ik bij jullie

hier heel druk met ons bedrijf echt even gekken huis....

lieve knuffels voor jullie

3. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    nee inderdaad..en mannetje wil geen nieuwe ontkleurder halen..haha
    En ik ga echt zo niet over straat

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Doe je gewoon een hoofddoek om joh...

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb een schandalig grote mok met chocokoffie en opgeklopte melk en een mooi schuimlaagje.
    Heerlijk. Had ik opeens zin in. Deed ik altijd op het laatst van m'n zwangerschap. Alleen ga ik er nu een sigaretje bij roken. Dat deed ik toen niet.

6. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    hahahaha....

MANNEN...GGGRRRRRRRRRR!

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tja, mannen...
    daar hadden we het vanmorgen al over... Een onderwerp wat steeds weer terug komt hier en waar je nooit over uitgepraat raakt.
    Net als het weer en eten :)

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Hahaha, wat een zinloos gedoe hier allemaal. Het is weer net of we zwanger zijn en niets te doen hebben...

Mijn peultje ligt eventjes te slapen dus ik kon even snel bijlezen... Geen idee meer waar ik op wilde reageren alleen...

Eeeh oh ja, gewicht... Juul weegt na 7 weken 4820 gram en haar geboortegewicht was 4260... Niet echt een denderende stijging, maar ze heeft nogal wat reserves door mijn suiker denken we. Ze heeft een heel fijn bekkie, maar is zeker niet mager.

Boon, wat ik nog wilde zeggen... Je schreef gister dat je Tessa haar benen inpakt tegen het trappelen, maar denk je er wel aan dat ze haar benen dan nog in kikkerstand kan doen? Zelfs in de strakste manier van inbakeren, mogen de doeken niet strak om de heupen en benen zitten.

Ik ben in een rap tempo mijn bv aan het afbouwen en het voelt echt als een bevrijding! Ik geef eigenlijk helemaal geen bv meer, maar kolf nu af als mijn boenies echt zeer gaan doen. Ik weet niet of dit een aan te bevelen manier is, maar ik ben er zo klaar mee. Juul drinkt redelijk tot prima uit de fles en we genieten nu weer van een voedmoment ipv dat er strijd is met een gefrustreerde Juul.
    Na de voeding van 18u heb ik madam a 2 keer na 9 uur wakker moeten maken voor de volgende voeding. Beetje jammer dat ik van die 9 uur maar een paar uur meepak en daarna komt ze gewoon om de 3 a 4 uur. Ik ga vanavond de boel maar eens omdraaien en haar om 23u wakker maken in de hoop dat ze daarna die 9 uur slaap neemt. Wish me luck.

Damn, ik hoor haar alweer. Het is overdag echt een slechte slapen hoor! max. 3 kwartier en nu zelfs maar een half uur per keer. Het klinkt nog niet echt serieus dus ik laat haar nog maar even prutten.

9. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    tussen mijn vriend en mij loopt het al niet echt lekker.. :(
    En nu wil hij dat niet eens voor me halen...ik ga echt niet over straat hoor..

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    wel een beetje flauw dat ie niet wil gaan MissN... snapt ie toch wel? :(

11. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    Meiden, ik ben bang dat ik donderdag echt niet mee ga.
    We zitten een beetje met geld, dus ik kijk even wat ik kan doen.
    Jullie horen het morgen!

12. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Mrijn. ze kan haar knieen nog wel optrekken als je dat bedoeld. Zo strak zit het nou ook weer niet ;)
    En over het afbouwen. Wat ik weet is dat het heel snel gaat als je zo min mogelijk kolft. Dus alleen de spanning er af en dus niet helemaal leeg kolven. En dan alleen als het echt pijn doet en je dus niet anders kan. Dan is het met een week helemaal oopgedroogd. (heb ik me laten vertellen)

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ben nu echt ff buiten. Tis zulk stralend weer hier al heel de dag! Bij jullie ook?
    Ik word er altijd zo blij van.

:) \:D/ :whistle:

14. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    hier ook stralend weer...
    Mannetje is het al gaan halen :)
    Hij deed het gewoon om mij te pesten..

15. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    en ik ga donderdag wel mee :)
    heb er echt ontzettend veel zin in..

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Tuurlijk ga je donderdag gewoon mee! Je wil toch wel je dinnetjes ontmoeten en wij jou en Jaydee natuurlijk ook ;)

17. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    tuurlijk wil ik jullie ontmoeten :)

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ach, de poes is echt heeeel zielig.
    Hij is nog steeds heel dizzy en loopt heel wankel. Hij was opweg naar de keuken naar z'n etensbakje. Heb hem gewoon gedragen... Nu zit hij met z'n neus boven het bakje te ziek om te eten, maar wel willen... Ik moet hem vashouden anders valt hij om. Maar dat hij wil eten is wel weer een goed teken.

19. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik ga m'n gehaktballen in elkaar draaien. Lekker met boontjes en aardappelen.
    Wat eten jullie?

20. MissN

MissN Fanatiek lid

18 jan 2007
    4.443
    0
    0
    Purmerend!
    wij eten doperwtjes en worteltjes ...

Deel Deze Pagina